Plan do centro
Vixencia
Introdución
Contexto DAFO
Obxectivos
Seguimento
A revisión e seguimento levarase a cabo polo equipo de dinamización do plan dixital de xeito trimestral.
Completáronse accións en todos os obxectivos previstos, superando nalgúns casos xa o valor de consecución proposto. Sen embargo, o obxectivo continua pendente en canto algunhas das accións están previstas para desenvolver durante todo o curso (por exemplo, no caso da difusión e publicacións en medios dixitais).
Completáronse accións en todos os obxectivos previstos conforme as datas propostas, superando nalgúns casos xa o valor de consecución proposto.
Sen embargo, coa excepción do obxectivo 3, o resto deles continua pendente en canto algunhas das accións están previstas para desenvolver ao longo de todo o curso (por exemplo, no caso da difusión e publicacións en medios dixitais ou o programa de mentoría dixital).
Por outra banda, procedeuse á compra de material audiovidual para a creación dun estudo de gravación similar ao que recolle o programa Polos Creativos (obxectivo pendente do plan dixital do curso 2022-23)
Avaliación
Mensualmente, a coordinación tics recollerá nun informe información recadada a través da mentoría dixital e trasladarallo á coordinadora do Plan. O cumprimento dos obxectivos propostos e accións desenvolver valorarase de forma trimestral, a través da información proporcionada pola coordinación tics, a coordinación de formación, así como outra que poida dispor a Xefatura da Área de Calidade.
A valoración xeral do Plan é moi positiva, en canto se acadaron todos os obxectivos propostos, se ben nalgún deles nos se completaron todas as accións propostas. Isto foi así naquelas actividades que non dependían directamente de nós, como no caso do rexistro dixital mediante pegada ao recibirse instrucións, unha vez iniciado o curso, por parte da Consellería de non empregar este sistema.
Tamén unha das accións estaba condicionada á colaboración doutro centro e que finalmente, por cuestións de calendario deste, non foi posible realizar durante o curso escolar.
A nosa aula virtual está a funcionar coma unha especie de intranet, o que a converteu nunha potente ferramenta para mellorar a xestión e procedementos do centro. Igualmente, preténdese que funcione como unha ventá única, dende a que acceder a calquera outro aplicativo corporativo, facililtando así que o profesorado teña que andar entrando e saindo en cada unha das plataformas. Sen embargo, cómpre evitar duplicidades que non dependen de nós (que haxa que subir documentos a varios sitios, como no caso da plataforma Educalidade).
Por outra banda, dado a dimensión que adquiriu a nosa aula virtual, faise necesario o elaborar unha pequena guía da mesma, para que o profesorado saiba que vai atopar en cada un dos espazos creados.
Comunicación e difusión
O plan dixital darase a coñecer entre a comunidade educativa por diversas vías:
-
Presencialmente: a través das reunións do claustro e de áreas e departamentos
-
Dixitalmente: estará exposto na aula virtual e na páxina web
Ademais, o equipo de dinamización informará puntualmente ao claustro das accións que se vaian realizando.