Plan do centro
Vixencia
Introdución
Contexto DAFO
Obxectivos
Seguimento
A mestra responsable irá realizando trimestralmente o seguimento das accións realizadas e os obxectivos acadados, apoiándose tanto na información recollida no diario de aula como no rexistro presente nas ferramentas interactivas utilizadas para a comunicación.
A persoa mentora ADIX visitará o centro, polo menos, unha vez por trimestre e estará dispoñible para as consultas e dúbidas que poidan xurdir.
O uso de ferramentas dixitais para ofrecer información á comunidade educativa e comunicarse coas familias atópase nun estado satisfactorio. Porén, os obxectivos relacionados co uso de ferramentas dixitais na aula aínda non foron iniciados debido á complexidade de xestión de aula e a dificultade para implantar dinámicas que poidan acoller as ferramentas de xeito orgánico.
O uso de ferramentas dixitais para ofrecer información á comunidade educativa e comunicarse coas familias atópase nun estado satisfactorio, se ben o ritmo do trimestre reduciu a súa frecuencia. Pola súa banda, algunhas das accións do os obxectivos relacionados co uso de ferramentas dixitais na aula foron introducidas de xeito esporádico, e sempre condicionados á complexidade de xestión de aula e a dificultade para implantar dinámicas que poidan acoller as ferramentas de xeito orgánico.
O uso de ferramentas dixitais para ofrecer información á comunidade educativa e comunicarse coas familias atópase nun estado satisfactorio, se ben este trimestre non houbo información periódica. Pola súa banda, algunhas das accións do os obxectivos relacionados co uso de ferramentas dixitais na aula foron introducidas de xeito esporádico (Google, Google Maps, Canva), e sempre condicionados á complexidade de xestión de aula e a dificultade para implantar dinámicas que poidan acoller as ferramentas de xeito orgánico.
Avaliación
A avalación do plan será de vital importancia para comprobar a efectividade do mesmo polo que teremos en conta os indicadores marcados para cada un dos obxetivos establecidos. Levaremos a cabo unha avaliación procesual que se realizará trimestralmente. Encargarase da mesma a responsable do centro e valorará o estado de execuación de cada unha das acción establecidas para cada obxectivo. Deste xeito, poderanse establecer as propostas de mellora para ter en conta no seguinte trimestre, así como as posibles modificación das seguintes accións. Por último, no mes de xuño levarase a cabo unha avaliación final que se reflitirá na memoria anual. Nesta, salientarase e valorarase o logro dos obxectivos, as propostas de mellora e outras informacións que se consideren relevantes para o vindeiro curso. Desta forma, poderanse detectar as nosas fortalezas para continuar con elas e as nosas debilidades para poder melloralas.
Dos dous obxectivos propostos, acadouse plenamente un deles (o relativo á comunicación e información das familias utilizando as ferramentas dixitais dispoñibles) e continúa pendente o relativo do coñecemento das ferramentas por parte do alumnado, xa que dada a dinámica do curso non foi posible introducilas de forma orgánica nos procesos de traballo de aula.
De cara a acadar o segundo obxectivo, será preciso procurar máis oportunidades do uso de ferramentas dixitais no traballo de aula, probablemente programando actividades ou momentos específicos e rutinarios que as inclúan.
Comunicación e difusión
Daráselle difusión a este plan mediante a ligazón xenerada na aplicación EduCalidade.