Plan do centro
Vixencia
Introdución
Contexto DAFO
Obxectivos
Seguimento
En cada sesión realizamos un seguimento correspondente onde se valora o progreso do Plan Dixital segundo os obxectivos, os indicadores e as accións establecidas no mesmo.
Neste curso tivemos dúas reunións por trimestre coa asesora ADIX Araceli Pintos López nas seguintes datas:
- 1º trimestre
- 14/10/2022
- 09/12/2023
- 2º trimestre
- 03/02/2023
- 24/03/2023
- 3º trimestre
- 12/05/2023
- 23/06/2023
O seguimento das accións neste trimestre realízase segundo as seguintes valoracións.
- AO1.1: Punto de acordo entre os compoñentes do equipo.
- AO2.1: Número de aulas virtuais
- AO3.1: Número de aulas virtuais
- AO4.1: Porcentaxe do profesorado participante
O seguimento das accións neste trimestre realízase segundo as seguintes valoracións.
- AO1.2: Enquisas elaboradas
- AO2.2: Número de asistentes
- AO3.2: Número de aulas virtuais
- AO4.2: Porcentaxe do profesorado participante
- AO1.3: Porcentaxe de profesorado informado
- AO3.3: Porcentaxe de alumnado que utiliza a aula virtual
- AO4.3: Porcentaxe do profesorado participante
Avaliación
O procedemento de seguimento do desenvolvemento do plan e da consecución de obxectivos, indicando:
- No contexto da avaliacion inicial: coa fase de diagnose para a detección de necesidades resolto segundo as pautas establecidas pola Consellería de Educación, realización de enquisas SELFIE e o TestCDD, dirixido ao equipo directivo, ao profesorado e ao alumnado.
- No contexto da avaliación procesual: as accións levadas a cabo seguiron o procedemento establecido pola Consellería co asesoramento e a formación do equipo ADIX 3 de A Coruña, que foi pautando todo o proceso de deseño do plan dixital. Cada trimestre foron facéndose as entregas das actuacións levadas a cabo polo noso centro ao equipo ADIX 3, tal como se reflicte no apartado 1.4 proceso de elaboración.
- No contexto da avaliación final: coa realización do propio plan dixital no curso 2021-2022 e que será implementado e avaliado no curso 2022–2023. Na implementacion do plan permitieráse valorar a consecución do obxectivos e facer propostas de mellora.
Os criterios de consecución de obxectivos do plan a valorar no curso 2022-2023 son os seguintes:
- Formar o equipo de Plan Dixital.
- Actualización de equipos e inventario do material dixital de centro.
- Software libre (Sistema Operativo).
- Potenciar o uso da Aula Virtual.Actividades interdisciplinares STEAM nas aulas e adecuación das aulas de informática ás necesidades do traballo STEAM.
O cumprimento dos obxectivos do plan dixital validarase anualmente a partir da verificación dos indicadores correspondentes ás liñas de actuacións referidas a cada un dos obxectivos.
As actuacións serán consideradas como realizadas se responden aos indicadores sinalados en cada caso. Ese proceso de avaliación terá lugar ao remate do curso escolar, tendo en conta o nivel de progresión ou desenvolvemento para cada actuación no plano cronolóxico.
A valoración positiva das actuacións en cada obxectivo sinalará este como logrado. No último Consello Escolar e no último Claustro de cada curso renderanse contas da avaliación do Plan Dixital coas concrecións da Programación Xeral Anual, previamente á entrega á Inspección Educativa da Memoria Final Anual. A partir da avaliación obteranse unhas Propostas de Mellora que serán perfiladas e incluídas nas liñas de actuación para o curso seguinte.
Segundo os resultados das enquisas, acadáronse os seguintes obxectivos:
- O02PD : Uitlización da aula virtual (Profesorado)
- O03PD : Utilización da aula virtual (Alumnado)
- O04PD : Avalación do noso progreso e debate sobre o uso na tecnoloxía no ensino
As enquisas realizadas tamén indican que non se acadou o obxectivo
- O01PD : Acadar a seguridade na protección de datos
O equipo do Plan Dixital propón achegar a información necesaria para acadar o obxectivo
- O01PD : Acadar a seguridad en protección de datos.
Ademais, propón dous novos obxectivos para continuar o traballo realizado con respecto aos obxectivos
- O02PD : Utilización da aula virtual (Profesorado)
- O03PD : Utilización da aula virtual (Alumnado)
Estes dous novos obxectivos serán o seguinte paso lóxico para mellorar a calidade das aulas virtuais
- Creación de recursos educativos dixitais para o seu uso na aula virtual
- Creación e utilización de instrumentos de avaliación dixital na aula virtual
O equipo de Polos Creativos propón os seguintes obxectivos para o seguinte curso:
- Crear espazos interdisciplinares de traballo colaborativo abertos á comunidade educativa para optimizar o uso dos recursos, atender a diversidade e desenvolver os distintos proxectos.
- Dinamizar o labor do profesorado de distintas áreas para traballar de xeito colaborativo e cooperativo.
- Organizar unha liña de traballo común no ámbito STEM para integrar as diferentes propostas do centro e aproveitar os recursos, as competencias do profesorado e o traballo realizado previamente.
- Favorecer a difusión a través de diversas canles das actividades a realizar e realizadas durante o desenvolvemento dos proxectos para abrir o centro á comunidade educativa.
Comunicación e difusión
O protocolo para a publicidade e difusión do plan entre toda a comunidade educativa incluirá o seguinte proceso:
- Comunicación ao órganos colexiados:
- Claustro. Presentación, aportación de ideas e valoración.
- Consello Escolar. Presentación, valoración e aprobación).
- Web do centro. Publicidade no apartado de documentos.