Plan do centro
Vixencia
Introdución
Contexto DAFO
Obxectivos
Seguimento
O seguemento do cumprimento do plan dixital corresponde á Coordinación do Plan Dixital e tamén aos diferentes membros do EPD, no que atinxe ás súas áreas específicas de traballo. Realízanse reunións informais da Coordinación cos diferentes membros do EPD ao efecto.
Neste primeiro trimestre centrouse a consecución dos obxetivos previstos para este ano no afianzamento principalmente do emprego de ferramentas dixitais por parte do profesorado ( Aula Virtual, páxina Web, Elaboracion Programacións) e de comunicacion ca Comunidade Educativa ( Abalar) Obxetivos O01PD e O02PD a través de reunións internas entre equipo Tic, Direccción e resto do claustro xa dende o principio do curso.
Neste segundo trimestre traballose nos obxetivos:
- Obx1: Estase actualizando os documentos de FPBasica e as follas de matrícula para os segundos ciclos medios. Están publicando a nivel de dirección (A1.4) como saídas que se fan e algúns departamentos están facendo publicacións pero sen chegar ao 50% (A1.2). Teñen un sistema de incidencias por medio da páxina web. na páxina web
- Obx2:Seguen empregando a Aula Virtual e Abalar. Fíxose unha enquisa dixital para o profesorado (2.4) e detectouse que non sabían o que é AbalarPro e o AbalarBox. e van a informar no último trimestre de como funciona
- Obx3: Varios membros de diferentes departamentos están a facer visitas virtuáis de distintas partes do centro coa cámara 360 para posteriormente divulgar na paxina web
No terceiro trimestre traballouse nos seguintes obxetivos:
- Obxetivo 1:
Rematouse a documentación para o vindeiro curso (A1.1). queda por definir a específica para casos con NEAE
Séguense a facer publicacións na web por parte dos departamentos sen chagar ao obxetivo definido de que o 50% dos departamentos fixesen publicacións. (A1.2)
Séguese cun funcionamento satisfactorio do sistema de resolucion de incidencias informáticas.(A1.3)
Si se acada o obxetivo de facer publicacións na web do centro (A1.4)
- Obxetivo 2:
Continuase co asesoramento a profesorado no mantemento de equipos (A2.1)e séguese a empregar a Aula Virtua (A2.2), ademáis empezouse a empregar AbalrPro (A2.2)e AbalarBox(A2.3), logo de analizar os resulatdos da enquisa qufeita no segundo trimestre e que o EPD facilitase información ao claustro ao respecto.
- Obxetivo 3:
Os membros do grupo de traballo seguen colaborando en diferentes actividades(A3.2) ( creación de contidos como resultado de cursos PFPP, visitas virtuáis de distintas partes do centro coa cámara 360, probas de competencia dixital do alumnado) (A3.3)
Avaliación
Tendo en conta que entendemos o Plan Dixital como un proceso continuo que é necesario ir renovando curso a curso consideramos que, se ben non se acadaron todos os obxetivos plantexados dende o principio do curso ao 100%, si estamos satisfeitos ca porcentaxe que si se cumpriu, gracias a implicación dunha parte importante do profesorado que conforma o claustro do noso Instituto, e que supuxo que:
- Afianzáronse procesos xa iniciados en outros cursos.
- Iniciáronse novos procesos
- Estes novos procesos permitiron ao profesorado empezar a traballar con aplicacións específicas propias da Conselleria, e non depender de aplicación alleas.
Por todo esto consideramos que a avaliación do desenvolvemento foi positiva partindo da base de que somos un centro fortemente comprometido coas TIC dende hai tempo
Logo de comprobar o acadado no presente Plan, propónse como mellora as seguintes propostas:
- Analizar e determinar se os obxetivos propostos eran adecuados e convenientes, por se fose preciso reformulalos..
- Continuar ca formación do profesorado dende actividades propostas dende o propio centro e conseguir a totalidade de profesores implicados.
- Seguer ca colaboración dos CFR que mellore a formación do profesorado.
- Continuar e mellorar a liña TIC, que consideramos é un punto forte no noso Instituto.
- Fomentar a participación activa de toda a comunidade educativa no Plan Dixital, como podería ser na área da competencia dixital de adultos.
Comunicación e difusión
A difusión do noso Plan Dixital comeza coa presentación ao Claustro do documento final traballado durante o curso. A continuación pasará á súa validación polo Consello Escolar. Dende ese momento será trasladado ao resto da Comunidade Educativa do centro, principalmente coa publicación na web corporativa de centro e mesmo presentando directamente ao alumnado o contido do mesmo por parte das titorías ao comezo de curso. Igualmente formará parte dos documentos achegados coa PXA de centro para o vindeiro curso.