Plan do centro
Vixencia
Introdución
Contexto DAFO
Obxectivos
Seguimento
En colaboración co equipo TICs do centro, realizaranse as pertinentes reunións para facer o seguimento sobre a aplicación do plan dixital. Nos seguintes apartados explícase o procedemento.
No CEIP Martagona de Melide, sendo as 17:00 horas do día 8 de novembro de 2022, celébrase a primeira reunión de avaliación do equipo TICs, tal e como establece o regulamento interno de centro recollido no proxecto educativo (PEC).
- Recolleranse nas diferentes actas a información tratada nas diferentes reunións do equipo TIC.
- Creación dun medio de comunicación co coordinador (ticsmartagona@gmail.com).
- Actualización da páxina web por parte do equipo TIC, en referencia as actividades realizadas dende os diferentes equipos de dinamización do centro.
- Creación dun soporte dixital dentro do claustro para o intercambio de fotografías e vídeos das diferentes actividades que se celebren dende o centro.
- Participación nun PFPP vinculado ao plan dixital e outro ao abeiro de polos creativos.
- Participación do equipo docente para o cumprimento do plan dixital.
- Establécense os criterios para repartir os ordenadores de préstamo dos que dispón o centro, estando arriba indicados.
As tarefas temporalizadas neste trimestre son:
- Colocación de carteis indicadores das estancias do Centro no idioma ucraíno.
- Instalación de tradutores nunha tablet a disposición de cada unha das aulas receptoras.
- Asignación dun tempo específico semanal para que a persoa encargada da web do centro a actualice.
- Creación dun drive para que as mestras e mestres suban as imaxes, videos... das actividades que se realizan ou nas que se participa.
As tarefas temporalizadas neste trimestre son:
- Creación dunha liñaa de formación relacionada con Recursos Educativos Abertos, cos Dereitos de Autor e coas Licencias de Uso.
- Creación dun guión, involucrando ao alumnado, gravación, montaxe e publicación.
- Estratexias e repositorios para a busca destes recursos.
- Creación dunha liñaa de formación sobre contidos dixitais.
Avaliación
Este documento estará sometido a unha revisión e actualización constante, sendo revisado, canto menos, trimestralmente, facendo fincapé no estado de execución das accións e cumprimento de obxectivos.
No referido á avaliación final, esta centrarase na análise e valoración dos resultados e, de ser o caso, as posibles modificacións das accións e propostas de mellora.
A implementación do plan dixital precisa asimilación por parte da comunidade educativa, tratando de buscar ferramentas de colaboración que permitan un maior e mellor uso das novas tecnoloxías.
Ter en conta no proxecto educativo de centro que se debe ampliar o tempo e a periodicidade de reunións vinculantes aos equipos que tomen decisións sobre o plan dixital.
Comunicación e difusión
Informarase a claustro e consello escolar para a súa aprobación, difundindo este documento entre a comunidade educativa utilizando os medios habituais (páxina web do Centro), servicio de mensaxería abalar e o soporte de EduCalidade.