Plan do centro
Vixencia
Introdución
Contexto DAFO
Obxectivos
Seguimento
O seguimento realízase coas seguintes accións:
reunión do equipo (poucas)
PFPP
Visitas do mentor ADIX (o que realmente axuda a completar esta burocracia inútil)
Non se fixo nada.
Empezouse co PFPP para o primeiro obxectivo (Empregar os libros de cualificación en contornas Moodle/E-DIXGAL (Item G1*))
Non se fixo nada do segundo Proporcionar ferramentas e estratexias ao alumnado para analizar a fiabilidade da información (H5*)
Remate do PFPP cuns resultados moi negativos (pouca ou nula implicación e interés por parte do profesorado do centro) na opinión do coordinador.
Do segundo obxectivo o mestre de EF Félix Prieto García elaborou unha Guía para o traballo dixita como tarefa para a Competencia Dixital Docente Nivel A2 que se axusta en algún punto. Engadiuse como anexo.
Avaliación
-
Avaliación procesual: realizarase como mínimo unha vez ao trimestre. Os aspectos a valorar incluirán o estado da execución das accións, a análise e valoración dos resultados e, de ser o caso, as posibles modificacións das accións e as propostas de mellora.
-
Avaliación final: a frecuencia da súa realización será como mínimo unha vez ao ano. Os aspectos a considerar incluirán, entre outros, a valoración do logro dos obxectivos e as propostas de mellora.
Por parte do coordinador unha valoración moi negativa polos seguintes motivos:
- Nula implicación do equipo docente na elaboración e no PFPP.
- Gasto de tempo do coordinador.
- Ferramentas para elaborar o PD farragosas e de dubidosa utilidade.
En canto ao PD en xeral:
- Que desapareza o PD.
- De non ser posible o 1: intentar facelo dunha forma mais sinxela e eficiente.
- Se non pode ser o 1 e 2: Reducción do horario lectivo ou remuneración económica para o coordinador do PD xa que a súa elaboración supón un importante "desperdicio" do seu tempo.
En canto a posibles obxectivos do PD (se non ocorre o descrito no punto 1) no centro o vindeiro curso:
- Aproveitamento didactico dos paneis dixitais que se instalaron (instalarán) nas aulas.
Comunicación e difusión
Este PD publicarase na páxina web do centro, no apartado “Proxectos institucionais do centro”. Asemade incluirase, co resto da documentación (SELFIE, test CDD, DAFO e Plan de acción no curso (Plan dixital do centro) creado na aula virtual no apartado “Cursos para o profesorado”.