Plan do centro
Vixencia
Introdución
Contexto DAFO
Obxectivos
Seguimento
Ao longo do curso e nas reunións periódicas do equipo, farase un seguimento da planificación anual (realización das tarefas na temporalización marcada, consecución dos obxectivos…), establecendo, de ser o caso, as modificacións oportunas.
Ao final do curso o equipo valorará o grao de consecución dos obxectivos anuais que se incorporará á Memoria Anual do centro. Así mesmo, establecerá unha proposta de liñas de traballo que sirva de punto de partida para o curso seguinte.
A maiores a persoa coordinadora reúnese 2 veces por trimestre co asesor Adix para analizar como se van desenvolvendo tódolos obxectivos.
A día 22 de decembro de 2022 os obxectivos e as accións dos mesmos atópanse como segue
Obxectivo 1: Fomentar un comportamiento seguro e responsable
do alumnado (H1, H3)
AO1.1:Busca e solicitude de actividades (charlas, talleres, obradoiros...)por parte de persoas externas ao centro e formadas na temática. (En proceso )
AO1.2:Realización de actividades complementarias para concienciar ao alumnado sobre o uso das tecnoloxías e do acceso a internet. (En Proceso )
Obxectivo 2: Detectar e mellorar as necesidades do profesorado no relativo á competencia dixital (D2)
AO2.1: Detección de carencias relativas á competencia dixital e necesidades formativas a través da realización dunha enquisa. (En proceso )
AO2.2: Organización dunha liña de formación dentro do PFPP ou tamén a nivel individual.(Realizado)
AO2.3: Implementación na aula dos novos recursos dixitais adquiridos na formación que enriquezan o proceso de ensino. (En proceso)
Obxectivo 3: Actualizar parte dos equipos máis obsoletos do centro (C1)
AO3.1: Elaboración dun inventario dos equipos máis obsoletos ou que teñen un peor funcionamento.(En proceso )
AO3.2: Solicitude de presuposto en función dos equipos que se prevén cambiar.(En proceso )
AO3.3: Actualización dos equipos que máis urxen.(En proceso )
A 31 de marzo de 2023 os obxectivos e as accións dos mesmos atópanse como segue:
Obxectivo 1: Fomentar un comportamiento seguro e responsable do alumnado (H1, H3)
AO1.1:Busca e solicitude de actividades (charlas, talleres, obradoiros...)por parte de persoas externas ao centro e formadas na temática. (En proceso )
AO1.2:Realización de actividades complementarias para concienciar ao alumnado sobre o uso das tecnoloxías e do acceso a internet. (En Proceso )
Obxectivo 2: Detectar e mellorar as necesidades do profesorado no relativo á competencia dixital (D2)
AO2.1: Detección de carencias relativas á competencia dixital e necesidades formativas a través da realización dunha enquisa. (Realizado )
AO2.2: Organización dunha liña de formación dentro do PFPP ou tamén a nivel individual.(Realizado)
AO2.3: Implementación na aula dos novos recursos dixitais adquiridos na formación que enriquezan o proceso de ensino. (En proceso)
Obxectivo 3: Actualizar parte dos equipos máis obsoletos do centro (C1)
AO3.1: Elaboración dun inventario dos equipos máis obsoletos ou que teñen un peor funcionamento.(Realizado )
AO3.2: Solicitude de presuposto en función dos equipos que se prevén cambiar.(En proceso )
AO3.3: Actualización dos equipos que máis urxen.(En proceso )
A 21 de xuño de 2023 os obxectivos e as accións dos mesmos atópanse como segue:
Obxectivo 1: Fomentar un comportamiento seguro e responsable do alumnado (H1, H3)
AO1.1:Busca e solicitude de actividades (charlas, talleres, obradoiros...)por parte de persoas externas ao centro e formadas na temática. (Realizado )
AO1.2:Realización de actividades complementarias para concienciar ao alumnado sobre o uso das tecnoloxías e do acceso a internet. (Realizado )
Obxectivo 2: Detectar e mellorar as necesidades do profesorado no relativo á competencia dixital (D2)
AO2.1: Detección de carencias relativas á competencia dixital e necesidades formativas a través da realización dunha enquisa. (En proceso )
AO2.2: Organización dunha liña de formación dentro do PFPP ou tamén a nivel individual.(Realizado)
AO2.3: Implementación na aula dos novos recursos dixitais adquiridos na formación que enriquezan o proceso de ensino. (Realizado)
Obxectivo 3: Actualizar parte dos equipos máis obsoletos do centro (C1)
AO3.1: Elaboración dun inventario dos equipos máis obsoletos ou que teñen un peor funcionamento.(Realizado )
AO3.2: Solicitude de presuposto en función dos equipos que se prevén cambiar.(Realizado )
AO3.3: Actualización dos equipos que máis urxen.(Realizado )
Avaliación
Ao longo do curso e nas reunións periódicas do equipo, farase un seguimento da planificación anual (realización das tarefas na temporalización marcada, consecución dos obxectivos…), establecendo, de ser o caso, as modificacións oportunas.
Ao final do curso o equipo valorará o grao de consecución dos obxectivos anuais que se incorporará á Memoria Anual do centro. Así mesmo, establecerá unha proposta de liñas de traballo que sirva de punto de partida para o curso seguinte.
1. Aula de informática: renovación dos equipos informáticos obsoletos ou antigos (25).
2. Aulas de infantil e primaria: Renovación dos encerados dixitais interactivos, canóns proxectores así como ordenadores portátiles.
3. Outras dependencias: dotación de equipos informáticos adecuados para outras dependencias tales como: aulas de especialistas, biblioteca, aula de música, usos múltiples, dependencias administrativas, despachos…
4. Fotocopiadora xeral do centro: dotación de fotocopiadora multifunción en cor e blanco e negro, tamaño A3, sen custo por mantemento nin por productividade para o centro.
5. Equipo de son e megafonía central do centro educativo: renovación dos mesmos.
Comunicación e difusión
Presentación do plan:
- Coñecemento de cales son as funcións do equipo e coordinador/a TIC.
Promoción do plan:
- Implementar as medidas necesarias para informar e asesorar aos docentes do centro, de maneira continuada, como a mellor forma de dinamizar e promocionar este plan, facendo que o profesorado sinta seguro e confiado á hora de utilizar todos os recursos dixitais do que dispón o centro.
- Informar ao alumnado dos aspectos do plan que máis lle concierne: Aula virtual, protocolos, uso responsable, protección de datos...
Difusión entre a comunidade educativa:
- Preténdese que toda a comunidade educativa contribúa á maior presenza das TIC nos procesos educativos que se realizan desde o centro:
- Accións formativas dirixidas ás familias
- Ensino e uso adecuado das RRSS.