Plan do centro

Datos do plan

Vixencia

 
 
 

Introdución

Introdución

1.2.Contextualización do Plan Dixital no centro. Contribución ao Proxecto Educativo do Centro

 

  • Características socioeconómicas e culturais do contexto do centro.

     

    O centro está situado no barrio de Caranza, orixinario dos anos 70, xunto ao mar, periférico de Ferrol, ben comunicado. Poboación envellecida de clase media-baixa. Hai un número significativo de vivendas deshabitadas. Existe unha crecente convivencia interracial. O barrio destaca polos numerosos servizos socioculturais que posúe: mercado, biblioteca, estafeta de correos, dous institutos públicos, dous centros de educación concertados, un centro de educación público, centro de saúde, unidade pastoral de Caranza, centro cultural-centro cívico, dúas asociacións de veciños, centro de atención a drogodependentes, escola de deportes, piscina municipal, conservatorio de música.

 

  • O uso das novas tecnoloxías e a formación continua do profesorado en novas metodoloxías son parte fundamental do noso Proxecto Educativo.

    O Novo Contexto de Aprendizaxe (NCA)nova metodoloxía que se está a implantar en todos os centros La Salle fomenta o uso dos dispositivos dixitais (presentes en todas as aulas desde 2º de primaria).

    Nos cursos de 2º a 6º de primaria o alumnado utiliza a plataforma Snappet para traballar matemáticas, lingua castelá, lingua galega e lingua inglesa.

    En 1º e 2º de ESO os materiais (NCA La Salle) son totalmente dixitais e cada alumno/a ten o seu dispositivo (Chromebooks).

           O alumnado de 3º e 4º utiliza a aula de informática e as tablets propiedade do centro. 

  • O plan de acción do PD estará recollido no PXA do curso 22-23.

 

 

1.3.Breve xustificación do mesmo

 

  • Art. 111 bis, Art. 121 e Art. 132 da LO 2/2006, de 3 de maio, de Educación

  • Disposición adicional quinta da Resolución do 17 de xuño de 2021, da Secretaría Xeral de Educación e Formación Profesional, pola que se ditan instrucións para o desenvolvemento das ensinanzas de EI, EP, ESO e bacharelato no curso académico 2021-2022

  • Disposición adicional terceira da Resolución do 18 de xuño de 2021, da Secretaría Xeral de Educación e Formación Profesional, pola que se ditan instrucións para o desenvolvemento dos ciclos formativos de FP do sistema educativo no curso 2021- 2022

  • Resolución do 3 de setembro de 2021, da Secretaría xeral de Educación e Formación Profesional, pola que se ditan instrucións para o deseño, elaboración e implementación do Plan Dixital nos centros docentes sostidos con fondos públicos da Comunidade Autónoma de Galicia para o curso 2021-2022

1.4.Proceso de elaboración

O PD foi elaborado seguindo as indicacións do ADIX. O director encargouse da elaboración do mesmo.

Contexto DAFO

Instrumentos de recollida de información previa

Autoavaliación SELFIE e test CDD.

Interno
25 elementos atopados, amosando todos os elementos.
Resultados da busca
DAFO Descrición Categoria Obxectivos
Debilidade Incremento da participación co uso das tecnoloxías dixitais. Alumnado Non
Debilidade Uso da tecnoloxía para realizar actividades creativas. Alumnado Si
Debilidade Uso das tecnoloxías para realizar observacións sobre o traballado. Alumnado Non
Debilidade Utilización das tecnoloxías dixitais para recibir unha retroalimentación axeitada sobre a nosa aprendizaxe. Alumnado Si
Debilidade Asignación de actividades nas que utilizamos a tecnoloxía difenciadas conforme ás necesidades. Alumnado Si
Debilidade Asistencia técnica. Infraestruturas Non
Debilidade Asistencia técnica. Organización de centro Non
Debilidade Desnvolvemento dunha estratexia dixital. Organización de centro Non
Debilidade Avaliación dos progresos en materia de ensino-aprendizaxe con tecnoloxías dixitais. Persoal docente Non
Debilidade Creación de recursos dixitais. Persoal docente Si
Debilidade Empleo de entornos virtuais de aprendizaxe co alumnado. Persoal docente Si
Debilidade Profesorado con nivel A2 e B1 que necesita formación. Persoal docente Si
Fortaleza Participación en proxectos interdisciplinares utilizando as tecnoloxías dixitais. Alumnado Non
Fortaleza Uso das tecnoloxías dixitais para a reflexión sobre a aprendizaxe. Alumnado Non
Fortaleza Aprendizaxe do uso responsable de Internet. Alumnado Non
Fortaleza Uso das tecnoloxías para comunicación co centro. Familias Non
Fortaleza Infraestruturas (rede, conexión, equipos). Infraestruturas Non
Fortaleza Protección de datos. Infraestruturas Non
Fortaleza Ofrécense novas formas de ensino con tecnoloxías dixitais. Oferta Non
Fortaleza Novas formas de ensino con tecnoloxías dixitais. Organización de centro Non
Fortaleza Acceso a DPC no relativo ao ensino e aprendizaxe con tecnoloxías dixitais. Persoal docente Non
Fortaleza Profesorado e equipo directivo involucrados no desenvolvemento da estratexía dixital. Persoal docente Si
Fortaleza Busqueda de recursos en Internet. Persoal docente Non
Fortaleza Uso das tecnoloxías para as comunicacións relativas ao centro. Persoal docente Non
Fortaleza Bo número de persoal con perfil C1 e posibilidade de formar a outros docentes. Persoal docente Si
25 elementos atopados, amosando todos os elementos.
Externo 2 elementos atopados, amosando todos os elementos.
Resultados da busca
DAFO Descrición Categoria Obxectivos
Oportunidade Protección de datos. Lexislación Non
Oportunidade Uso das novas tecnoloxías para colaborar con outras organizacións. Outras Non
2 elementos atopados, amosando todos os elementos.
Análise

A partir do Informe SELFIE e TCDD, o centro xenerou unha análise DAFO que permite o coñecemento da realidade do centro no eido dixital e facilita a elaboración das liñas fundamentais do Plan Dixital en termos de obxectivos e accións a desenvolver.

Obxectivos

Datos obxectivo
Listaxe de obxectivos
Código Obxectivo Opcións
O01PD Utilizar rúbricas de avaliación dixitais dentro da plataforma Sallenet
O02PD Formación do profesorado para acadar a CDD requerida pola administración.

Seguimento

Procedemento

O seguimento do Plan Dixital será levado a cabo polo claustro de profesores.

As visitas do mentor ADIX tamén se utilizarán para facer o seguimento do plan. 

1º Trimestre

Continuamos traballando os obxectivos 1 e 2. 

2º Trimestre

Continuamos traballando os obxectivos 1 e 2. 

3º Trimestre

Os obxectivos 1 e 2 foron acadados. 

Avaliación

Procedemento para a avaliación

- No contexto da avaliación procesual a frecuencia da súa realización será como mínimo unha vez ao trimestre. Os aspectos a valorar incluirán o estado da execución das accións, a análise e valoración dos resultados e, de ser o caso, as posibles modificacións das accións e as propostas de mellora.

- No contexto da avaliación final a frecuencia da súa realización será como mínimo unha vez ao ano. Os aspectos a considerar incluirán, entre outros, a valoración do logro dos obxectivos e as propostas de mellora.

 

Valoración xeral

Os obxectivos acadáronse satisfactoriamente. 

Proposta de mellora

Non hai propostas de mellora

Comunicación e difusión

Comunicacion e difusión

O plan dixital será difundido á comunidade educativa a través da páxina web do centro.

https://lasalleferrol.es/wp-content/uploads/2022/11/15006420_CPRPlurilingueLaSalle_PlanDixital_V1.0_06062022.pdf