Plan do centro
Vixencia
Introdución
Contexto DAFO
Obxectivos
Seguimento
O procedemento de seguimento do desenvolvemento do plan e da consecución de obxectivos, queda do seguinte xeito:
No contexto da avaliación procesual a frecuencia da súa realización será como mínimo unha vez ao trimestre. Os
aspectos a valorar incluirán o estado da execución das accións, a análise e valoración dos resultados e, de ser o caso, as
posibles modificacións das accións e as propostas de mellora.
No primeiro trimestre mantivemos reunións de presentación do EDPD e deseñamos al liñas de traballo sobre as que queremos actuar analizando as necesidades dixitais da nosa comunidade educativa.
En canto ao uso de edixgal polo profesorado podemos dicir que todo o profesorado que está adscrito ao programa emprega edixgal de forma normalizada.
Non se chegou a levar a cabo o grupo de traballo de abalar pro porque somos un centro pequeno e levamos a cabo unha titorización informal entre iguais. Aínda así, a ferramenta non é utilizada pola maioría dos titores/as.
Colaboramos con AMTEGA para levar a cabo unha formación sobre prevención de condutas aditivas e de risco en internet.
Para mellorar a velocidade de resolución de incidencias o coordinador Edixgal leva a cabo un rexistro de incidencias e un listado de empresas técnicas.
En canto ao intercambio de experiencias dixitais entre o noso profesorado, así como con outros centros, temos pendiente unha formación sobre contidos audiovisuais que temos programada para o terceiro trimestre.
Durante o segundo trimestre celebráronse no centro varios obradoiros para o alumnado relacionados co Plan Director en materia de ciberseguridade e protección de datos de carácter persoal.
Así mesmo, o grupo de traballo do Plan Dixital ("Creación de materiais audiovisuais") comezou a investigar sobre experiencias audiovisuais levadas a cabo noutros centros co fin de poder extrapolalas á nosa práctica educativa.
Decidimos deixar pendente para o curso próximo a creación de proxectos interdisciplinares, pois necesitamos máis formación e información. Ademais resulta difícil coordinarse entre as distintas etapas.
No terceiro trimestre recibimos a formación sobre "Creación de materiais audiovisuais", no cal afondamos na ferramenta Kdenlive para a elaboración e edición de videos.
Así mesmo, o grupo de traballo investigou sobre outras plataformas ou aplicacións educativas e compartimos as nosas achegas ao longo de varias sesións.
Avaliación
No contexto da avaliación final a frecuencia da súa realización será como mínimo unha vez ao ano. Os aspectos a considerar incluirán, entre outros, a valoración do logro dos obxectivos e as propostas de mellora.
Os responsables de levar a cabo esta avaliación serán os membros do equipo de traballo do Plan Dixital.
A valoración da implementación deste plan durante o curso 23/24 é positiva. Pese a que falta por acadar varios obxectivos, especialmente aqueles que precisan do traballo interdisciplinar entre todas as etapas, avanzamos no aprendizaxe e manexo de ferramentas de edición dixital e creación de contidos educativos dixitais como poden ser Kdenlive, Canva, Genialy...
Outra das melloras foi a resolución de incidencias informáticas e o uso de Abalar Pro por parte do profesorado.
As propostas de mellora están relacionadas coa realización de proxectos dixitais interdisciplinares ou intercentros. Se ben resulta complicado achar tempos e espazos para a coordinación, así como para a búsqueda de proxectos que se podan afrontar de xeito común, consideramos que sería beneficioso e motivador para o alumnado así como unha gran aprendizaxe para o profesorado.
Comunicación e difusión
Logo de ser aprobado polo Claustro e Consello Escolar, a finais do mes de xuño do 2024, será colgado na páxina web do centro e enviarase un abalar a toda a comunidade educativa informando de onde se pode consultar. Toda está estratexia está recollida no Plan de Comunicación do Centro.