Debilidade |
Os estudantes non sempre desenvolven habilidades dixitais para as diferentes materias, cando esas habilidades son a mellor opción. |
Alumnado |
Si |
Debilidade |
Hai diferentes sensibilidades entre as distintas familias profesionais respecto ó uso das TIC |
Alumnado |
Non |
Debilidade |
Existe unha falta de formación das familias no ámbito dixital |
Familias |
Si |
Debilidade |
Existen no centro recursos dixitais e equipamento que se poderían utilizar máis eficientemente. |
Infraestruturas |
Si |
Debilidade |
No noso centro as empresas coas que colaboramos non participan no desenvolvemento da estratexia dixital do centro |
Organización de centro |
Si |
Debilidade |
Actualización da normativa do sistema de protección de datos para novos dispositivos |
Organización de centro |
Si |
Debilidade |
No noso centro os profesores non teñen tempo para explorar como mellorar o seu método de ensino coas tecnoloxías dixitais. |
Persoal docente |
Non |
Debilidade |
Os nosos profesores non sempre utilizan as tecnoloxías dixitais para avaliar as habilidades dos estudantes, cando esa é a mellor opción. |
Persoal docente |
Non |
Debilidade |
Os nosos profesores non sempre empregan tecnoloxías dixitais para proporcionar unha retroalimentación adecuada aos estudantes, cando esa é a mellor opción |
Persoal docente |
Si |
Debilidade |
Os intereses do profesorado non sempre están focalizados no ámbito dixital. |
Persoal docente |
Si |
Fortaleza |
No noso centro o alumnado aprende a dar crédito ao traballo doutras persoas que atoparon en internet |
Alumnado |
Non |
Fortaleza |
Os estudantes poden facer un seguimento dos seus deberes a través da aula virtual do centro ou da EVA do proxecto EDIXGAL na maioría das materias |
Alumnado |
Non |
Fortaleza |
O centro difunde información de interese e facilita ou supervisa a actividade académica do alumnado a través de servizos educativos corporativos dixit (web, aula virtual, videoconferencia, teléfono móbil, correo electrónico...). |
Alumnado |
Non |
Fortaleza |
No noso centro o alumnado aprende a comprobar se a información que atopa en internet é fiable e precisa |
Alumnado |
Non |
Fortaleza |
O alumnado é coñecedor das vantaxes do software libre no ámbito educativo e dispoñen e fan uso deste tipo de ferramentas no centro.
O tamaño reducido dos grupos-clases facilita a atención individualizada e o proceso de ensino-aprendizaxe |
Alumnado |
Non |
Fortaleza |
No noso centro o alumnado aprende a actuar con seguridade en internet |
Alumnado |
Non |
Fortaleza |
No noso centro o alumnado aprende a crear contidos dixitais.
H8: No noso centro o alumnado aprende a comunicarse mediante as tecnoloxías dixitais. |
Alumnado |
Non |
Fortaleza |
Na páxina web do centro as familias poden atopar toda a información que precisan. |
Familias |
Non |
Fortaleza |
Ás familias e ó alumnado envíaselles avisos e notificacións a través da aplicación AbalarMóbil. Ademais, poden xustificar as faltas ou solicitar títulos |
Familias |
Non |
Fortaleza |
No noso centro existen dispositivos dixitais para o seu uso na docencia |
Infraestruturas |
Non |
Fortaleza |
A asistencia técnica está dispoñible no noso centro cando xurdan problemas coas tecnoloxías dixitais |
Infraestruturas |
Non |
Fortaleza |
No noso centro existen dispositivos dixitais que son propios ou xestionados polo centro e que o alumnado pode utilizar cando os precise. |
Infraestruturas |
Non |
Fortaleza |
No noso centro a infraestrutura dixital apoia o ensino e a aprendizaxe con tecnoloxías dixitais |
Infraestruturas |
Non |
Fortaleza |
O centro ofrece servizos de comedor e transporte |
Oferta |
Non |
Fortaleza |
A oferta educativa é ampla xa que existe ESO, Bacharelato e ciclos formativos de diferentes familias e niveis |
Oferta |
Non |
Fortaleza |
O centro ofrece cursos de formación en aula Mentor. |
Oferta |
Non |
Fortaleza |
No centro estanse a desenvolver tres PFPP: Edixgal, STEMbach e Plan Dixital |
Oferta |
Non |
Fortaleza |
No noso centro temos unha estratexia dixital. |
Organización de centro |
Non |
Fortaleza |
Apoiamos aos profesores a explorar novas formas de ensinar coas tecnoloxías dixitais |
Organización de centro |
Non |
Fortaleza |
No noso centro contamos con medidas para identificar as dificultades que xorden coa aprendizaxe mixta, relacionadas coas necesidades de aprendizaxe do alumnado e o seu contexto socioeconómico. |
Organización de centro |
Non |
Fortaleza |
O equipo directivo promove ou acomete software libre no ámbito educativo |
Organización de centro |
Non |
Fortaleza |
O equipo directivo coñece a normativa en materia de adquisición de equipamento informático dos centros educativos |
Organización de centro |
Non |
Fortaleza |
O equipo directivo coñece a normativa en materia de adquisición de equipamento informático dos centros educativos |
Organización de centro |
Non |
Fortaleza |
O noso equipo directivo implica ao profesorado no desenvolvemento da estratexia dixital do centro. |
Organización de centro |
Non |
Fortaleza |
No noso centro existen repositorios ou bibliotecas en liña que conteñen materiais de ensino e aprendizaxe. |
Organización de centro |
Non |
Fortaleza |
O equipo directivo coñece a normativa en materia de adquisición de equipamento informático dos centros educativos |
Organización de centro |
Non |
Fortaleza |
O equipo directivo coñece a normativa en materia de adquisición de equipamento informático dos centros educativos |
Organización de centro |
Non |
Fortaleza |
Dende o centro educativo promóvese a participación do profesorado nas actividades formativas individuais organizadas pola Administración educativa para actualizar as competencias didácticas do profesorado. |
Organización de centro |
Non |
Fortaleza |
O equipo directivo coñece a normativa en materia de adquisición de equipamento informático dos centros educativos |
Organización de centro |
Non |
Fortaleza |
O noso profesorado ten acceso a posibilidades de CPD en relación co ensino e a aprendizaxe coas tecnoloxías dixitais |
Persoal docente |
Non |
Fortaleza |
O noso profesorado utiliza tecnoloxías dixitais para a comunicación relacionada co centro educativo |
Persoal docente |
Non |
Fortaleza |
Os nosos profesores son coñecedores das vantaxes do software libre no ámbito educativo e dispoñen e fan uso deste tipo de ferramentas no centro. |
Persoal docente |
Non |
Fortaleza |
Os nosos profesores buscan recursos educativos dixitais na rede |
Persoal docente |
Non |
Fortaleza |
Os nosos profesores crean recursos dixitais para reforzar o seu labor docente |
Persoal docente |
Non |
Fortaleza |
O noso profesorado participa en actividades formativas individuais organizadas pola Administración educativa para actualizar as dixitais competencias do profesorado |
Persoal docente |
Non |
Fortaleza |
O persoal non docente dispón dunha competencia dixital media e actualizada |
Persoal non docente |
Non |
Fortaleza |
No noso centro dispoñemos de auxiliar de conversa. |
Persoal non docente |
Non |