Debilidade |
4. O alumnado non aprende a resolver
problemas técnicos que se presentan ao
utilizar as tecnoloxías dixitais (H13) |
Alumnado |
Si |
Debilidade |
1. O alumnado non pode levar a cabo
comentarios sobre o traballo dos seus
compañeiros. (G6 |
Alumnado |
Si |
Debilidade |
2. O alumnado aprende a crear contidos
dixitais (H7) |
Alumnado |
Si |
Debilidade |
3. Non se garante que os estudantes
desenvolvan habilidades dixitais para as
diferentes materias (H10) |
Alumnado |
Si |
Debilidade |
1. No noso centro o alumnado non pode levar
os seus propios dispositivos portátiles e
utilizalos durante as clases (C13) |
Familias |
Non |
Debilidade |
2. Escaso equipamento dixital no fogar e
escaso uso da tecnoloxía no fogar con fins
educativos (UTIC1-3) |
Familias |
Si |
Debilidade |
2. Escaso uso das tecnoloxías dixitais para
avaliar as competencias do alumnado, agás
aulas E-dixgal. (G1) |
Infraestruturas |
Si |
Debilidade |
3. Os espazos físicos facilitan o ensino e a
aprendizaxe coas tecnoloxías dixitais pero
carécese de aula de informática para
traballo grupal e da correspondente
dotación(C14) |
Infraestruturas |
Si |
Debilidade |
1. A infraestrutura dixital das aulas E-dixgal e espazos comúns non é adecuado para desenvolver procesos de ensino e a aprendizaxe con tecnoloxías dixitais (C1) |
Infraestruturas |
Si |
Debilidade |
1. Non existe unha estratexia dixital (A1) |
Organización de centro |
Si |
Debilidade |
2. Insuficiente tempo para que os docentes
podan explorar novas modalidades de
ensino no ámbito dixital (A4) |
Organización de centro |
Si |
Debilidade |
4. Os espazos físicos facilitan o ensino e a
aprendizaxe coas tecnoloxías dixitais pero
carécese de aula de informática para
traballo grupal e da correspondente
dotación(C14) |
Organización de centro |
Si |
Debilidade |
3. No noso centro non empregamos o uso
das TIC para colaborar con outros centros
(B4) |
Organización de centro |
Si |
Debilidade |
1. Insuficiente tempo para que os docentes
podan explorar novas modalidades de
ensino no ámbito dixital (A4) |
Persoal docente |
Si |
Debilidade |
2. Baixo desenvolvemento profesional a
través de redes profesionais da formación
interna (DPC4) |
Persoal docente |
Si |
Debilidade |
5. O profesorado usa as tecnoloxías dixitais
para que o alumnado poida reflexionar
sobre asúa aprendizaxe. (G5) |
Persoal docente |
Si |
Debilidade |
3. Carga lectiva elevadísima (D) |
Persoal docente |
Si |
Debilidade |
4. Formación ofrecida pola administración
improdutiva por excesiva burocracia e
traballo extra que non axudan a formarnos
(D1-D2-D3) |
Persoal docente |
Si |
Fortaleza |
1. O alumnado aprende a actuar con
seguridade e responsable en internet (H1-
H3) |
Alumnado |
Si |
Fortaleza |
2. O alumnado aprende a comprobar se a
información que atopa en internet é fiable e
precisa (H4) |
Alumnado |
Si |
Fortaleza |
3. Existen dispositivos dixitais propios ou
xestionados polo centro e que o alumnado
pode utilizar cando os precise fóra do
equipamento E-dixgal (C8-C10) |
Alumnado |
Si |
Fortaleza |
4. O alumnado aprende a dar crédito ao
traballo doutras persoas que atoparon en
internet (H6) |
Alumnado |
Si |
Fortaleza |
5. O alumnado aprende a dar crédito ao
traballo doutras persoas que atoparon en
internet (H6) |
Alumnado |
Non |
Fortaleza |
1. Dispoñemos de servizos educativos corporativos (web, aula virtual, videoconferencia, correo electrónico corporativo...) para difundir información sobre o centro educativo virtual e participamos en actividades formativas individuais organizadas pola Administración educativa para actualizar as competencias dixitais do profesorado (PE1). |
Infraestruturas |
Si |
Fortaleza |
2. Promóvese o uso de software libre e a
participación en actividades de formación
axustándose ás nosas necesidades (PE2-PE3) |
Infraestruturas |
Si |
Fortaleza |
3. O equipo directivo coñece a normativa en
materia de adquisición de equipamento
informático dos centros educativos (PE4) |
Infraestruturas |
Non |
Fortaleza |
6. Asistencia técnica, didáctica e
mentorización no propio centro por docente
do centro competente dixitalmente disposto
a desenvolvela coa liberación horaria
correspondente (C5). |
Infraestruturas |
Si |
Fortaleza |
4. Somos coñecedores das vantaxes do
software libre no ámbito educativo e
dispoñen e facemos uso deste tipo de
ferramentas no centro se se adaptan ás
nosas necesidades (PE5) |
Infraestruturas |
Si |
Fortaleza |
5. No centro hai dispositivos dixitais que
poido empregar no meu traballo docente
(C2). |
Infraestruturas |
Si |
Fortaleza |
7. Existen dispositivos dixitais propios ou
xestionados polo centro e que o alumnado
pode utilizar cando os precise fóra do
equipamento E-dixgal (C8-C10) |
Infraestruturas |
Si |
Fortaleza |
3. Os espazos físicos facilitan o ensino e a
aprendizaxe coas tecnoloxías dixitais (C14) |
Organización de centro |
Si |
Fortaleza |
1. Baixo desenvolvemento profesional a
través de redes profesionais da formación
interna (DPC4) |
Organización de centro |
Si |
Fortaleza |
2. A asistencia técnica está dispoñible no
noso centro cando xurdan problemas coas
tecnoloxías dixitais só en aulas E-dixgal -
servizo premium (C5) |
Organización de centro |
Non |
Fortaleza |
3. Comentamos vantaxes e inconvenientes de ensinar e aprender coas TIC(B2) |
Persoal docente |
Si |
Fortaleza |
12. Valoramos as competencias dixitais que o alumando desenvolveu fóra do centro educativo (G10) |
Persoal docente |
Si |
Fortaleza |
1.Baixo desenvolvemento profesional a través de redes profesionais da formación interna (DPC4) |
Persoal docente |
Si |
Fortaleza |
2. No noso centro avaliamos o noso progreso no ensino e aprendizaxe coas TIC (B1) |
Persoal docente |
Non |
Fortaleza |
6.O profesorado emprega entornos
virtuais de aprendizaxe co alumnado (E3) |
Persoal docente |
Si |
Fortaleza |
7. Utilizamos as tecnoloxías dixitais para a
comunicación relacionadas co centro
educativo e usamos recursos dixitais en
aberto (E4-E5) |
Persoal docente |
Si |
Fortaleza |
4.A infraestrutura dixital das aulas E-dixgal e espazos comúns é adecuado para desenvolver procesos de ensino e a aprendizaxe con tecnoloxías dixitais (C1 |
Persoal docente |
Si |
Fortaleza |
5.Facilidade para crear recursos en liña
(E2) |
Persoal docente |
Si |
Fortaleza |
9.Uso das
tecnoloxías dixitais para avaliar as
competencias do alumnado en aulas E-
dixgal. (G1) |
Persoal docente |
Non |
Fortaleza |
8. Utilizamos as tecnoloxías
dixitais para adaptar o método de ensino ás
necesidades individuais do
alumnado: fomentar a creativivade,
motivación, colaboración e traballo
interdisciplinar (F1-F3-F4-F5-F6). |
Persoal docente |
Si |
Fortaleza |
10. O profesorado emprega as tecnoloxías dixitais para proporcionar unha retroalimentación adecuada aos estudantes. (G3) |
Persoal docente |
Si |
Fortaleza |
11. Facilitamos ao alumnado o uso das
tecnoloxías dixitais para documentar a súa
aprendizaxe e empregamos datos dixitais
sobre estudantes individuais para mellorar a
súa experiencia de aprendizaxe (G8- G9) |
Persoal docente |
Si |
Fortaleza |
13. Somos conscientes e
coñecedores das diferentes modalidades
formativas para o profesorado: presencial,
en liña, a través da cooperación e programas
acreditados (DPC1-2-3-6-8) |
Persoal docente |
Si |
Fortaleza |
14. O profesorado conta co apoio do equipo directivo á hora de probar novas formas de ensinar con tecnoloxías dixitais (A3) |
Persoal docente |
Si |
Fortaleza |
17. Recibimos axuda do equipo directivo para
utilizar as tecnoloxías dixitais con fins de
avaliación (G7). |
Persoal docente |
Si |
Fortaleza |
18. Usamos e somos
conscientes das vantaxes de empregar a
tecnoloxía con solvencia para a preparación
das clases, impartición de clases,
retroalimentación, apoio e comunicación
(SMT1-2-3-4) |
Persoal docente |
Si |
Fortaleza |
16. Facilidade para buscar recursos en liña (E1). |
Persoal docente |
Si |
Fortaleza |
15. Formación dixital
continua no propio centro (D1-D2-D3). |
Persoal docente |
Si |