Plan do centro
Vixencia
Introdución
Contexto DAFO
Obxectivos
Seguimento
Para a avaliación do Plan Dixital temos a orientación das datas escritas nas táboas do Plan de Acción. Sen embargo, esta avaliación terá lugar en dous momentos:
· Unha avaliación procesual que se dará ó final de cada trimestre, e no que se valorarán os estados de execución das acción, unha análise e valoración dos resultados obtidos no momento, e, de ser o caso, posibles modificación.
- Implantouse Edixgal en 5º de Educación Primaria.
- Algúns docentes reciben formación Edixgal.
- Comézase un PFPP para a creación de recursos e materiais a través de ferramentas dixitais.
- Créase un blogue co fin de que sirva de banco de recursos para o profesorado do centro. Nel iranse subindo materiais e recursos de elaboración propia así como outros recursos educativos atopados pola rede e que poidan servir de axuda.
- Agás as aulas de 5º (aula edixgal) e 6º, o resto contan xa con un panel dixital mellorando así os soportes informáticos e dixitais das nosas aulas.
- A coordinadora do Plan Dixital facilítalle ao resto de docentes o enlace a un curso sobre paneis dixitais para poder comezar a empregalos.
Avaliación
O procedemento de seguimento e avaliación do Plan Dixital en relación co grao de consecución de obxectivos nos seguintes contextos:
No contexto da avaliación procesual, a frecuencia da súa realización, que será como mínimo unha vez ao trimestre, facendo xuntanzas do Equipo de Dinamización do Plan Dixital e levantando actas de ditas reunións, e os aspectos a valorar, que serán, como mínimo, o estado da execución das accións, a análise e valoración dos resultados e, de ser o caso, as posibles modificacións das accións e as propostas de mellora. Analizarase se os obxectivos e as accións do Plan Dixital se están a acadar ou non.
No contexto da avaliación final mediante os correspondentes instrumentos, a frecuencia da súa realización, que será como mínimo unha vez ao ano, e os aspectos a valorar, que serán, como mínimo, a valoración do logro dos obxectivos e as propostas de mellora.
No presente curso levamos a cabo diferentes accións a través dos obxectivos e das accións diseñadas neste Plan Dixital. O profesorado implicouse na medida xusta para acadar, alomenos, o 50% dos obxectivos deseñados no Plan de Acción. Consideramos que é necesaria unha maior implicación de todo o profesorado de cara á execución do plan completo así como de seguir avanzando na dixitalización do centro e aumentando as competencias dixitais tanto do profesorado como do alumnado.
De cara ao vindeiro curso, a expectativa de mellora a nivel competencial e de dixitalización é alta e gustaríanos que aumentara a participación de todo o profesorado e tamén a súa involucración en todo ao que o Plan Dixital se refire.
Comunicación e difusión
Para a difusión do Plan Dixital cómpre ter un contacto fluído coas familias e a contorna do centro. Non obstante, e dadas as melloras que poden supoñer as implantacións dos obxectivos deste Plan Dixital no futuro do centro, estase xa a traballar en estratexias de publicidade que axuden á súa difusión, por exemplo, a web do centro.