Plan do centro
Vixencia
Introdución
Contexto DAFO
Obxectivos
Seguimento
O seguimento do plan está centrado na consecución dos obxectivos con reunións tal e como se indica a continuación:
- A coordinadora TIC se reunirá co mentor TIC designado coa frecuencia establecida polo mentor. Existirá unha comunicación fluida entre ambos.
- Quincenalmente o equipo TIC revisará o estado da execución das accións, análise e valoración dos resultados.
Tódolos obxectivos planificados cumplíronse en tempo e forma. Os resultados foron positivos.
Tódolos obxectivos planificados cumplíronse en tempo e forma. Os resultados foron positivos.
Tódolos obxectivos planificados cumplíronse en tempo e forma. Os resultados foron positivos.
Avaliación
A avaliación do plan está centrada na consecución dos obxectivos con reunións do equipo TIC quincenais e anuais como se indica a continuación:
- Quincenalmente avaliarase o proceso revisando o estado de cada un dos obxectivos que conforman o PA, as posibles modificacións se son precisas e as propostas de mellora.
- Anualmente avaliarase o logro dos obxectivos, a efectividade das melloras propostas e as propostas de mellora.
Todos os obxectivos do Plan Dixital do Colexio Cristo Rey Ferrol foron alcanzados dentro do prazo establecido. Este logro é testemuño do enfoque estratéxico, da dedicación do equipo TIC e da participación activa de toda a comunidade escolar.
Durante a implementación do plan, seguiuse rigorosamente o Plan de Formación Continua TIC, o que contribuíu ao desenvolvemento de habilidades dixitais tanto do persoal docente como do alumnado. Ademais, logrouse mellorar significativamente a conexión á internet, o que permitiu unha mellor experiencia no uso de ferramentas dixitais e plataformas educativas.
O emprego activo das aulas virtuais foi unha práctica habitual, facilitando o aprendizaxe de todo o alumnado, especialmente do alumnado NEAE. Do mesmo xeito, o sistema BYOD implantouse con éxito en 3º de ESO, proporcionando aos estudantes unha maior flexibilidade e autonomía no uso de dispositivos tecnolóxicos.
En canto aos recursos educativos, creáronse varios repositorios con rúbricas e contido adaptado aos currículos LOMLOE, enriquecendo así o material dispoñible para o proceso de ensinanza e aprendizaxe.
Ademais, realizouse unha xestión eficiente do espazo, coa ocupación diaria do aula de informática de secundaria e a apertura do aula de informática de primaria para satisfacer a demanda, o que permitiu dar continuidade aos obxectivos do curso anterior e garantir un acceso equitativo aos recursos tecnolóxicos.
Para continuar mellorando o entorno dixital do Centro, propóñense as seguintes iniciativas:
- Adquisición de novos equipos: Suxérese realizar unha avaliación exhaustiva das necesidades tecnolóxicas do centro e priorizar a adquisición de equipos que poidan potenciar aínda máis as prácticas educativas dixitais.
- Paso a fibra simétrica e mellora da arquitectura de rede: Considerando a importancia dunha conexión a internet rápida e estable no proceso educativo, propóñese realizar unha actualización da infraestrutura de rede do colexio. Isto podería implicar a migración a unha conexión de fibra óptica simétrica, que garanta velocidades de carga e descarga equilibradas, así como unha revisión e mellora da arquitectura de rede para optimizar o rendemento e a seguridade da conexión.
- Continuación do plan de formación continua TIC asociado a Polos Creativos: Para continuar potenciando as habilidades dixitais do persoal docente e promover a innovación no aula, propóñese continuar co plan de formación continua TIC asociado aos Polos Creativos. Isto podería incluír a organización de talleres, seminarios e actividades de aprendizaxe colaborativa que fomenten o intercambio de boas prácticas e a exploración de novas ferramentas e metodoloxías educativas dixitais.
- Eliminación de datos persoais das direccións de correo do alumnado: Co fin de garantir a privacidade e a seguridade dos datos persoais do alumnado, suxírese eliminar os nomes e apelidos das direccións de correo electrónico. Esta medida contribuirá a protexer a identidade dos estudantes e cumprir coa normativa de protección de datos.
Comunicación e difusión
Unha vez trasladado ó Claustro e ó Consello Escolar, o Plan Dixital de Centro publicarase na páxina web do centro do mesmo xeito que o resto de documentos de centro.
https://cristoreyferrol.com/wp-content/pdfs/PlanDixital2022.pdf