Plan do centro
Vixencia
Introdución
Contexto DAFO
Obxectivos
Seguimento
O procedemento para seguir o desenvolvemento do plan e a consecución do obxectivos, realizarase seguindo:
- Unha avaliación continua: na que unha vez ao trimestre farase unha valoración do estado de execución das accións e unha análise dos resultados acadados ata o momento, de ser o caso, realizar as posibles modificacións das accions e as propostas de mellora.
- Unha avaliación final: unha vez ao ano, onde se incluirá a valoración do logro dos obxectivos e as propostas de mellora.
En xeral, a consecución dos obxectivos do Plan Dixital no primeiro trimestre se pode considerar bastante positiva.
A principios de curso, creáronse usuarios para todo o alumnado puidera acceder á aula virtual moodle; creáronse aulas virtuais para cada materia e puxéronse en marcha (matriculando ó alumnado e subindo actividades e materiais didácticos). A maiores, aínda que non está recollido no plan dixital, tamén se creou usuarios para todo o profesorado e alumnado pertencente ó IES na plataforma iesdefene.gal, para que dispuxeran dunha conta que permitira a comunicación interna.
Dende o departamento de Instalación e Mantemento, analizouse a necesidade de adquirir impresoras 3D nos diferentes espacios e se realizou a compra de dúas impresoras (mercada co orzamento propio do departamento).
Tamén se adquiríu unha impresora 3D para os talleres de Tecnoloxía.
As redes sociais do IES están actualizándose de forma continuada (a páxina web do centro, contas en Facebook e Instagram, etc).
A maiores do proposto no Plan Dixital, solicitouse participar no programa Navega con Rumbo dende o IES, para alumnado de 1 ESO e 1 FP Básica. O pasado día 5 de decembro, publicouse a resolución na que se admitíu a nosa solicitude.
E aínda que non figure tampouco no Plan Dixital, participamos dentro do programa de Polos Creativos, a través do cal tamén se vai impartir formación ó profesorado.
Neste trimestre avanzouse positivamente na consecución de obxectivos do Plan Dixital.
O emprego das aulas virtuais de Moodle está bastante extendido no centro. Tamén é xeralizado o emprego das contas do dominio iesdefene.gal. Asímesmo as redes sociais do centro se actualizan de xeito continuado.
Por outra banda, se continúa fomentando entre o profesorado a formación para adquisición de competencias dixitais.
As impresoras 3D mercadas xa están instaladas e comezando a empregarse.
En canto ó programa Navega con Rumbo, aínda non se puxeron en contacto connosco para organizar as charlas.
Realizáronse dúas charlas sobre Navegación Web responsable dentro do programa Navega con Rumbo, unha charla para o alumnado de 1 ESO e outra para o alumnado de 1 FP Básica.
Levouse a cabo formación para o profesorado sobre emprego de impresoras 3D dentro do programa Polos Creativos.
Durante este trimestre tamén se levou a cabo a acreditación de competencias dixitais do alumnado que remataba etapa formativa.
Ademais da renovación de equipos levada a cabo coa dotación do centro, a consellería enviou 15 ordenadores e unha pantalla de proxeción para completar a renovación de unha das aulas de informática.
Os obxectivos que quedaron sen cumprir son os de rematar de renovar o equipamento informático do centro e implementar a realidade aumentada en todos os espacios nos que se tiña previsto.
Avaliación
O procedemento para seguir o desenvolvemento do plan e a consecución do obxectivos, realizarase seguindo:
Unha avaliación continua: na que unha vez ao trimestre farase unha valoración do estado de execución das accións e unha análise dos resultados acadados ata o momento, de ser o caso, realizar as posibles modificacións das accions e as propostas de mellora.
Unha avaliación final: unha vez ao ano, onde se incluirá a valoración do logro dos obxectivos e as propostas de mellora
A valoración xeral é positiva. Aínda que non se acadaron todos os obxectivos, o grao de consecución dos mesmos foi elevado. Para iso a colaboración entre distintos departamentos e co equipo directivo foi fundamental.
Como principal proposta de mellora se pensou nunha maior comunicación e colaboración entre o profesorado que constitúe o equipo TIC. Ademais é interesante incidir na formación do profesorado en materia de TICs e continuar coa renovación e ampliación do equipamento TIC do centro.
Comunicación e difusión
O plan dixital será presentado e aprobado polo claustro así como polo Consello escolar. Unha vez aprobado estará a disposición da comunidade educativa na páxina web do centro para a súa consulta.