Plan do centro
Vixencia
Introdución
Contexto DAFO
Obxectivos
Seguimento
Plantexamos unha avaliación procesual cunha frecuencia trimestral na que se avaliará:
- Execución das distintas accións plantexadas: en cada acción realizada, aprazada ou pendente.
- Valoración dos resultados.
- Modificación das accións, temporalización, recursos necesarios das mesmas
- Propostas de modificacións motivadas.
Avaliación da consecución das diferentes accións a desenvolver para a consecución dos obxectivos establecidos no plan dixital:
OBXECTIVO 1: Aumentar a formación en recursos TICs educativos para o profesorado (D1).
- AO1.1: Ver que necesidades de formación hai no claustro de profesores: No mes de setembro realizouse unha sondaxe no claustro de profesores para determinar as necesidades de formación
- AO1.2: Solicitar formación mediante PFPP sobre as Bibliotecas Escolares e a liña TIC: A formación solicitouse en outubro. 1º Seminario: Implementación do PD. 2º Grupo de traballo: Iniciación ao E-DIXGAL
OBXECTIVO 2: Xeneralizar o uso da Aula Virtual do centro a todo o alumando dos dous últimos ciclos de Educación Primaria.
- AO2.1: Dar unha actualización a cada alumno do seu usuario e contrasinal na primeira semana de curso: O alumnado recibiu unha nova actualización do seu usuario e contrasinal ó inicio de curso.
OBXECTIVO 3 Aumentar e actualizar os dispositivos dixitais do centro.
- AO3.1: Inventariar os ordenadores para identificar os que habería que relevar por equipos novos: Os ordenadores foron inventariados. Detectouse o material que é necesario relevar por equipos novos. Procedeuse á solicitude do novo material informático.
- AO3.2: Darlle unha segunda vida aos ordenadores retirados que, tecnicamente, aínda podan servir como equipos de consulta noutras aulas: Os ordenadores foron organizados en carros de carga puidendo ser utilizados por todos os niveis de Educación Primaria.
OBXECTIVO 5 Facilitar desde o centro o acceso ao alumnado á dispositivos dixitais nas aulas.
- AO5.1: Comprar/solicitar á UAC ao menos unha ducia de equipos informáticos: Solicitouse novo material á UAC.
- AO5.2: Elaborar un protocolo para o uso dun espazo común con ordenadores para poder ir por turnos as clases a traballar neles: O centro dispón de un carro de carga móvil para poder rotar por turnos polas clases traballando neles.
- AO5.3: Elaborar un protocolo de uso dos dispositivos dispoñibles por parte dos grupos aula que os van usar: O centro dispón de horarios preestablecidos e flexibles para o uso dos carros de carga dos ordenadores.
Avaliación da consecución das diferentes accións a desenvolver para a consecución dos obxectivos establecidos no plan dixital:
OBXECTIVO 4: Deseñar un plan para a abordaxe da aprendizaxe mixta.
- AO4.1: Solicitar formación para unha programación e aprendizaxe mixta a través do PFPP: Esta acción foi posposta tralo acordo do equipo docente. A solicitude de formación destinouse a aumentar a formación en recursos TICs educativos para o profesorado.
- AO4.2: Elaboración dun plan para a aprendizaxe mixta tendo en conta os recursos dixitais das familias: Esta acción foi posposta tralo acordo do equipo docente. Para a elaboración dun plan para abordad a aprendizaxe mixta precisase formación. Priorizouse a solicitude formación en recursos TICs educativos para o profesorado.
- AO1.3: Creación de un repositorio na Aula Virtual para os docentes do centro: Esta acción foi posposta polo equipo docente. A sua consecución produciráse unha vez creado o plan para abordar a aprendizaxe mixta.
Avaliación da consecución das diferentes accións a desenvolver para a consecución dos obxectivos establecidos no plan dixital:
OBXECTIVO 2: Xeneralizar o uso da Aula Virtual do centro a todo o alumando dos dous últimos ciclos de Educación Primaria.
- AO2.2: Conseguir que o alumnado do primeiro ciclo sexa capaz, tanto na casa como no centro, consultar o subido polos profesores das materias. A gran maioría do alumnado do primeiro ciclo é capaz de consultar tanto na casa como no centro o subido polos profesores na aula virtual.
- AO2.3: Conseguir que o alumnado do segundo e terceiro ciclo sexa capaz, tanto na casa como no centro, para consultar e tamén contestar ao subido polos profesores das materias. A gran maioría do alumnado do segundo e terceiro ciclo é capaz de consultar tanto na casa como no centro o subido polos profesores na aula virtual.
OBXECTIVO 3: Aumentar e actualizar os dispositivos dixitais do centro.
- AO3.3: Dotar de paneis táctiles interactivos as aulas do centro que aínda non as teñen: Os paneis táctiles interactivos foron instalados en abril nas aulas de Educación Infantil, 1º, 2º e 3º de Educación Primaria. Pospúxose para o vindeiro curso a instalación dos paneis táctiles interactivos en 4º de Educación Primaria.
Avaliación
A avaliación final basearase en:
- Inclusión na memoria final de curso.
- Propostas de mellora para a curso seguinte.
Entre os aspectos aspectos positivos a destacar en relación coa implamentación do plan dixital:
- A formación recibida foi especialmente útil e valorada polo profesorado participante no pfpp
- O profesorado puido poñer en práctica nas aulas as ensinanzas adquiridas na formación recibida, sendo o alumnado o maior beneficiado.
- No 3º trimestre, coa chegada do equipamento solicitado á administración o alumnado puido gozar de maior disponibilidade equipamento informático nas aulas.
Entre os aspectos aspectos negativos a destacar en relación coa implamentación do plan dixital:
- A administración non foi capaz de remitir ó centro o material informático solicitado dende o inicio do curso. Solicitouse unha ducia de ordenadores que non foron recibidos ata o terceiro trimestre. Esto repercute negativamente nas posibilidades do centro para ofrecer material TIC co que traballar ó alumnado.
- A administración non puido instalar todos os paneis dixitais interactivos. As aulas de 4º de Educación Primaria, e unha aula de Educación Infantil non puideron gozar das novas tecnoloxías aportadas pola administración educativa.
- A incapacidade de recibir maior formación impediu acadar obxectivos que serán pospostos para vindeiros cursos escolares.
Propostas de mellora para o vindeiro curso:
- Maior coordinación entre o profesorado que integra o equipo TIC.
- Debate sobre a necesidade de implantar EDIXGAL no centro.
- Debate sobre a necesidade de cumprir os obxectivos pospostos non acadados.
- Debate sobre a necesidade de formación para o vindeiro curso.
- Novos obxectivos do plan dixital a ter en conta para o vindeiro curso.
1. Elaboración de un proxecto para a solicitude do programa “Polos Creativos”.
2. Actualizar os horarios dos carros de carga. Por en funcionamento o 2º carro de carga subministrado pola consellería.
3. Elaboración de un repositorio en liña para o profesorado
Comunicación e difusión
Este documento pasa formar parte do proxecto educativo e como ten que ser difundido entre a comunidade educativa e realizaranse as seguintes accións para este fin:
- Información e difusión entre o claustro de mestres.
- Aprobación e difusión entre os membros do consello escolar o
-Concreción anual PXA
http://www.edu.xunta.gal/centros/ceiplaverderuiz/?q=taxonomy/term/202