Plan do centro
Vixencia
Introdución
Contexto DAFO
Obxectivos
Seguimento
A persoa mentora ADIX realizará como mínimo dúas visitas ao centro por trimestre para analizar xunto coa persoa coordinadora do PD o desenvolvemento do proxecto.
A persoa coordinadora do PD terá acceso á ferramenta Educalidade para rexistrar as avaliacións deste Plan.
Instalación da ferramenta webex nos ordenadores corporativos.
Realización de diversas conferencias coa outra escola do concello.
Compartir contidos dos proxectos que se levan a cabo nos centros.
Adquisición de blueboot e beebots para o centro.
Adquisición de material complementario para un mellor desenvolvemento das actividades cos robots.
iIniciación das actividades de programación con beebots
. Continuación coas actividades previstas con normalidade.
.A finais do 3º trimestre instalaron nas aulas as novas ferramentas e a cobertura por fibra de internet.
. Comezamos a familiarizarnos con elas, tanto mestras como alumnado.
Avaliación
Para avaliar o seguimento do desenvolvemento do Plan será necesario medir o grao de consecucióndos obxectivos que nos marcamos. Tamén haberá que comprobar a efectividade das actuacións levadas a cabo de xeito específico e concreto.
Todos estes aspectos deben ser medibles,acadables,realistas e definidos no tempo.
No contexto da avaliación procesual, a frecuencia da súa realización será, como mínimo, unha vez por trimestre.Os aspectos a valorar incluirán o estado da execución das accións , a análise e valoración dos resultados e, de ser o caso,as posibles modificacións das accións e as propostas de mellora.. No contexto da avaliación final a frecuencia da súa realización será , como mínimo,unha vez ao ano. Os aspectos a considerar incluirán, entre outros, a valoración do logro dos obxectivos e prazos e as propostas de mellora. O informe de progreso formará parte da Memoria Anual do Centro.
Para levar a cabo a avaliación teremos en conta os indicadoresde avaliación asociados a cada obxectivo e acción.
Realizaremos unha valoración trimestral das accións levadas a cabo e unha valoración final do propio Plan Dixital.
. As actividades de robótica continuarán no futuro.
.Ampliaremos o material de robótica coa adquisición de diversos complementos para os beebots.
.Engadiremos o panel dixital á nosa actividade cotiá.
Comunicación e difusión
Este documento, unha vez validado e aprobado polos órganos colexiados competentes será publicado na páxina web do centro.
A persoa coordinadora do PD terá acceso á ferramenta Educalidade para poder rexistrar os avances e avaliación do PD.