Plan do centro
Vixencia
Introdución
Contexto DAFO
Obxectivos
Seguimento
O seguimento deste Plan Dixital 1.0 do IES A Cachada será labor do equipo de dinamización dixital do curso 2022/23, a ser posible integrado nun PFPP e coordinado pola persoa encargada do Equipo TIC.
- Revísase o Plan Dixital entregado o curso pasado, os seus obxectivos e plan de seguimento.
- Dado que no curso 2022/23 hai 2 persoas no Equipo TIC no noso instituto, acordamos que unha delas se encargue do PFPP (Iria Brandariz) e a outra do seguimento do Plan Dixital (Ana Moreiras).
- Trasládase o Plan Dixital a esta aplicación.
- Revísanse os obxectivos e as correspondentes accións.
- Acordamos non repetir o SELFIE e, no seu lugar, realizar unha enquisa de avaliación interna da competencia dixital e PLE colectivo do profesorado. Neste link da nosa web, lapela Espazo Dixital, atópase o test e a análise de resultados.
- Faise a análise de implantación de EDIXGAL e a posterior exposición e consulta ó Claustro (8 marzo). O resultado da consulta é NON.
- Finalización e avaliación do PFPP. Participaron 13 de 41 docentes.
- Revisión dos equipamentos informáticos e deseño dunha nova aula de Informática.
Avaliación
Na medida en que o plan se desenvolva ó abeiro dun PFPP de centro, realizarase unha avaliación inicial, intermedia e final (prescritivo).
Tendo en conta os obxectivos sinalados nas páxinas anteriores, elaborarase unha rúbrica que inclúa os valores de comezo (ex. Test CDD) e se estipulen os de saída. Esa rúbrica crearase a partir da avaliación inicial.
En cada avaliación, e partindo do indicado nos obxectivos, terase en conta o estado da execución das accións, a análise e valoración dos resultados e, de ser o caso, as posibles modificacións das accións e as propostas de mellora.
Na avaliación final, que se levará a CCP e Claustro e terá lugar en maio-xuño, valorarase o logro dos obxectivos e as propostas de mellora.
Tivemos varias dificultades e inconvenientes para realizar o Plan Dixital 1.0 para o curso 2022/23. A máis reseñable seguramente foi a desorganización da administración en canto a temporalización das tarefas previas ao Plan Dixital (TEST Selfie, TEST CDD, DAFO…) Entendemos que o feito de ser algo novo conleva factores imprevisibles, pero cremos que o asesoramento por parte da administración pode, e debe, mellorar considerablemente.
É moi importante unha boa coordinación entre o Equipo Directivo e a persoa coordinadora deste plan, así como das persoas responsables doutros plans de innovación como os PFPP de centro. Sería desexable establecer unha reunión de coordinación semanal.
É fundamental que a persoa coordinadora non teña, na medida do posible, funcións titoriais nin outros cargos. O óptimo sería formar un equipo reducido de 2 persoas que levasen a Estratexia Dixital e o Mantemento TIC, e que ambas tivesen redución de carga horaria.
Outras áreas que non tivemos tempo de reflexionar e decidir son:
- Infraestrutura xeral do centro, estado dos equipos e conectividade.
- Coordinación das publicacións en redes.
- Moodle: reflexionar sobre o uso desta plataforma cando xa non sexa obligatoria por motivos sanitarios. No centro estaba traballándose con Google Classroom en versión Suite profesional e tanto alumnado como profesorado a prefiren. Existe xurisprudencia que autoriza o seu uso nos centros públicos (IES Silleda).
- Páxina web do centro: urxe unha actualización de moitas das lapelas e seccións.
- Biblioteca: Cooperar co equipo de dinamización da biblioteca para darlle outros posibles usos a un espazo tan importante para o noso centro.
- Espazos: ofrecer ó alumnado lugares onde poidan realizar tarefas TIC no tempo de lecer.
Comunicación e difusión
O Plan Dixital de centro deberá primeiramente ser aprobado polo claustro e polo Consello Escolar, para a posteriori publicarse na páxina web do centro na sección de documentación. Tamén se enviará á ANPA e a principio do curso 2022/23 e darase a coñecer entre o novo alumnado e as súas familias.