Debilidade |
EP-ESO C13 No noso centro o alumnado non pode levar os seus propios dispositivos portátiles e utilizalos durante as clases. |
Alumnado |
Non |
Debilidade |
EP-ESO PEC1.3 O alumnado non pode atopar toda a información que precisa na web do centro |
Alumnado |
Non |
Debilidade |
EP-ESO PEC 4.3 Non son coñecedores das vantaxes do emprego do software libre no ámbito educativo e dispoñen e fan uso deste tipo de ferramentas no centro. |
Alumnado |
Non |
Debilidade |
EP-ESO FLUT Alumnado con competencias dixitais insuficientes |
Alumnado |
Non |
Debilidade |
EP-ESO H1 No noso centro o alumnado non aprende a actuar con seguridade en internet |
Alumnado |
Non |
Debilidade |
EP-ESO H4 No noso centro o alumnado non aprende a comprobar se a información que atopa en internet é fiable e precisa |
Alumnado |
Non |
Debilidade |
EP-ESO H13 No noso centro o alumnado non aprende a resolver problemas técnicos que se presentan ao utilizar as tecnoloxías dixitais |
Alumnado |
Non |
Debilidade |
EP PEC2.3 Non puiden facer un seguimento dos meus deberes a través da aula virtual do centro ou da EVA do proxecto EDIXGAL na maioría das materias. |
Alumnado |
Non |
Debilidade |
EP-ESO UT O alumnado non emprega a tecnoloxía fóra do centro con fins de aprendizaxe |
Alumnado |
Non |
Debilidade |
ESO H3 No noso centro o alumnado aprende a actuar de forma responsable en internet |
Alumnado |
Non |
Debilidade |
ESO UT O alumnado emprega a tecnoloxía no fogar para as tarefas escolares |
Alumnado |
Non |
Debilidade |
EP-ESO H6 No noso centro o alumnado non aprende a dar crédito ao traballo doutras persoas que atoparon en internet |
Alumnado |
Non |
Debilidade |
ESO H11 No noso centro o alumnado aprende a codificar ou programar |
Alumnado |
Non |
Debilidade |
ESO CTA O alumnado posúe información sobre como empregar os dispositivos dixitais |
Alumnado |
Non |
Debilidade |
EP-ESO C5 A asistencia técnica non está dispoñible no noso centro cando xurdan problemas coas tecnoloxías dixitais |
Infraestruturas |
Non |
Debilidade |
EP-ESO B1 No noso centro non avaliamos o noso progreso no ensino e na aprendizaxe coas tecnoloxías dixitais |
Organización de centro |
Non |
Debilidade |
EP-ESO FLUT Falta de tempo para os docentes |
Organización de centro |
Non |
Debilidade |
ESO FPAM O centro educativo ten acceso a recursos dixitais en liña ben organizados |
Organización de centro |
Non |
Debilidade |
EP-ESO B4 No noso centro non colaboramos con outros centros e/ou organizacións para apoiar o uso das tecnoloxías dixitais |
Organización de centro |
Non |
Debilidade |
EP-ESO C13 No noso centro o alumnado non pode levar os seus propios dispositivos portátiles e utilizalos durante as clases. |
Organización de centro |
Non |
Debilidade |
EP-ESO A1/A2 o centro non conta con estratexia dixital nin consulta profesorado para a súa elaboración |
Organización de centro |
Si |
Debilidade |
EP B3/B4 Non existe colaboración con outras entidades nin centros |
Organización de centro |
Non |
Debilidade |
EP-ESO A4 No noso centro o profesorado non ten tempo para explorar como mellorar o meu método de ensino coas tecnoloxías dixitais |
Organización de centro |
Non |
Debilidade |
EP-ESO C11 No noso centro non contamos con medidas para identificar as dificultades que xorden coa aprendizaxe mixta, relacionadas coas necesidades de aprendizaxe do alumnado e o seu contexto |
Organización de centro |
Non |
Debilidade |
EP-ESO C12 Na nosa escola, non temos un plan para axudar aos profesores a afrontar os retos que supón a aprendizaxe mixta, relacionados coas necesidades de aprendizaxe dos estudantes e a súa orixe socioeconómica. |
Organización de centro |
Non |
Debilidade |
EP-ESO C16 No noso centro non existen repositorios ou bibliotecas en liña que conteñen materiais de ensino e aprendizaxe |
Organización de centro |
Si |
Debilidade |
EP-ESO PEC2.1. O equipo directivo non promove o emprego de software libre no ámbito educativo |
Organización de centro |
Non |
Debilidade |
EP-ESO B1 No noso centro non avaliamos o noso progreso no ensino e na aprendizaxe coas tecnoloxías dixitais |
Persoal docente |
Non |
Debilidade |
EP-ESO E2 Os docentes non crean recursos dixitais para reforzar o método de ensino |
Persoal docente |
Non |
Debilidade |
EP-ESO F3 Os profesores non utilizan actividades de aprendizaxe dixital que fomentan a creatividade do alumnado |
Persoal docente |
Non |
Debilidade |
EP-ESO G3 Os profesores non empregan tecnoloxías dixitais para proporcionar unha retroalimentación adecuada aos estudantes. |
Persoal docente |
Non |
Debilidade |
EP-ESO G6 Non utilizamos as tecnoloxías dixitais para que o alumnado poida levar a cabo comentarios sobre o traballo dos seus compañeiros. |
Persoal docente |
Non |
Debilidade |
EP-ESO E5 Os profesores non utilizan recursos educativos abertos |
Persoal docente |
Non |
Debilidade |
EP-ESO G1 Os profesores non utilizan as tecnoloxías dixitais para avaliar as habilidades dos estudantes |
Persoal docente |
Non |
Debilidade |
EP-ESO G5 Os profesores non utilizan as tecnoloxías dixitais para que o alumnado reflexione sobre a súa aprendizaxe |
Persoal docente |
Non |
Debilidade |
EP-ESO G7 O noso equipo directivo non nos axuda a utilizar as tecnoloxías dixitais con fins de avaliación |
Persoal docente |
Non |
Debilidade |
EP A4 No noso centro non temos tempo para explorar como mellorar o meu método de ensino coas tecnoloxías dixitais |
Persoal docente |
Non |
Debilidade |
EP-ESO B2 No noso centro non comentamos as vantaxes e inconvenientes de ensinar e aprender coas tecnoloxías dixitais |
Persoal docente |
Non |
Debilidade |
EP-ESO B3 No noso centro non utilizamos tecnoloxías dixitais á hora de colaborar con outras organizacións |
Persoal docente |
Non |
Debilidade |
EP-ESO F5 Os profesores non utilizan as tecnoloxías dixitais para facilitar a colaboración entre o alumnado |
Persoal docente |
Non |
Debilidade |
EP-ESO F6 O profesorado non fomenta a participación do alumnado en proxectos interdisciplinares utilizando tecnoloxías dixitais |
Persoal docente |
Non |
Debilidade |
EP-ESO G10 Non valoramos as competencias dixitais que o alumnado desenvolveu fóra do centro educativo |
Persoal docente |
Non |
Debilidade |
EP PEC 3.1 Dende o centro educativo promover a participación do profesorado nas actividades formativas individuais organizadas pola Administración educativa para actualizar as competencias didácticas do profesorado. |
Persoal docente |
Non |
Debilidade |
EP-ESO PEC 5.2 Non son coñecedores das vantaxes do software libre no ámbito educativo e dispoñen e fan uso deste tipo de ferramentas no centro. |
Persoal docente |
Non |
Debilidade |
EP-ESO FLUT Profesores con competencias dixitais insuficientes |
Persoal docente |
Si |
Debilidade |
EP-ESO G10 Non valoramos as competencias dixitais que o alumnado desenvolveu fóra do centro educativo |
Persoal docente |
Non |
Debilidade |
EP-ESO B4 No noso centro non colaboramos con outros centros e/ou organizacións para apoiar o uso das tecnoloxías dixitais |
Persoal docente |
Non |
Debilidade |
EP-ESO FNAM O profesorado carece de tempo para desenvolver material para a aprendizaxe |
Persoal docente |
Si |
Fortaleza |
EP H3 No noso centro o alumnado aprende a actuar de forma responsable en internet |
Alumnado |
Non |
Fortaleza |
EP CTA O alumnado posúe información sobre como empregar os dispositivos dixitais |
Alumnado |
Non |
Fortaleza |
EP-ESO H8 No noso centro o alumnado aprende a comunicarse mediante as tecnoloxías dixitais |
Alumnado |
Non |
Fortaleza |
EP PEC3.3 Envíanos avisos e notificacións a través da aplicación AbalarMobil á miña familia. Ademais, pode xustificar as faltas ou solicitar títulos. |
Alumnado |
Non |
Fortaleza |
EP UT O alumnado emprega a tecnoloxía no fogar para as tarefas escolares |
Alumnado |
Non |
Fortaleza |
ESO PEC2.3 Non puiden facer un seguimento dos meus deberes a través da aula virtual do centro ou da EVA do proxecto EDIXGAL na maioría das materias. |
Alumnado |
Non |
Fortaleza |
EP-ESO C8 No noso centro existen dispositivos dixitais que son propios ou xestionados polo centro e que o alumnado pode utilizar cando os precise |
Alumnado |
Non |
Fortaleza |
EP-ESO C10 No noso centro, hai dispositivos portátiles propios e xestionados pola escola que os alumnos poden levar a casa cando o precisen. |
Alumnado |
Non |
Fortaleza |
EP-ESO H7 No noso centro o alumnado aprende a crear contidos dixitais. |
Alumnado |
Non |
Fortaleza |
EP-ESO H10 O noso equipo directivo garante que os estudantes desenvolvan habilidades dixitais para as diferentes materias |
Alumnado |
Non |
Fortaleza |
EP H11 No noso centro o alumnado aprende a codificar ou programar |
Alumnado |
Non |
Fortaleza |
EP-ESO AADFCE O alumnado ten acceso a dispositivos dixitais fóra do centro |
Alumnado |
Non |
Fortaleza |
EP-ESO C8 No noso centro existen dispositivos dixitais que son propios ou xestionados polo centro e que o alumnado pode utilizar cando os precise. |
Infraestruturas |
Non |
Fortaleza |
EP-ESO C1 No noso centro a infraestrutura dixital apoia o ensino e a aprendizaxe con tecnoloxías dixitais |
Infraestruturas |
Non |
Fortaleza |
EP-ESO C15 No noso centro o alumnado con necesidades educativas especiais ten acceso ás tecnoloxías de apoio |
Infraestruturas |
Non |
Fortaleza |
EP-ESO C2 No noso centro hai dispositivos dixitais que podo utilizar no meu traballo como docente |
Infraestruturas |
Non |
Fortaleza |
EP-ESO C3 O noso centro ofrece acceso a Internet para o ensino e a aprendizaxe |
Infraestruturas |
Non |
Fortaleza |
EP-ESO C10 No noso centro, hai dispositivos portátiles propios e xestionados pola escola que os alumnos poden levar a casa cando o precisen. |
Infraestruturas |
Non |
Fortaleza |
EP-ESO C7 No noso centro non existen sistemas de protección de datos |
Infraestruturas |
Non |
Fortaleza |
EP-ESO C16 No noso centro non existen repositorios ou bibliotecas en liña que conteñen materiais de ensino e aprendizaxe |
Infraestruturas |
Non |
Fortaleza |
EP-ESO C14 No noso centro, os espazos físicos facilitan o ensino e a aprendizaxe coas tecnoloxías dixitais |
Infraestruturas |
Non |
Fortaleza |
EP-ESO PEC1.1 O centro emprega servizos dixitais corporativos |
Organización de centro |
Non |
Fortaleza |
EP-ESO PEC 4.2 O centro difunde información de interese e facilita ou supervisa a actividade académica do alumnado a través de servizos educativos corporativos dixit (web, aula virtual, videoconferencia, teléfono móbil, correo electrónico...) |
Organización de centro |
Non |
Fortaleza |
EP-ESO G8 Facilitamos ao alumnado o uso das tecnoloxías dixitais para documentar a súa aprendizaxe |
Organización de centro |
Non |
Fortaleza |
EP B2 non existe reflexión sobre o uso das TIC |
Organización de centro |
Non |
Fortaleza |
EP-ESO PEC 2.2 O centro promove a creación conxunta de coñecemento mediante a organización dun Plan de Formación en centros dos que formo parte |
Organización de centro |
Non |
Fortaleza |
EP-ESO A3 o centro apoia o uso de novas modalidades de ensenñanza |
Organización de centro |
Non |
Fortaleza |
EP-ESO C15 No noso centro o alumnado con necesidades educativas especiais ten acceso ás tecnoloxías de apoio |
Organización de centro |
Non |
Fortaleza |
EP-ESO PEC 4.1 O equipo directivo coñece a normativa en materia de adquisición de equipamento informático dos centros educativos |
Organización de centro |
Non |
Fortaleza |
EP-ESO PEC 5.1 Nas aulas do centro hai mercado de equipos informáticos centro polopropio |
Organización de centro |
Non |
Fortaleza |
EP FPAM O centro educativo ten acceso a recursos dixitais en liña ben organizados |
Organización de centro |
Non |
Fortaleza |
EP-ESO C14 No noso centro, os espazos físicos facilitan o ensino e a aprendizaxe coas tecnoloxías dixitais |
Organización de centro |
Non |
Fortaleza |
EP-ESO PEC3.1. Dende o centro educativo promóvese a participación do profesorado en actividades formativas individuais organizadas polas administracións. |
Organización de centro |
Non |
Fortaleza |
EP-ESO E1 Busco recursos educativos dixitais en internet |
Persoal docente |
Non |
Fortaleza |
EP-ESO E3 Os profesores utilizan entornos virtuais de aprendizaxe cos alumnos |
Persoal docente |
Non |
Fortaleza |
EP-ESO PEC1.2 O profesorado participa en accións formativas individuais organizadas pola adminsitración |
Persoal docente |
Non |
Fortaleza |
EP-ESO D3 O noso equipo directivo axúdanos a intercambiar experiencias dentro do centro sobre a docencia con tecnoloxías dixitais |
Persoal docente |
Non |
Fortaleza |
EP-ESO E4 O profesorado utiliza tecnoloxías dixitais para a comunicación relacionada co centro educativo |
Persoal docente |
Non |
Fortaleza |
EP-ESO F1 Os profesores utilizan as tecnoloxías dixitais para adaptar o seu método de ensino ás necesidades individuais do alumnado. |
Persoal docente |
Non |
Fortaleza |
EP-ESO UADPC O profesorado valora como útiles as actividades de DPC desenvoltas en liña, colaborativas, a través de redes profesionais e de orientación e asesoramento internos. |
Persoal docente |
Non |
Fortaleza |
EP-ESO SUT O profesorado do centro manexa con seguridade as tecnoloxías na preparación e impartición das clases, e na comunicación. |
Persoal docente |
Non |
Fortaleza |
EP-ESO F4 Os profesores utilizan actividades de aprendizaxe dixital que fomentan a creatividade do alumnado |
Persoal docente |
Non |
Fortaleza |
EP-ESO D1 O noso equipo directivo reflexiona connosco sobre as nosas necesidades de FPC en relación ao ensino con tecnoloxías dixitais |
Persoal docente |
Si |
Fortaleza |
EP-ESO D2 Teño acceso a posibilidades de FPC en materia de ensino e aprendizaxe con tecnoloxías dixitais |
Persoal docente |
Non |
Fortaleza |
EP-ESO FPAM O profesorado participa en programas de desenvolvemento profesional |
Persoal docente |
Non |