Plan do centro
Vixencia
Introdución
Contexto DAFO
Obxectivos
Seguimento
O seguimento do plan realizarase mediante as correspondentes xuntanzas do equipo. Estas xuntanzas poderá ser presenciais ou realizarse mediante as ferramentas de videoconferencia dispostas pola Consellería de Educación.
Na aula virtual do centro créase un espazo para a difusión de información entre os diferentes compoñentes do equipo.
O seguimento completarase coas xuntanzas co mentor ADIX.
O protocolo sobre móbiles determina unha revisión deste obxectivo. Con anterioridade á súa implantación comunicouse ao alumnado de Bacharelato e FP a posibilidade de acceder á rede edu xunta. O alumnado non solicitou a chave de acceso pois, na maior parte dos casos, dispoñía de datos ilimitados. Noutros casos non o considerou preciso.
Tras o novo protocolo continuarase coa información alumnado, mais será este o que solicite a chave de acceso para situacións nas que estea xustificado o emprego dalgún dispositivo persoal (materias que se cursan a distancia, etc)
Considerando positivo o protocolo sobre uso dos móviles en ESO, entendemos que no Bacharelato dificulta a estratexia dixital. A conectividade á aula virtual diminúe en períodos de lecer. Se ata a data o alumnado, en espazos como a biblioteca, ou na propia aula, podía empregar o móvil para consultar na aula virtual a realización de tarefas pendentes, agora esta posibilidade non se pode dar de xeito autónomo, cando estamos a falar de alumnado que o vindeiro ano entrará na Universidade, onde as tarefas dixitais terán grande predominancia.
Antes do remate do trimestre está previsto entregar ao equipo de biblioteca 3 portátiles para a cesión ao alumnado cando o así solicite para a realización de tarefas pendentes ou consulta de información.
O resto de obxectivos están a cumprirse razonablemente.
Os obxectivos que se plantearon a primeiros de curso foron cumpridos. Á espera da instalación dos paneis interactivos nas aulas, que en breve substituirán as "pizarras dixitais" é necesario planificar a ubicación dos mesmos dentro da aula. Estamos a estudiar a posibilidade de substituir tamén as pizarras tradicionais de xeito que deslicen e actúen como protección dos futuros paneis, de xeito que sexa posible a utilización simultánea das dúas ferramentas. Para realizar este traballo buscaremos a colaboración do Departamento de "Madeira e moble" do centro.
Avaliación
O procedemento de seguimento do desenvolvemento do plan e da consecución de obxectivos realizarase coa seguinte periodización:
- No contexto da avaliación procesual a frecuencia da súa realización será como mínimo unha vez ao trimestre. Os aspectos a valorar incluirán o estado da execución das accións, a análise e valoración dos resultados e, de ser o caso, as posibles modificacións das accións e as propostas de mellora.
- No contexto da avaliación final a frecuencia da súa realización será como mínimo unha vez ao ano. Os aspectos a considerar incluirán, entre outros, a valoración do logro dos obxectivos e as propostas de mellora.
Comunicación e difusión
Este plan dixital, así como as súas versións posteriores, serán publicados na páxina web do centro para o seu coñecemento. Na programación xeral anual de cada curso incluiranse os novos obxectivos derivados dos procedementos de avaliación final do plan anterior.
A maiores da publicación na páxina web do centro o plan dixital estará dispoñible na plataforma educalidade.
A persoa coordinadora realizará as accións oportunas de difusión para que todo o profesorado, alumnado e persoal de administración de servizos coñeza e empregue as infraestructuras, o equipamento e os servizos dixitais de acordo co disposto por este plan, traballando para que os procesos educativos e de xestión se desenvolvan de xeito seguro e respectuoso coas disposicións que regulan dereitos importantes como a protección das persoas menores e a protección en xeral dos datos de toda a comunidade educativa.