Plan do centro
Vixencia
Introdución
Contexto DAFO
Obxectivos
Seguimento
Realizarase unha avaliación procesual. A frecuencia da súa realización será cando menos unha vez ao trimestre, e os aspectos a valorar :
• o estado da execución das accións,
• a análise e valoración dos resultados e, de ser o caso,
• as posibles modificacións das accións e as propostas de mellora.
O01PD: Temos feita a solicitude do Plan Director.
O02PD: O profesorado está elaborando recursos para traballar nas aulas.
O03PD: As titoras informaron aos responsables da importancia de instalar a aplicación nos seus teléfonos móbiles. Asimesmo deuse publicidade Implantación progresiva de Abalarmóbil na comunidade educativa.
O04PD: Estamos a espera da formación e do material para comezar co proxecto dos Polos Creativos.
O05PD: Solicitamos participar con concurso de reciclaxe de pilas (PILABOT)
O01PD: Planificada para o mes de maio unha charla, dentro do plan director, sobre os riscos ciberseguridade e riscos videoxogos.
O02PD: O profesorado segue elaborando recursos para traballar nas aulas.
O03PD: As titoras empregan a apicación Abalarmóbil para planificar as titorias e enviar comunicacións as mesmas.
O04PD: Realizamos o curso de impresión 3D dentro do plan de formación de centro que este ano xira entorno aos polos creativos.
O05PD: Participamos no segundo trimestre no concurso de reciclaxe de pilas (PILABOT)
O01PD: Anulada tempoalmente a charla, dentro do plan director, sobre os riscos ciberseguridade e riscos videoxogos. Quedando a espera de nova data.
O02PD: O profesorado continúa elaborando recursos para traballar nas aulas.
O03PD: As titoras seguen facendo uso da apicación Abalarmóbil para planificar as titorias e enviar comunicacións as mesmas.
O04PD: O obxectivo inicial foi acadado porque xa realizamos o curso de impresión 3D dentro do plan de formación de centro.
O05PD: O obxectivo inicial de participar no concurso de reciclaxe de pilas (PILABOT) foi acadado.
Avaliación
No contexto da avaliación final mediante os correspondentes instrumentos, a frecuencia da súa realización será como mínimo unha vez ao ano, e os aspectos fundamentais a valorar serán os relativos ao logro dos obxectivos e as propostas de mellora.
O propio Plan de Acción, nos obxectivos plantexados, inclúe unha lista de cotexo como instrumento de avaliación que imos a utilizar.
O proceso de implementación, ao ser un proceso vivo e modificable, poderá requerir o uso doutros instrumentos de avaliación se fose necesario.
Co plan dixital de centro conseguimos mellorar as habilidades dixitais do profesorado e do alumnado. Concienciamos ao alumnado sobre o uso responsable das redes sociais e os risco sobre o abuso de usar os videoxogos. Creamos recursos educativos para empregar nas aulas
Continuaremos participando dentro do plan Director con temáticas relacionadas coa ciberseguridade, acoso y ciberacoso escolar, seguridade vial e protección do medioambiente. Seguirmemos coa elaboración de recursos educativos dixitais polo equipo de biblioteca e outros docentes que querian sumarse a iniciativa. Manteremos a implantación progresiva de Abalarmóbil na comunidade educativa, coa intención de normalizar e extender o seu uso. Ampliación do espazo polos creativos dentro do espazo maker da biblioteca. Proseguir coa campaña de recollida selectiva de pilas e acumuladores portátiles (PILABOT) co obxectivo de concienciar a toda a comunidade sobrea importancia da reciclaxe e aproveitamento de recursos.
Comunicación e difusión
Seguirase unha estratexia de difusión do PD en consonancia co Plan de Comunicación que xa ten establecido o centro no referente aos documentos e proxectos:
• Publicación do PD na web do centro.
• Dar coñecemento do PD á ANPA para a súa difusión a toda a Comunidade Educativa.
• Dar difusión do PD a nivel de centro a todo o Claustro e Consello escolar mediante as xuntanzas que se fan regularmente ao longo do curso e mediante os Equipos de Traballo.
• Sistema de asambleas co alumnado e coas familias.