Plan do centro
Vixencia
Introdución
Contexto DAFO
Obxectivos
Seguimento
O equipo de dinamización do Plan Dixital realizará as reunións necesarias para facer un seguimento e valorar as evolucións deste Plan Dixital.
Os obxectivos plantexados para o primeiro trimestre foron acadados total o parcialemente.
Os obxectivos plantexados para o segundo trimestre non foron todos acadados. Depois de falar co claustro, chegamos a acordos para replantexar ditos obxectivos e modificalos de cara o curso que entra 24-25.
Como falamos no segundo trimestre, certos obxectivos plantexados no plan no foron acadados. Polo que chegado o acordo co claustro, serán replantexados e modificados para o vindeiro curso, sendo estes máis realistas tendo en conta o noso estilo de centro.
Avaliación
O procedemento de seguimento do desenvolvemento do plan e da consecución de obxectivos, será o seguinte:
- No contexto da avaliación procesual se avaliará, como mínimo, unha vez ao trimestre,o desenvolvemento do plan dixital. Os aspectos a valorar incluirán o estado da execución das accións, a análise e valoración dos resultados e, de ser o caso, as posibles modificacións das accións e as propostas de mellora.
- No contexto da avaliación final a frecuencia da súa realización será como mínimo unha vez ao ano. Os aspectos a considerar incluirán, entre outros, a valoración do logro dos obxectivos e as propostas de mellora
Rematado o curso e botando unha mirada atrás, podemos afirmar que o centro vai por bo camiño en canto o Plan Dixital se refire. Tendo en conta que a pesar de ter plantexados obxectivos básicos e con marxe, non todos foron acadados. Quizá debido a ser obxectivos, ainda sinxelos, non concordan coa realidade do centro. Polo que cara o curso que vén, aqueles que non foron completados, serán modificados de acordo o noso centro.
Cremos que é importante e interesante a partes iguais a aplicación tecnolóxica do noso claustro e alumnado, pero sen esquecer que tamén o é a importancia de limitar os tempos de exposición a pantallas. Neste sentido, é recomendable ter este contacto e ensinar o noso alumnado a discriminar a información que podan atopar na rede, así como a utilización de diferentes ferramentes dixitais, pero sen esquecer a necesidade de que non esquezan a base.
Como propostas de mellora:
- Deixar o alumnado de 1º e 2º libre do uso da Aula Virtual. Necesitan tempo para adquirir outros coñecementos.
- Comezar a aplicación do uso da Aula Virtual no alumnado de 3º e 4º de Educación Primaria.
- No terceiro ciclo centrarémonos en Edixgal, xa que funciona coma unha aula virtual. Polo que non é necesario sobrecargar ó alumnado.
En canto ó profesorado, a súa implicación foi positiva y de cara o curso que vén seguiremos na liña. A utilización de diferentes ferramentas dixitais nas súas esións estarán presentes, sempre baixo o seu criterio.
Comunicación e difusión
O plan dixital darase a coñecer a Comunidade Educativa nas diferentes reunións de avaliación realizadas por cada titor/a ao comenzo de cada curso.
O enlace do Plan Dixital está colgado na web do centro.
A persoa coordinadora do Plan Dixital terá acceso a esta ferramenta Educalidade para poder rexistrar os avances e a avaliación deste plan baixo a supervisión da persoa directora do centro.