Plan do centro
Vixencia
Introdución
Contexto DAFO
Obxectivos
Seguimento
O seguimento do Plan Dixital realizarase mediante a análise, reflexión e valoración conxunta entre o profesorado do grao de consecución e desenvolvemento dos obxectivos propostos. Esta valoración realizarase, con carácter xeral, ao remate de cada un dos trimestres, aínda que tamén ser poderán realizar sesións de avaliacións ao remate dos proxectos concretos que se desenvolvan.
As reunións dos órganos de coordinación docente, así como dos órganos de goberno do Centro, permitirán levar a cabo o deseño, o seguimento e a avaliación dos proxectos, complementados coa realización de enquisas de valoración por parte dos participantes nas distintas actividades e a análise de evidencias e producións realizadas en cada actividade e proxecto.
No proceso de avaliación e seguimento analizaranse os seguintes aspectos:
- Grao de consecución dos obxectivos propostos.
- Grao de participación e implicación dos destinatarios do proxecto e das actividades.
- Cantidade, calidade e validez dos materiais e resultados das actuacións.
Os obxectivos neste trimestre atópanse no seguinte punto:
- O01PD A1. Elaborar e executar unha estratexia dixital: en desenvolvemento e pendente de enviar ao Claustro.
- O02PD D1. Necesidades de DPC (formación profesorado) (Área D - Desenvolvemento Profesional Continuo): formacións PFPP concedidas e pendentes de desenvolver no segundo trimestre.
- O03PD H7. - Potenciar o uso de ferramentas dixitais entre o alumnado de 1 e 2 da ESO (Área H - Competencia Dixital do Alumnado): acadado
- O04PD Poñer en marcha a nova aplicación inventario (*C1) (Área C - Infraestrutura e equipamentos): en proceso de elbaoración de folla de cálculo para inventariado.
- O01PD A1. Elaborar e executar unha estratexia dixital: en desenvolvemento e pendente de enviar ao Claustro: acadado
- O02PD D1. Necesidades de DPC (formación profesorado) (Área D - Desenvolvemento Profesional Continuo): formacións PFPP concedidas e pendentes de desenvolver no segundo trimestre. Falta a memoria final que se entregará en maio.
- O03PD H7. - Potenciar o uso de ferramentas dixitais entre o alumnado de 1 e 2 da ESO (Área H - Competencia Dixital do Alumnado): acadado
- O04PD Poñer en marcha a nova aplicación inventario (*C1) (Área C - Infraestrutura e equipamentos). Paralizado temporalmente.
- O01PD A1. Elaborar e executar unha estratexia dixital: en desenvolvemento e pendente de enviar ao Claustro: acadado
- O02PD D1. Necesidades de DPC (formación profesorado) (Área D - Desenvolvemento Profesional Continuo):acadado
- O03PD H7. - Potenciar o uso de ferramentas dixitais entre o alumnado de 1 e 2 da ESO (Área H - Competencia Dixital do Alumnado): acadado
- O04PD Poñer en marcha a nova aplicación inventario (*C1) (Área C - Infraestrutura e equipamentos). Acadado. Continuarase para o vindeiro curso académico.
Avaliación
- No contexto da avaliación procesual a frecuencia da súa realización será unha vez no fin de cada trimestre. Os aspectos a valorar incluirán o estado da execución das accións, a análise e valoración dos resultados e, de ser o caso, as posibles modificacións das accións e as propostas de mellora.
- No contexto da avaliación final a frecuencia da súa realización será como mínimo unha vez ao ano. Os aspectos a considerar incluirán, entre outros, a valoración do logro dos obxectivos e as propostas de mellora.
No presente curso académico, os obxectivos do Plan Dixital do noso centro atópanse no seguinte estado:
O01PD - Elaborar e executar unha estratexia dixital
Área: A1 - Organización do centro
Estado: Acadado
Valoración: A elaboración e execución da estratexia dixital foi completada con éxito. Esta estratexia proporcionará unha guía clara para a integración das tecnoloxías dixitais en todas as áreas do centro, garantindo un enfoque coherente e estruturado.
O02PD - Necesidades de DPC (formación profesorado)
Área: D1 - Desenvolvemento Profesional Continuo
Estado: Acadado
Valoración: As necesidades de Desenvolvemento Profesional Continuo do profesorado foron atendidas a través de diversas formacións. Estas actividades formativas permitirán ao profesorado mellorar as súas competencias dixitais, beneficiando directamente o proceso de ensino-aprendizaxe. As formacións realizadas foron: Impresión 3D, manexo de Dron, Aula Virtual.
O03PD - Potenciar o uso de ferramentas dixitais entre o alumnado de 1º e 2º da ESO
Área: H7 - Competencia Dixital do Alumnado
Estado: Acadado
Valoración: O uso de ferramentas dixitais foi potenciado entre o alumnado de 1º e 2º da ESO, logrando unha mellora significativa nas súas competencias dixitais. Estas ferramentas facilitan a aprendizaxe interactiva e a adquisición de habilidades tecnolóxicas esenciais. As actividades centráronse no uso de Aplicacións de ofimática de Software Libre.
O04PD - Poñer en marcha a nova aplicación inventario
Área: C1 - Infraestrutura e equipamentos
Estado: Acadado
Valoración: Realizouse o inventariado do 50% das aulas do noso centro, algo co que se continuará no vindeiro curso académico quedando pendente o mecanizado desa información na aplicación inventario cando a Consellería o indique.
En conclusión, os obxectivos do Plan Dixital do noso centro foron acadados con éxito neste curso académico.
Para o vindeiro curso, temos entre outras, as seguintes propostas de mellora no Plan Dixital do noso centro:
1. Mellorar e Actualizar a Páxina Web do Centro
- Actualizar regularmente o contido da páxina web para manter á comunidade educativa informada sobre as novidades e actividades do centro.
- Facer a páxina web máis accesible e fácil de navegar para todas as familias, incluíndo aquelas con menos experiencia dixital.
2. Formación para Familias e Alumnado
- Continuar coa formación en competencias dixitais para as familias e o alumnado que xa está no centro.
- Ofrecer formación específica para o alumnado novo que se incorpore ao centro, asegurando que adquiran as habilidades dixitais necesarias dende o inicio.
3. Formación Continua para o Profesorado
- Seguir proporcionando oportunidades de formación en novas tecnoloxías e metodoloxías dixitais para o profesorado.
- Incluir cursos sobre temas avanzados como impresión 3D, programación, e outras ferramentas dixitais innovadoras.
4. Rematar e Actualizar o Inventario do Centro
- Completar o inventario do centro educativo e asegurarse de que está completamente actualizado.
- Manter o inventario ao día ao longo do curso, rexistrando calquera novo equipamento ou cambio nos recursos existentes.
5. Preparación para a Proba de Competencias Dixitais
- Preparar ao alumnado para a proba de Competencias Dixitais, asegurando que adquiran as habilidades necesarias para realizar a proba con éxito.
- Ofrecer actividades e recursos adicionais para reforzar as competencias dixitais do alumnado antes da proba.
Estas propostas de mellora están deseñadas para continuar co avance do noso Plan Dixital, garantindo que toda a comunidade educativa estea preparada para facer fronte aos retos e oportunidades que as tecnoloxías dixitais ofrecen.
Comunicación e difusión
O Plan Dixital, unha vez validado e aprobado polos órganos colexiados competentes será publicado na páxina web do centro. Tamén se enviará o enlace ás familias, ao Claustro, Consello Escolar e á Inspección Educativa.
Enlace ao buscador do Plan Dixital
Instrucións: no desplegable de convocatoria escoller o "ano académico 2023-2024". No desplegable de plans escoller "Plan Dixital". No apartado de centro podemos escribir o nome do centro a buscar e seleccionamos. Prememos en "Buscar". Na columna "Opcións" premer na lupa.