Plan do centro
Vixencia
Introdución
Contexto DAFO
Obxectivos
Seguimento
Según os resultados obtidos da avaliación do Plan de Acción, tomaranse as medias oportunas para correxir as accións non acadadas, tendo en conta a principal razón da non consecución deses obxectivos.
Son dúas nun principio as razóns que poden facer que non academos os obxectivos:
-
-
-
Obxectivos mal programados, non axustandose a realidade do centro. Nese caso reformularanse eses obxectivos en base a experiencia obtida.
-
Obxectivos non acadados por escasa competencia dixital docente. Subsanarase formando o profesorado nos aspectos que non tiveron éxito en concordancia co CFR.
-
-
O plan levase a cabo, segundo a programación, acadando os obxectivos propostos na súa temporalización.
En canto ao obxectivo da creación dunha nova aula virtual, o profesorado formou parte da súa elaboración e tentaremos facer uso da mesma de xeito regular antes de terminar o curso 23-24.
O plan estase a levar a cabo, atendendo á temporalización plantexada para a consecución dos obxectivos marcados.
En canto ao obxectivo da creación dunha nova aula virtual, que xa está creada. O responsable TIC do centro levará a cabo unha serie de xornadas de formación sore o uso e manexo para o resto do profesorado.
Con respecto ao obxecivo da formación dos Polos Creativos, segue en marcha o proceso de dar formación á coordinadora e a súa vez realizar unha sesión de formación co resto de profesorado partipante.
.
O plan estase a levar a cabo, atendendo á temporalización plantexada para a consecución dos obxectivos marcados.
En canto ao obxecivo da formación dos Polos Creativos as 40 horas de formación para a coordinadora deste curso tanto presenciais como online está completa. Ademáis o resto do profesorado partipante en Polos recibu unha xornada formativa de 4 horas sobre audivisuais e o manexo do chroma e programas de edición de vídeo. Polo tanto consideramos que este obxectivo queda adacado.
De maneria global estamos satisfeitos coa cmplimentación dos obxectivos plantexados para ese ano acádemico, con novas ideas e propostas para implementar e levar a cabo o ano que ven.
Avaliación
Cada unha das áreas de mellora propostas neste plan ten uns indicadores específicos que axudarán a determinar se o obxectivo proposto foi alcanzado e se é necesario realizar variacións na formulación destas accións durante o curso para que as propostas materialícense. Coa análise destes indicadores, elaborarase un informe evaluativo final no que se recollerán os resultados, os aspectos negativos, os positivos e as propostas de mellora para cursos posteriores.
Os diferentes obxectivos do propostos no Plan Dixital propostos para este curso académico, foronse cumprindo ao longo do curso segundo as datas establecidas. Estos obxectivos foron resalistas en canto ás necesidades do centro e a súa posibilidade de cumprimento.
O asesoramento por parte do coordinador de ADIX (Roberto Silva López), foi claro e preciso, asistindo ás reunións previstas e con total disposición para solventar e aclarr todas as dúbidas que iban xurdindo.
En canto a obxectivos futuros, destacamos a necesidade de formación para obter as acreditacións da competencia dixital docente para o profesorado e o emprego das diferentes ferramentas de Polos Creativos.
Neste momento non temos plantexados novos obxectivos de proosta de mellora para o vindeiro curso. Esta cuestión será valorada e abordada no vindeiro curso 2024-2025, no mes de setembro, en función das necesidades que detectemos.
Incluiranse na proposta de mellora como necesidade xa detectada, a acreditación da competencia dixital docente.
Comunicación e difusión
O Plan Dixital difundirase a través das maiores canles posibles para achegalo á toda a comunidade educativa. Permanecerá aloxado na web do centro, xunto con todos Plans que estanse a levar a cabo.
Tamén ó comezo de cada curso (e sempre que se modifique o PD), o remitiremos as familias a través da aplicación de mensaxería movil Tokapp School.
Sempre que se traballe algún obxectivo que implique ao alumnado se lles informará que esa actividad esta dentro do Plan Dixital de Centro.