Plan do centro
Vixencia
Introdución
Contexto DAFO
Obxectivos
Seguimento
Faremos un seguimento trimestral sobre a evolución dos obxectivos do Plan Dixital
11-11-2022
O01PD: Comezamos no Plan de formación do profesorado co Plan Dixital.
O02PD: Estamos intentando que todo o profesorado manexe a páxina web do centro.
O03PD: Estamos revisando, actualizando e reciclando os equipos do centro.
O04PD: Estamos metendo o uso de abalar mobil nas familias, xa temos calses que o empregan ao 100%
Obxectivo 1: Xa comezamos coa formación vinculada ao PFPP:
Obxectivo 2: Ampliamos o número de profesorado que funciona na páxina web do centro..
Obxectivo 3: Estamos revisando, actualizando e reciclando os equipos do centro.
Obxectivo 4: Continuamos metendo o uso de Abalarmobil nas familias, xa temos clases que o empregan o 100%
02/05/2023
Obxectivo 1: Xa comezamos coa formación vinculada ao PFPP:
Obxectivo 2: Ampliamos o número de profesorado que funciona na páxina web do centro..
Obxectivo 3: Estamos revisando, actualizando e reciclando os equipos do centro.
Obxectivo 4: Continuamos metendo o uso de Abalarmobil nas familias, xa temos clases que o empregan o 100%
Avaliación
O01PD A elaboraciónn da estratexia dixital do centro.
O02PD Porcentaxe de profesorado que empregue a paxina web do centro, aaula virtual, abalor pro, foros de debate, etc.
O03PD Porcentaxe de equipos dixitais posteriores o 2015 actualizados
O04PD Numero de actividades realizadas para acercar as TIC as familias.
O01PD Acadar o 100% da estratexia dixital.
O02PD Que participe o 100% do profesorado.
O03PD 50% de equipos posteriores o 2015 actualizados
O04PD 4 actividades realizadas para acercar as TIC as familias
O01PD Non foron necesarios.
O02PD O 100% do profesorado continue a empregar a páxina web.
O03PD 75% de equipos posteriores o 2015 actualizados.
O04PD Continuar facendo actividades para acercar as familias e o alumnado as TIC
Comunicación e difusión
Este plan estará a disposición de toda a comunidade educativa mediante a súa publicación na Aula Virtual do Centro. Ademais de comentar a súa existencia e liñas xerais tanto nas reunións de claustro, de consello escolar e das reunións conxuntas nas titorías a principio de curso.