Plan do centro
Vixencia
Introdución
Contexto DAFO
Obxectivos
Seguimento
No contexto da avaliación procesual a frecuencia de avaliación será feita ó finalizar cada trimestre do curso 2023/24. Nestas avaliacións periódicas valoraráse o estado da execución das accións, a análise e valoración dos resultados que se van obtendo co paso do tempo e grazas á aplicación das tarefas programadas.
Ademáis, de ser o caso, indicaránse ao finalizar cada trimestre as posibles modificacións oportunas das acción propostas no apartado 3, co fin de establecer propostas de mellora a futuro que manteñan a liña de fomento das novas tecnoloxías no alumnado.
Por outra banda, faráse unha avaliación final, no mes de xuño. Dentro desta avaliación final, revisaráse se se adquiriron os obxectivos propostos no plan de acción e se fose necesario engadiríanse tamén propostas de mellora.
Avaliación procesual: unha vez ao trimestre. Valorarase:
• O estado da execución das accións,
• A análise e valoración dos resultados e, de ser o caso, as posibles modificacións das accións e as propostas de mellora.
Avaliación final: unha vez ao ano. Valorarase:
• Logro dos obxectivos.
• Propostas de mellora.
A nivel xeral, cumpríronse todos as accións dos 6 obxectivos planificados para este 1º trimestre. O indicador de logro é alto debido a que a experiencia do curso pasado na implantación do plan fixo que o centro concibise os obxectivos de xeito menos esixentes xunto coa acertada planificación de querer levalos ao longo do 1º trimestre (sendo maiormente o restos dos trimestres de seguimento do acadado) cando o profesorado aínda non acusa o cansancio do curso. Ademais, incidiu nun bo impacto tanto en alumnado, profesorado e familias dado que a organización e aclaración de cuestións levada a cabo neste trimestre, permite evitar certos problemas de competencia dixital que podían ter acontecido ao longo do curso.
Sería interesante para o vindeiro curso enfocar isto -en termos de temporalización, sobre todo- do mesmo xeito.
Avaliación
No contexto da avaliación procesual a frecuencia de avaliación será feita ó finalizar cada trimestre do curso 2023/24. Nestas avaliacións periódicas valoraráse o estado da execución das accións, a análise e valoración dos resultados que se van obtendo co paso do tempo e grazas á aplicación das tarefas programadas.
Ademáis, de ser o caso, indicaránse ao finalizar cada trimestre as posibles modificacións oportunas das acción propostas no apartado 3, co fin de establecer propostas de mellora a futuro que manteñan a liña de fomento das novas tecnoloxías no alumnado.
Por outra banda, faráse unha avaliación final, no mes de xuño. Dentro desta avaliación final, revisaráse se se adquiriron os obxectivos propostos no plan de acción e se fose necesario engadiríanse tamén propostas de mellora.
Avaliación procesual: unha vez ao trimestre. Valorarase:
• O estado da execución das accións,
• A análise e valoración dos resultados e, de ser o caso, as posibles modificacións das accións e as propostas de mellora.
Avaliación final: unha vez ao ano. Valorarase:
• Logro dos obxectivos.
• Propostas de mellora.
Comunicación e difusión
O plan dixital do CEIP Plurilingüe Bragade seguirá a ter unha difusión total, deixándo en dirección e na Sala de Mestres unha copia física en papel para consulta de todo o profesorado e familias, respectivamente, como xa se fixo dende a súa 1ª versión o pasado 07/06/2022.
Ademáis, seguirá estando dispoñible de forma pública e visible dixitalmente na páxina web do centro -sección documentos- onde calquera persoa podrá consultar e visualizar o mesmo. Así pois, toda a Comunidade Educativa terá acceso directo a dito plan (deseguido enderezo URL con ligazón inserida): https://www.edu.xunta.gal/centros/ceipcesuras/documentos
Do mesmo xeito informaráse de forma periódica do mesmo nos Claustros e no Consello Escolar daquilo que for relevante trasladar.