Plan do centro
Vixencia
Introdución
Contexto DAFO
Obxectivos
Seguimento
A avaliación do Plan Dixital farase desde dous contextos:
- No contexto procesual a avaliación será levada a cabo polo Equipo de Dinamización Dixital, formará parte da orde do día como mínimo unha vez ao trimestre e analizarase a consecución ou non dos diferentes obxectivos e o estado de execución das distintas accións.
No primeiro trimestre cumpríronse os obxectivos seguintes:
Renovar os portátiles de aula: Ó acollernos á subvención para dotación de aulas dixitais poidemos renovar 17 equipos (en vez dos 4 que nos propoñíamos) e incorporar pantallas interactivas en 17 aulas do centro (aulas de grupo clase e outras de uso común)
Fomentar a consulta da páxina web por parte das familias: Presentouse a páxina web e a plataforma nas reunións de principio de curso e actualizáronse os documentos que teñen utilidade para as familias, queda pendente colgar as instrucións sobre o uso da plataforma, de abalar móbil, edixgal... aínda que se deron en papel as familias de 5º EP que se incorporan a edixgal por primeira vez.
Distribuir a web de maneira que sexa rápida e intuitiva.
Crear recursos dixitais para o alumnado: Solicitouse un PFPP e estase levando a cabo.
No segundo trimestre os obxectivos que se desenvolveron foron:
Crear recursos dixitais para o alumnado: Traballouse no FPFF con CANVA, Genialli, Kahoot, Padlet, Mentimeter...
Fomentar a consulta da páxina web por parte das familias: Refórzase a mensaxe ás familias de que o que precisen está na web para incrementar o seu uso e colgáronse as instrucións sobre o uso da plataforma, de abalar móbil, edixgal...
Dinamizar o uso da aula de informática: Estanse a dar clases extraescolares nela e en horario lectivo o alumnado de infantil e 1º, 2º, 3º e 4º de EP acode a ela sempre que o precisa, acompañados do profesorado ou sendo partícipes de proxectos APS co alumnado de ESO.
Crear recursos dixitais para o alumnado: séguense a crear actividades e recursos para o alumnado, polos profesores que asistiron ó FPFFF
Despois de rematar o curso, quedan sen desenvolver os seguintes obxectivos:
Proporcionar ferramentas e estratexias ao alumnado de 3º ciclo de EP e ao alumnado de ESO para analizar a fiabilidade da información: Déronse pequenos pasos no coñecemento das licenzas de autor (nunha sesión) pero non se profundizou o suficiente neste tema.
Proporcionar ferramentas e estratexias ao profesorado e ao alumnado para avaliar con tecnoloxías dixitais.
Avaliación
- No contexto da avaliación final valorarase a consecución de cada un dos obxectivos e enunciaranse as propostas de mellora a ter en conta.
Neste curso, co Plan Dixital 22/23 leváronse a cabo diferentes accións que fomentaron a dixitalización do noso centro grazas ás formacións que recibiu o profesorado, o equipamento renovado ou a mellora nas comunicacións e informacións cara ás familias. O noso plan foi acadado en grande parte e os obxectivos pendentes serán levados a cabo no vindeiro curso.
O obxectivo que ten que ver coa avaliación dixital sería o máis difícil de acadar, a nosa proposta é a de avanzar cara a este tipo de avaliación e que o profesorado teña as competencias necesarias para levala a cabo.
Comunicación e difusión
O Plan dixital explicarase á comunidade educativa nas diferentes reunións a comezo do curso e estará a disposición de todos/as na páxina web coma o resto dos Plans do centro.