Plan do centro
Vixencia
Introdución
Contexto DAFO
Obxectivos
Seguimento
As diferentes áreas de mellora terán un seguimento trimestral en que se avaliará o estado dos descritores segundo estean: realizados, aprazados e pendentes.
Máis da metade das accións previstas para o primeiro trimestre foron plenamente acadadas.
Os obxectivos para a conectividade do personal do centro e os alumnos foron acadados de xeito moi satisfactorio.
Acadáronse a maioría dos obxectivos agás a utilización de ferramentas de autoavaliación e o proxecto interdisciplinar
Acadáronse a maioría dos obxectivos agás a utilización de ferramentas de autoavaliación e o proxecto interdisciplinar
Avaliación
O procedemento de seguimento do desenvolvemento do plan e da consecución de obxectivos, indicando:
- No contexto da avaliación procesual a frecuencia da súa realización será como mínimo unha vez ao trimestre. Os aspectos a valorar incluirán o estado da execución das accións, a análise e valoración dos resultados e, de ser o caso, as posibles modificacións das accións e as propostas de mellora.
- No contexto da avaliación final a frecuencia da súa realización será como mínimo unha vez ao ano. Os aspectos a considerar incluirán, entre outros, a valoración do logro dos obxectivos e as propostas de mellora.
Durante o curso 22-23 iniciouse o proceso de dixitalización das aulas permitindo actualizar 11 aulas de infantil, primaria e secundaria con paneis dixitais e conexión de rede. Instalouse un novo rack e dous swtiches así como 7 novos puntos de acceso wifi de alta velocidade para dar servizo ás aulas dixitais.
Respecto dos obxectivos plantexados ao inicio do curso no Plan Dixital os resultados foron diversos, algúns foron completados con éxito, outros parcialmente e algúns nin sequera deron comezo.
1. Creación de ferramentas dixitais de autoavaliación sobre o progreso do proceso de ensinanza: Parcialmente logrado
2. Acadar unha conexión wifi segura en tódalas zonas do centro con ancho de banda suficiente para todos los dispositivos de alumnado e profesorado: Parcialmente logrado
3. Elaboración dun proxecto interdisciplinar por etapa empregando ferramentas TIC: Non acadado
4. Emprego de rúbricas para coavaliación e autoavaliación: Completado
5. alumnado aprende a facer uso de ferramentas dixitais para a creación de contidos: Completado
6. Integrar actividades de aprendizaxe que permiten que o alumnado de secundaria respecte as regras e licencias de dereitos de autoría: Completado
Para o curso 23-24 preténdese avanzar na dixitalización das aulas restantes e completar os obxectivos propostos e non acadados no curso 22-23.
Comunicación e difusión
Este plan será presentado e aprobado en claustro de profesorado e en Consello escolar. Así mesmo será publicado na páxina web oficial do centro https://lestonnacferrol.org/index.php/gl/