Plan do centro
Vixencia
Introdución
Contexto DAFO
Obxectivos
Seguimento
Cada unha das propostas do plan de acción deste plan ten uns indicadores específicos que axudarán a determinar se os obxectivos propostos foron acadados e se é necesario realizar variacións no deseño destas accións durante o curso para que as propostas se materialicen. Coa análise destes indicadores, farase o seguimento e as propostas de mellora para cursos vindeiros.
No contexto da avaliación procesual a frecuencia da súa realización será como mínimo dunha vez ao trimestre. Os aspectos a valorar incluirán o estado da execución das accións, a análise e valoración dos resultados e, de ser o caso, as posibles modificacións das accións e as propostas de mellora.
Accións levadas a cabo no 1ºtrimestre:
- Asignación ao equipo TIC da tarefa da formación e da mentorización sobre a aplicación AbalarPro do O1PD.
- Determinación das necesidades de cada equipo da aula de informática do O2PD.
- Determinación das necesidades de cada equipo da biblioteca do O3PD.
- Convocatoria a reunión do profesorado do equipo TIC para avaliar as necesidades de conectividade sen fíos do centro do O4PD.
- Creación de grupos de traballo na aula (3ºciclo de primaria) para analizar a información do O5PD.
Accións levadas a cabo no 2ºtrimestre:
- Reunión do equipo TIC e o administrador do centro para a establecer os criterios para a actualización ou renovación dos equipos do O2PD.
- Reunión do equipo TIC e o administrador do centro para a establecer os criterios para a actualización ou renovación dos equipos do O3PD.
- Reunión do equipo TIC e o administrador do centro para a selección das áreas nas que se fará a mellora do O4PD.
- Elaboración dunha rúbrica que se utilizará para analizar a información do O5PD.
Accións levadas a cabo no 3ºtrimestre:
- Elaboración de dous retos con información de diferentes sitios web para valorar a súa veracidade por parte do alumnado coa rúbrica xerada do O5PD.
- Solicitude da subvención pública para centros privados sostidos con fondos públicos da Comunidade Autónoma de Galicia para dotación de aulas dixitais, financiadas polo fondo europeo relativo ao Mecanismo de recuperación e resiliencia da Unión Europea no marco do Plan de recuperación, transformación e resiliencia financiado pola Unión Europea-NextGenerationEU.
Avaliación
No contexto da avaliación final a frecuencia da súa realización será como mínimo dunha vez ao ano. Os aspectos a considerar incluirán, entre outros, a valoración do logro dos obxectivos e as propostas de mellora.
- Os obxectivos O1PD, O2PD, O3PD E O4PD tan só se lograron cumplir parcialmente debido fundamentalmente á falta de dotación económica e/ou recursos humanos para levalos a cabo.
- O obxectivo O5PD cumpriuse en tempo e forma resultando unha iniciativa moi beneficiosa para o alumando do 3º ciclo.
- Retomar os obxectivos O1PD, O2PD, O3PD E O4PD cara o vindeiro curso e tratar de buscar a financiación económica para levalos a cabo.
- Ampliar o O5PD ao 2º ciclo da educación primaria e seguilo mantendo no 3º ciclo.
- No caso de resolverse favorablemente a subvención para a dotación de aulas dixitais, levar a cabo cantas medidas sexan necesarias para o seu cumprimento.
- Seguir solicitando en futuras convocatorias a subvención pública para centros privados sostidos con fondos públicos da Comunidade Autónoma de Galicia para a dotación de aulas dixitais, financiadas polo fondo europeo relativo ao Mecanismo de recuperación e resiliencia da Unión Europea no marco do Plan de recuperación, transformación e resiliencia financiado pola Unión Europea-NextGenerationEU.
Comunicación e difusión
Dentro da estratexia para a publicidade e difusión do plan dixital entre toda a comunidade educativa, no momento da súa entrada en vigor, unha vez aprobado polo Consello Escolar e oído en claustro, informarase á comunidade educativa a través da aplicación abalarMóbil e/ou do correo electrónico e gardarase así mesmo unha copia por escrito na secretaría do centro que quedará á disposición de calquera membro da comunidade educativa.