Plan do centro
Vixencia
Introdución
Contexto DAFO
Obxectivos
Seguimento
No contexto da avaliación procesual a frecuencia da súa realización será a lo menos unha vez ó trimestre. Os aspectos a valorar incluirán o estado da execución das accións, a análise e valoración dos resultados e, de ser o caso, as posibles modificacións das accións e as propostas de mellora.
Obxectivo O01PD: Promover a formación do profesorado no deseño e creación de actividades de aprendizaxe dixital atópase en proceso sendo o grao de desenvolvemento das accións o seguinte:
AO1.1:Solicitude de cursos de formación relativos á creación de recursos educativos dixitais a través do PFPP. Realizado
AO1.2: Creación de actividades/recursos dixitais polo profesorado implicado. En proceso
AO1.3: Sesións para o intercambio de coñecementos e experiencias en deseño e creación de actividades de aprendizaxe dixital. Pendente
AO1.4: Incorporación dos materiais creados no desenvolvemento da práctica docente.Pendente
Obxectivo O02PD: Promover o traballo por proxectos interdisciplinares empregando as tecnoloxías dixitais atópase en proceso sendo o grao de desenvolvemento das accións o seguinte:
AO2.1: Adquisición de compromisos de colaboración en CCP. Realizado
AO2.3: Desenvolvemento de proxectos interdisciplinares empregando as tecnoloxías dixitais nos diferentes niveis educativos. En proceso
AO2.2: Dinamización e xestión de uso dos espazos e materiais asociados ao proxecto de Polos Creativos. En proceso
AO2.4: Difusión dos proxectos desenvolvidos. Pendente
Obxectivo O02PD: Promover o traballo por proxectos interdisciplinares empregando as tecnoloxías dixitais atópase en proceso sendo o grao de desenvolvemento das accións o seguinte:
AO3.1: Creación dun grupo estable de alumnado axudante TIC. Realizado parcialmente.
AO3.2: Formación do alumnado axudante na xestión do equipamento informático do centro e na resolución de problemas técnicos básicos. Relizado parcialmente
AO3.4: Formación do alumnado en competencia dixital, ciberseguridade, acoso na rede e/ou uso responsable das redes sociais.Realizado
AO3.3: Dinamización das actuacións do alumnado axudante. Pendente.
Obxectivo O04PD:Mellorar as infraestruturas e equipamento de centro relativos á dotación TIC e acceso á rede atópase en proceso sendo o grao de desenvolvemento das accións o seguinte:
AO4.1:Solicitude de dotación de cobertura wifi no Polo Creativo.Realizado
AO4.2: Solicitude de renovación de ordenadores. Realizado
AO4.3:Solicitude de melloras na maqueta abalar e nas aulas virtuais. Realizado
AO4.4. Dixitalización de procesos administrativos/ incidencias. Realizado
AO4.5. Impulsar abalar como medio de comunicación entre familias e profesorado. Realizado
Obxectivo O01PD: Promover a formación do profesorado no deseño e creación de actividades de aprendizaxe dixital atópase en proceso sendo o grao de desenvolvemento das accións o seguinte:
AO1.1:Solicitude de cursos de formación relativos á creación de recursos educativos dixitais a través do PFPP. Realizado
AO1.2: Creación de actividades/recursos dixitais polo profesorado implicado. En proceso
AO1.3: Sesións para o intercambio de coñecementos e experiencias en deseño e creación de actividades de aprendizaxe dixital. Pendente
AO1.4: Incorporación dos materiais creados no desenvolvemento da práctica docente.En proceso
Obxectivo O02PD: Promover o traballo por proxectos interdisciplinares empregando as tecnoloxías dixitais atópase en proceso sendo o grao de desenvolvemento das accións o seguinte:
AO2.1: Adquisición de compromisos de colaboración en CCP. Realizado
AO2.3: Desenvolvemento de proxectos interdisciplinares empregando as tecnoloxías dixitais nos diferentes niveis educativos. En proceso
AO2.2: Dinamización e xestión de uso dos espazos e materiais asociados ao proxecto de Polos Creativos. En proceso
AO2.4: Difusión dos proxectos desenvolvidos. Pendente
Obxectivo O02PD: Promover o traballo por proxectos interdisciplinares empregando as tecnoloxías dixitais atópase en proceso sendo o grao de desenvolvemento das accións o seguinte:
AO3.1: Creación dun grupo estable de alumnado axudante TIC. Pendente.
AO3.2: Formación do alumnado axudante na xestión do equipamento informático do centro e na resolución de problemas técnicos básicos. Relizado parcialmente
AO3.4: Formación do alumnado en competencia dixital, ciberseguridade, acoso na rede e/ou uso responsable das redes sociais.Realizado
AO3.3: Dinamización das actuacións do alumnado axudante. Pendente.
Obxectivo O04PD:Mellorar as infraestruturas e equipamento de centro relativos á dotación TIC e acceso á rede atópase en proceso sendo o grao de desenvolvemento das accións o seguinte:
AO4.1:Solicitude de dotación de cobertura wifi no Polo Creativo.Realizado
AO4.2: Solicitude de renovación de ordenadores. Realizado
AO4.3:Solicitude de melloras na maqueta abalar e nas aulas virtuais. Realizado
AO4.4. Dixitalización de procesos administrativos/ incidencias. Realizado
AO4.5. Impulsar abalar como medio de comunicación entre familias e profesorado. Realizado
Obxectivo O01PD: Promover a formación do profesorado no deseño e creación de actividades de aprendizaxe dixital atópase en proceso sendo o grao de desenvolvemento das accións o seguinte:
AO1.1:Solicitude de cursos de formación relativos á creación de recursos educativos dixitais a través do PFPP. Realizado
AO1.2: Creación de actividades/recursos dixitais polo profesorado implicado. En proceso
AO1.3: Sesións para o intercambio de coñecementos e experiencias en deseño e creación de actividades de aprendizaxe dixital. Realizado
AO1.4: Incorporación dos materiais creados no desenvolvemento da práctica docente.Realizado
Obxectivo O02PD: Promover o traballo por proxectos interdisciplinares empregando as tecnoloxías dixitais atópase en proceso sendo o grao de desenvolvemento das accións o seguinte:
AO2.1: Adquisición de compromisos de colaboración en CCP. Realizado
AO2.3: Desenvolvemento de proxectos interdisciplinares empregando as tecnoloxías dixitais nos diferentes niveis educativos. Realizado
AO2.2: Dinamización e xestión de uso dos espazos e materiais asociados ao proxecto de Polos Creativos. Realizado
AO2.4: Difusión dos proxectos desenvolvidos. Realizado
Obxectivo O02PD: Promover o traballo por proxectos interdisciplinares empregando as tecnoloxías dixitais atópase parcialmente realizado sendo o grao de desenvolvemento das accións o seguinte:
AO3.1: Creación dun grupo estable de alumnado axudante TIC. Pendente.
AO3.2: Formación do alumnado axudante na xestión do equipamento informático do centro e na resolución de problemas técnicos básicos. Relizado parcialmente
AO3.4: Formación do alumnado en competencia dixital, ciberseguridade, acoso na rede e/ou uso responsable das redes sociais.Realizado
AO3.3: Dinamización das actuacións do alumnado axudante. Pendente.
Obxectivo O04PD: Mellorar as infraestruturas e equipamento de centro relativos á dotación TIC e acceso á rede atópase realizado sendo o grao de desenvolvemento das accións o seguinte:
AO4.1:Solicitude de dotación de cobertura wifi no Polo Creativo.Realizado
AO4.2: Solicitude de renovación de ordenadores. Realizado
AO4.3:Solicitude de melloras na maqueta abalar e nas aulas virtuais. Realizado
AO4.4. Dixitalización de procesos administrativos/ incidencias. Realizado
AO4.5. Impulsar abalar como medio de comunicación entre familias e profesorado. Realizado
Avaliación
No contexto da avaliación final a frecuencia da súa realización será unha vez ó ano. Os aspectos a considerar incluirán, entre outros, a valoración do logro dos obxectivos e as propostas de mellora.
Os obxectivos están maioritariamente cumpridos aínda que en cada un deles se intenten mellorar na medida do posible para o vindeiro curso
Con respecto a Formación do alumnado axudante na xestión do equipamento informático do centro e na resolución de problemas técnicos básicos, consideramos que se debe sistematizar mellor para o vindeiro curso, ainda que somos conscientes da complexidade de non querer cargar de tarefas e responsabilidades adicionais ós mesmos alumnos.
Con respecto a dotación de WIFI detectamos 2 espazos con docencia do centro onde se debería mellorar a cobertura de abalar: Na aula de convivencia e no ximnasio.
Con respecto á melloría da maqueta abalar, bótase en falta que dende EDIXGAL so se responsabilicen de actualizar as maquetas do 25% dos equipos (só os ordenadores de 1º eso)
Comunicación e difusión
No último trimestre do curso 2021-2022, o Plan Dixital foi aprobado polo consello escolar, unha vez oído o claustro. Despois da súa aprobación foi difundido a toda comunidade educativa a través da páxina web do centro.
Ligazón: https://www.edu.xunta.gal/centros/iesbrion/system/files/15026352_IESdeBri%C3%B3n_PlanDixital_V1.0_30062022%20%281%29.pdf e agora queda dispoñible para a consulta pública no buscador de Educalidade