Plan do centro
Vixencia
Introdución
Contexto DAFO
Obxectivos
Seguimento
O procedemento de seguimento do desenvolvemento do plan e da consecución de obxectivos, indicando:
- No contexto da avaliación procesual , valorarase a consecueción dos obxectivos unha vez ao trimestre. Usaranse os indicadores recollidos no Plan de Acción. Anotaranse as suxestións de mellora para o seguinte trimestre.
As familias manifestaron as sús inquedanzas mediante enquisa en papel.
Impartíronse charlas a familias e alumnado de ESO sobre O Segundo Cerebro (O Cerebro Dixital) a cargo de Andrés Bouza.
O profesorado manifestou as necesidades formativas respecto ao Polo Creativo.
Solicitouse o PFPP. Concedéronnos o PFPP "Metodoloxía e posibilidades de traballo nun Polo Creativo. Deseño e construción de prototipos"
Fixémos dúas sesións de formación sobre o uso do True-True, unha para infantil e primaria e outra para secundaria.
Preparouse un titorial de uso dos paneis interactivos recibidos recentemente.
- Fíxose unha reunión informal de parte do profesorado. Nela maifestouse a inquedanza ante a aparición de mostras de traballo do alumnado nas que se aprecia emprego de Intelixencia Dixital para engañar ao profesor. Acordouse incluír esta temática na sesión de formación do PFPP do 5 de marzo así como unha exploración a fondo dos paneis dixitais.
- Realizouse a ponencia do 5 de marzo. O título foi: Intelixencia Artificial e Paneis Interactivos, desafíos e oportunidades.
No link poden consultarse os materiais creados para tal fin e outros enlaces que complementan o traballado na ponencia: https://dgxy.link/paneisia.
Fáltanos a ponencia do 9 de abril.
- Fíxose a formación sobre Impresión 3D e escáner 3D a cargo de Andrés Bouza, como xa se prevera no PFPP.
- Leváronse a cabo as reunións do PFPP previstas segundo figuran na memoria e demais documentación do mesmo.
- Procurouse que cada profesor ou profesora que manifestou necesidades puntuais en algún aspecto relacionado coas TIC e TAC tivera a axuda correspondente (coñecementos sobre detectores de IA, uso da mesma para mellorar o nosos traballo, dúbidas sobre uso de Canva, etc...)
- Publicouse na web do centro todo o relativo a actividades en torno ao Polo Creativo.
- Creouse un curso na Aula virtual onde se pode consultar materiais e actividades en torno ás ferramentas e traballo dixital. Pode entrarse como convidado, sen contrasinal: https://www.edu.xunta.gal/centros/cpicastroverde/aulavirtual/course/view.php?id=315
Avaliación
Despois de comparar o proposto en cada acción dos obxectivos, podemos dicir que se acadaron todos xa que se traballaron todos os puntos citados.
De cara ao próximo curso propoñemos que se pase en setembro un formulario ao profesorado para a detección de necesidades máis acuciantes para traballar durante o curso, baseándose no que percibiron durante este curso e no que vaian notando nos comenzos do vindeiro. Cremos que debemos partir do que nos demande o alumnado e o profesorado. O profesorado canalizará as necesidades do alumnado ao equipo directivo e membros do equipo TIC.
Comunicación e difusión
Mediante publicación na páxina web do centro que é: http://www.edu.xunta.gal/centros/cpicastroverde/node/2560