Plan do centro

Datos do plan

Vixencia

 
 
 

Introdución

Introdución

As características sociais e culturais das familias e do alumnado, así como a traxectoria do centro respecto do uso das TIC xunto co nivel de competencia en materia dixital dos mestres e das mestras inflúen na integración das tecnoloxías no propio centro. Algúns dos obxectivos xerais do centro en relación as TIC son:

  • Potencia o uso das TIC como ferramenta de traballo no proceso de E-A emprega¿ndoa de forma activa por parte do alumando.

  • Fomentar o uso dos medios informa¿ticos, facilitando o acceso a esta ferramenta por parte dos alumnos como medio de apoio e reforzo nos seus aprendizaxes.

  • Favorecer a su¿a utilizacio¿n por porte do profesorado nas su¿as tarefas habituais dentro do centro, por exemplo, nas propias aulas e polo tanto nas sesio¿ns co

    alumnado.

  • Impulsar a comunicacio¿n con outros centros doutras localidades, comunidades e pai¿ses para con¿ecer e transmitir valores sociais a outras culturas, estilos de vida e costumes.

    En canto os obxectivos da Comunidade Educativa encontramos recollidos os seguintes:

  • Potenciar a comunicacio¿n coa Comunidade Educativa e o seu entorno: pa¿xina Web, blogs, enderezo electro¿nico... no que se divulgue o centro, informacio¿ns

    relativas a¿ ANPA, intercambio de informacio¿ns coas familias...

  • Potenciar actividades de participacio¿n de toda a Comunidade Educativa: xornadas de portas abertas, foros, debates...

  • Intensificar a utilizacio¿n das TIC co fin de unificar todos os documentos do centro e todas as informacio¿ns a trave¿s do mesmo formato, potenciando uso do

    enderezo electro¿nico, Abalar Mo¿bil como medio de contacto coas familias e a su¿a comunicacio¿n de incidencias ou simplemente como medio de comunicacio¿n activo e vivo.

    As tecnoloxi¿as da informacio¿n e da comunicacio¿n esta¿n presentes no noso di¿a a di¿a e polo tanto como vemos na escola. Ademais destes obxectivos que acabamos de plasmar queremos salientar que debido a¿ participacio¿n varios anos consecutivos en PFPP de Robo¿tica dispon¿emos de material co que traballar tanto a Programacio¿n como a Robo¿tica nos diferentes cursos ademais dunha actualizada remodelacio¿n da aula de informa¿tica do centro.

Contexto DAFO

Instrumentos de recollida de información previa

O DAFO foi extraído do SELFIE. 

Interno
8 elementos atopados, amosando todos os elementos.
Resultados da busca
DAFO Descrición Categoria Obxectivos
Debilidade Falta de formación, coñecementos, capacidades... Alumnado Non
Debilidade Fenda dixital, alumnado sen acceso a Internet. Familias Non
Debilidade Acceso a Internet deficiente, pouca velocidade.. Infraestruturas Non
Debilidade A dirección do centro atópase coa problemática de asignar horario ó profesorado coordinador. Organización de centro Non
Debilidade Falta de formación e horario escaso para dedicación ás TIC e pouco compromiso docente. Persoal docente Non
Fortaleza Interese nas competencias dixitais. Alumnado Non
Fortaleza Implicación da maior parte das familias. Familias Non
Fortaleza Recursos dixitais que cumpren cos procesos de E-A. Infraestruturas Si
8 elementos atopados, amosando todos os elementos.
Externo 7 elementos atopados, amosando todos os elementos.
Resultados da busca
DAFO Descrición Categoria Obxectivos
Ameaza Lentitude, pouca información para presentar as solicitudes... Administración educativa Non
Ameaza Falta de recursos económicos. ANPA Non
Ameaza Fenda Dixital. Contorna Non
Oportunidade Convocatorias anuais: E- DIXGAL, PLAMBE, PROXECTA+ Administración educativa Non
Oportunidade Implicación activa nas actividades desenvolvidas no centro. ANPA Non
Oportunidade O noso ámbito rural danos posibilidades para explotar os seus recursos. Contorna Non
Oportunidade Dispoñemos de institucións no propio concello das que botar man. Outras Non
7 elementos atopados, amosando todos os elementos.
Análise

Obxectivos

Datos obxectivo
Listaxe de obxectivos
Código Obxectivo Opcións
O01PD Concretar unha canle de comunicación externa (familias) que permita ofrecer información instantánea. (Item E4*)
O02PD Promover o uso da Aula Virtual por parte do alumnado e do profesorado. (Item E3*)
O03PD Incentivar e motivar a que o profesorado participe nos PFPP do centro. (Item D2*)
O04PD Dixitalizar a Biblioteca na procura do PLAMBE.

Seguimento

Procedemento

Realizarase unha revisión trimestral do Plan de Acción recollendo o resultado nun resumo. 

1º Trimestre

Iniciáronse varios obxectivos pero non se acadou ningún. ACTA DECEMBRO

2º Trimestre

Introdúcese o PDC na plataforma e acádanse as accións unha e dúas de todos os obxectivos. 

3º Trimestre

No 3º trimestre acadáronse todos os obxectivos agás o cuarto que se completara no seguinte curso.

 

Avaliación

Procedemento para a avaliación

Trimestralmente faremos unha revisión do plan de acción e no caso de que non se estean cumprindo os prazos dalgunha das accións especificaremos o motivo. O remate do curso faremos a avaliación final na que miraremos se os obxectivos están acadados ou non e no caso de que non se acaden especificaremos o motivo e faremos propostas de mellora.

Valoración xeral

Os obxectivos acadáronse os tres primerios e o cuarto quedou pendente para o vindeiro curso debido a espera da publicación da Resolución PLAMBE. 

As familias e profesorado amosan a súa satisfacción en canto á comunicación entre eles empregando as ferramentas coorporativas polo que tamén se continuará no próximo curso. 

En canto á formación que se fixo dentro do PDC resultou positiva pola súa utilidade e aplicación dentro da aula e tamén na biblioteca. 

Proposta de mellora

- Continuar coa dixitalización da biblioteca escolar. 

- Ampliar a formación sobre as novas pantallas dixitais e sobre as súas aplicacións. 

- Seguir afianzando no uso da Aula Virtual.

- Crear unha escola de pais e nais para formar sobre o uso das tecnoloxías, en particular o móvil. 

- Crear un protocolo para uso de dispositivos con captura de imaxes dentro do recinto escolar. 

Comunicación e difusión

Comunicacion e difusión

Unha vez aprobado o Plan Dixital de centro polo consello escolar oído o claustro será exposto na Web de centro e exposto na sala de profesorado. Ademais gardarase unha copia na secretaría do centro.