Debilidade |
C10. O alumnado descoñece ou non valora a existencia de dispositivos no centro para ser empregados polo alumnado, unha percepción moi distinta á que amosa o equipo docente e o equipo directivo |
Alumnado |
Si |
Debilidade |
G6. Tanto alumnado como profesorado non valoran positivamente os comentarios a outros alumnos/as sobre o seu traballo |
Alumnado |
Non |
Debilidade |
H13. Existen grandes discrepancias entre a valoración d alumnado da ESO da resolución de problemas técnicos, e a percepción que ten o profesorado e o equipo directivo |
Alumnado |
Non |
Debilidade |
O profesorado valora que a competencia dixital do alumnado é insuficiente |
Alumnado |
Si |
Debilidade |
O profesorado destaca a dificultade para implicar ao alumnado como factor negativo para a aprendizaxe mixta |
Alumnado |
Non |
Debilidade |
O alumnado de secundaria manifesta a distracción que supón o uso de dispositivos dixitais para estudar |
Alumnado |
Si |
Debilidade |
H11. O alumnado da ESO non considera que estea a aprender a programar e codificar |
Alumnado |
Si |
Debilidade |
C13. Parte do alumnado non conta coa posibilidade de traer os seus propios dispositivos á aula |
Familias |
Si |
Debilidade |
O profesorado considera un factor de risco a baixa competencia dixital das familias, expecialmente destacable nas familias de alumnado de ciclos formativos |
Familias |
Si |
Debilidade |
O equipo directivo e o profesorado de ciclos formativos considera que o centro educativo ten experiencia no uso de entornos de aprendizaxe mentres que o equipo docente de secundaria non |
Organización de centro |
Si |
Debilidade |
A4. A escasez de tempo para explorar a ensinanza dixital por parte do equipo docente, repercute negativamente no aproveitamento dos medios dixitais no centro |
Organización de centro |
Si |
Debilidade |
B4. Existe unha gran diferencia na percepción do profesorado de ciclos formativos e do equipo directivo respecto ás sinerxias para a aprendizaxe mixta |
Organización de centro |
Non |
Debilidade |
C13. Parte do alumnado non conta coa posibilidade de traer os seus propios dispositivos á aula |
Organización de centro |
Non |
Debilidade |
A meirande parte do profesorado considera que o centro non conta cunha estratexia dixital, en contraposición á valoración do equipo directivo |
Organización de centro |
Si |
Debilidade |
Só unha pequena porcentaxe de alumnado pide axuda aos docentes (frente a búsqueda en internet, na casa, ...) |
Organización de centro |
Non |
Debilidade |
A4. O equipo docente coincide na escasez de tempo para explorar a ensinanza dixital, o que repercute negativamente no aproveitamento dos medios dixitais na aula |
Persoal docente |
Si |
Debilidade |
C10. O alumnado descoñece ou non valora a existencia de dispositivos no centro para ser empregados polo alumnado, unha percepción moi distinta á que amosa o equipo docente e o equipo directivo |
Persoal docente |
Si |
Debilidade |
B2. A percepción do alumnado da ESO respecto ao debate sobre o uso da tecnoloxía é moi inferior á que ten o equipo docente |
Persoal docente |
Non |
Fortaleza |
C17. O centro non conta cunha base de datos de proveedores de formación, se ben o alumnado valora positivamente a información que sobre éstes se lles proporciona |
Alumnado |
Non |
Fortaleza |
H8. Tanto alumnado como profesorado valoran moi positivamente as habilidades do alumnado para comunicarse mediante o uso das tecnoloxías dixitais |
Alumnado |
Non |
Fortaleza |
H10. O alumnado de ciclos formativos dispón de grandes habilidades dixitais para diferentes materias |
Alumnado |
Non |
Fortaleza |
O alumnado manifesta en gran medida ser autónomo no uso de software/aplicacións sen axuda |
Alumnado |
Non |
Fortaleza |
A maioría do alumnado dispón de acceso a dispositivos fora do centro educativo |
Alumnado |
Non |
Fortaleza |
H15. O alumnado de ciclos formativos dispón de habilidades para a cualificación profesional |
Alumnado |
Non |
Fortaleza |
C1. O centro conta con infraestructura axeitada, fiable e segura que permite e facilita o emprego de prácticas innovadoras de ensinanza, aprendizaxe e avaliación |
Infraestruturas |
Si |
Fortaleza |
C2. O centro conta con dispositivos axeitados para a ensinanza |
Infraestruturas |
Si |
Fortaleza |
C5. A valoración sobre a asistencia técnica da que dispón o centro para solventar os problemas que poidan xurdir é favorable |
Infraestruturas |
Si |
Fortaleza |
C3. Tanto equipo directivo, como profesorado, como alumnado, valora positivamente o acceso a internet do que se dispón no centro educativo |
Infraestruturas |
Si |
Fortaleza |
A3. No centro empréganse novas modalidades de ensinanza, especialmente en ciclos formativos |
Oferta |
Non |
Fortaleza |
A3. No centro empréganse novas modalidades de ensinanza, especialmente en ciclos formativos |
Organización de centro |
Si |
Fortaleza |
G8. O alumnado de ciclos formativos valora moi positivamente a documentación da aprendizaxe que se realiza na aula |
Organización de centro |
Si |
Fortaleza |
O centro mantén comunicación regular e ben organizada |
Organización de centro |
Si |
Fortaleza |
C16. Tanto alumnado como profesorado valoran positivamente o uso de bibliotecas/repositorios en liña |
Organización de centro |
Si |
Fortaleza |
F8. O alumnado de formación profesional valora moi positivamente o uso de tecnoloxías na orientación profesional |
Organización de centro |
Si |
Fortaleza |
A3. O persoal docente coñece e emprega novas modalidades de ensinanza, especialmente en ciclos formativos |
Persoal docente |
Si |
Fortaleza |
A5. O persoal docente é coñecedor das normas sobre dereitos de autor e licenzas de uso |
Persoal docente |
Si |
Fortaleza |
B3. O persoal docente de ciclos formativos realiza colaboracións con outras entidades co fin de compartir experiencias e aprender de maneira efectiva dentro e fora da organización |
Persoal docente |
Non |
Fortaleza |
D3. O persoal docente intercambia experiencias con outros docentes |
Persoal docente |
Si |
Fortaleza |
E3. O persoal docente emprega en gran medida entornos virtuais de aprendizaxe, e os alumnos destacan o seu uso |
Persoal docente |
Si |
Fortaleza |
E4. O centro emprega en gran medida medios dixitais para a comunicación coa comunidade educativa |
Persoal docente |
Si |
Fortaleza |
G5. O alumnado de ciclos formativos valora positivamente a autorreflexión do equipo docente sobre a aprendizaxe |
Persoal docente |
Non |
Fortaleza |
B2. O persoal docente fomenta o debate sobre o uso da tecnoloxía |
Persoal docente |
Non |
Fortaleza |
D2. O persoal docente participa en programas de desenvolvemento profesional continuo |
Persoal docente |
Non |
Fortaleza |
E1. O persoal docente emprega ampliamente recursos educativos en liña para a ensinanza-aprendizaxe na aula |
Persoal docente |
Non |
Fortaleza |
E2. O persoal docente crea os seus propios recursos dixitais para mellorar a labor docente |
Persoal docente |
Si |
Fortaleza |
E5. O persoal docente fai uso xeralizado de recursos educativos abertos |
Persoal docente |
Non |
Fortaleza |
F1. Tanto persoal docente como alumnado coinciden en que no centro se realizan as adaptacións necesarias para garantir a atención ás distintas necesidades dos alumnos |
Persoal docente |
Si |