Plan do centro
Vixencia
Introdución
Contexto DAFO
Obxectivos
Seguimento
Realizarase dende a seguite perspectiva:
- A avaliación procesual farase unha vez ao fin de cada trimestre. Os aspectos a valorar incluirán o estado da execución das accións, a análise e valoración dos resultados e, de ser o caso, as posibles modificacións das accións e as propostas de mellora.
No primeiro trimestre os obxectivos atópanse no seguinte punto:
- O01PD - Mellorar a competencia dixital do profesorado a través de actividades de carácter dixital con menos carga teórica e máis centradas na practica diaria docente no entorno das escolas unitarias. (Área D - Desenvolvemento profesional continuo): Comezada formación de Polos Creativos.
- O02PD - Manter actualizada a páxina web do centro para mellorar a comunicación coas familias, establecendo así un portal de información. - (Área A - Liderado): Realizada unha entrada en web.
- O03PD - Utilizar as TIC como medio para mellorar a actividade docente - (Área F - Pedagoxía: implementación na aula): en fase de deseño e estudo de necesidade para a escola na nube.
No segundo trimestre os obxectivos atópanse no seguinte punto:
- O01PD - Mellorar a competencia dixital do profesorado a través de actividades de carácter dixital con menos carga teórica e máis centradas na practica diaria docente no entorno das escolas unitarias. (Área D - Desenvolvemento profesional continuo): xa realizada a metade das horas de formación de Polos Creativos.
- O02PD - Manter actualizada a páxina web do centro para mellorar a comunicación coas familias, establecendo así un portal de información. - (Área A - Liderado): xa realizadas 4 entrdas na web do centro e incluído o bloque da escola nube.
- O03PD - Utilizar as TIC como medio para mellorar a actividade docente - (Área F - Pedagoxía: implementación na aula): posta en marcha da escola na nube e primeiras probas realizadas.
No terceiro trimestre os obxectivos atópanse no seguinte punto:
- O01PD - Mellorar a competencia dixital do profesorado a través de actividades de carácter dixital con menos carga teórica e máis centradas na practica diaria docente no entorno das escolas unitarias. (Área D - Desenvolvemento profesional continuo): Acadado.
- O02PD - Manter actualizada a páxina web do centro para mellorar a comunicación coas familias, establecendo así un portal de información. - (Área A - Liderado): Acadado.
- O03PD - Utilizar as TIC como medio para mellorar a actividade docente - (Área F - Pedagoxía: implementación na aula): Acadado.
Avaliación
Realizarase dende dúas perspectivas:
- A avaliación procesual farase unha vez ao fin de cada trimestre. Os aspectos a valorar incluirán o estado da execución das accións, a análise e valoración dos resultados e, de ser o caso, as posibles modificacións das accións e as propostas de mellora.
- A avaliación final farase no final do curso académico. Os aspectos a considerar incluirán, entre outros, a valoración do logro dos obxectivos e as propostas de mellora.
Durante este curso académico, os obxectivos do Plan Dixital do noso centro acadaron o seguinte estado:
O01PD - Mellorar a Competencia Dixital do Profesorado
Área: D - Desenvolvemento Profesional Continuo
Estado: Acadado
Valoración: A competencia dixital do profesorado foi mellorada a través de actividades centradas en Polos Creativos (robótica e pensamento computacional).
O02PD - Manter Actualizada a Páxina Web do Centro
Área: A - Liderado
Estado: Acadado
Valoración: A páxina web do centro foi mantida actualizada de maneira eficiente, proporcionando información oportuna á comunidade educativa.
O03PD - Utilizar as TIC como Medio para Mellorar a Actividade Docente
Área: F - Pedagoxía: Implementación na Aula
Estado: Acadado
Valoración: A integración das TIC como medio para mellorar a actividade docente foi lograda con éxito. O uso de ferramentas tecnolóxicas na aula potenciou a calidade do ensino, facilitando metodoloxías máis dinámicas e interactivas que favoreceron a aprendizaxe do alumnado. En concreto realizouse a creación da escola na nube entre o noso centro e CEIP de Castromil.
En conclusión, os obxectivos do Plan Dixital do noso centro foron acadados con éxito neste curso académico.
Para o vindeiro curso temos as seguintes propostas de mellora no Plan Dixital do noso centro:
1. Mantemento da Formación do Profesorado en Novas Tecnoloxías
- Seguir ofrecendo formación continua ao profesorado en novas tecnoloxías, asegurando que adquiran competencias avanzadas para integralas eficazmente na súa práctica diaria.
2. Actividades de Competencia Dixital para Alumnado de EI.
- Desenvolver actividades específicas de competencia dixital para o alumnado de Educación Infantil (EI) enfocadas no pensamento computacional.
3. Facer publicacións en web das actividades relaciondas coa competencia dixital do alumnado.
- Realizar a publicacións na web do centro das actividades vencelladas coa competencia dixital do alumnado que se realicen.
Estas propostas de mellora están deseñadas para continuar co avance do noso Plan Dixital, garantindo que tanto o profesorado como o alumnado estean preparados e equipados para facer fronte aos retos e oportunidades que as novas tecnoloxías ofrecen.
Comunicación e difusión
O Plan dixital difundirase entre toda a Comunidade Educativa a través da páxina web do centro, con aviso ás familias mediante Abalar.
Plan Dixital curso 22-23:
- Enlace: http://www.edu.xunta.gal/centros/eeicarantona/system/files/__PLAN%20DIXITAL%20DEFINITIVO%201.0__.pdf
Plan Dixital curso 23-24
- Enlace ao buscador de Plan Dixital https://www.edu.xunta.gal/educalidade/PlansCentroConvAction-input.action?OWASP_CSRFTOKEN=HOME-CABI-7Q7I-5ISJ-KHA1-9CDL-9G05-4EHZ
- Instrucións: no despregable de convocatoria escoller o "ano académico 2023-2024". No despregable de plans escoller "Plan Dixital". No apartado de centro podemos escribir o nome do centro a buscar e seleccionamos. Prememos en "Buscar".