1.1. Datos básicos do centro
Nome do centro: CPR Plurilingüe María Assumpta
Dirección: Av. del Vizconde de San Alberto, 32, 15200 Noia, A Coruña
Correo web: info@jesuitinasnoia.es
Páxina web: www.jesuitinasnoia.es
Etapas educativas: Ed. Infantil, Ed. Primaria, ESO e Ciclos Formativos.
1.2. Contextualización do Plan Dixital no centro. Contribución ao Proxecto Educativo do Centro
Localizado en Noia o Colexio María Assumpta emprázase na Av. del Vizconde de San Alberto, 32, 15200 Noia, A Coruña , a tan só 39 km de Santiago de Compostela.
O concello de Noia ocupa 37,21 Km2, cunha poboación –segundo o censo do INE do ano 2021– de 14.240 habitantes. O alumnado do Colexio María Assumpta provén da zona de Barbanza: Noia, Porto do Son, Boiro, Pobra do Caramiñal, Rianxo, Outes e Muros.
O sector servizos e a pesca son as actividades económicas principais do municipio. O porto pesqueiro de Noia é un dos máis importantes a nivel rexional destacando na actividade de marisqueo.
O alumnado que cursa estudos no colexio procede, maioritariamente, dun entorno rural e cun nivel económico das familias medio.
As familias do alumnado traballan, principalmente, no porto, nas súas industrias auxiliares e no sector servizos.
O plan dixital (PD) de centro forma parte do proxecto educativo de centro. Os obxectivos do plan dixital de centro atópanse estreitamente relacionados cos demais plans e proxectos do centro.
- O PD contribúe a unha mellor comunicación coas familias, polo que está estreitamente relacionado co Plan de Acción Titorial.
- Un dos obxectivos do PD é a individualización do proceso de aprendizaxe mediante o uso de novas formas de ensinanza e de avaliación, polo que está estreitamente relacionado co Plan de Atención á Diversidade.
- O Plan de Acción do plan dixital para o seguinte curso consiste nunha serie de accions para a mellora do centro a nivel dixital que debe estar enmarcada na Programación Xeral Anual.
1.3. Breve xustificación do mesmo.
A normativa relativa ao Plan Dixital do Centro é a seguinte:
Art. 111 bis, Art. 121 e Art. 132 da LO 2/2006, de 3 de maio, de Educación
- Disposición adicional quinta da Resolución do 17 de xuño de 2021, da Secretaría Xeral de Educación e Formación Profesional, pola que se ditan instrucións para o desenvolvemento das ensinanzas de EI, EP, ESO e bacharelato no curso académico 2021-2022
- Disposición adicional terceira da Resolución do 18 de xuño de 2021, da Secretaría Xeral de Educación e Formación Profesional, pola que se ditan instrucións para o desenvolvemento dos ciclos formativos de FP do sistema educativo no curso 2021- 2022
- Resolución do 3 de setembro de 2021, da Secretaría xeral de Educación e Formación Profesional, pola que se ditan instrucións para o deseño, elaboración e implementación do Plan Dixital nos centros docentes sostidos con fondos públicos da Comunidade Autónoma de Galicia para o curso 2021-2022.
1.4. Proceso de elaboración.
O proceso de elaboración do plan dixital correu a cargo do equipo directivo e equipo TIC do centro no curso 21/22. Seguíronse os seguintes pasos:
- Análise DAFO para detectar necesidades.
- Creación do Plan de Acción para o curso 23/24.
- Redacción do Plan Dixital.
1.5. Lexislación vixente.
Art. 111 bis, Art. 121 e Art. 132 da LO 2/2006, de 3 de maio, de Educación.
Resolución do 3 de setembro de 2021, da Secretaría xeral de Educación e Formación Profesional, pola que se ditan instrucións para o deseño, elaboración e implementación do Plan Dixital nos centros docentes sostidos con fondos públicos da Comunidade Autónoma de Galicia para o curso 2021- 2022.
Artigo 30.1 do DECRETO 150/2022, do 8 de setembro, polo que se establece a ordenación e o currículo da educación infantil na Comunidade Autónoma de Galicia.
Artigo 15 da ORDE do 30 de maio de 2023 pola que se desenvolve o Decreto 150/2022, do 8 de setembro, polo que se establece a ordenación e o currículo da educación infantil na Comunidade Autónoma de Galicia e se regula a avaliación nesa etapa educativa.
Artigo 34.1 do DECRETO 155/2022, do 15 de setembro, polo que se establecen a ordenación e o currículo da educación primaria na Comunidade Autónoma de Galicia.
Artigo 14 da ORDE do 26 de maio de 2023 pola que se desenvolve o Decreto 155/2022, do 15 de setembro, polo que se establecen a ordenación e o currículo da educación primaria na Comunidade Autónoma de Galicia e se regula a avaliación nesa etapa educativa.