Plan do centro
Vixencia
Introdución
Contexto DAFO
Obxectivos
Seguimento
Realizarase unha xuntanza trimestral na que se valorarán as acción realizadas e o grao de consecución dos obxectivos.
O desenvolvemento do plan adecuouse a planificación.
O desenvolvemento do plan adecuouse a planificación.
Acadáronse todos os obxectivos establacidos no plan agás a adquisición de novo material informático (tabletas). A compra quedou adiada para o curso 2024/25.
Avaliación
A avaliación deste Plan Dixital debe entenderse como un elemento fundamental do mesmo. Unha avaliación adecuada e planificada servirá non so para coñecer o grao de cumprimento dos obxectivos marcados, se non que debe aportar información que permita reformular as accións deseñadas, elaborar propostas de mellora… Atendendo a isto realizaranse dous tipos de avaliación:
• Avaliación procesual: levarase a cabo ao final de cada trimestre por parte do equipo de Dinamización do Plan Dixital. Analizarase os estado de execución das accións, a análise e valoración dos resultados e, de ser o caso, as posibles modificacións das accións e as propostas de mellora
. • Avaliación final: terá lugar ao finalizar o curso escolar por parte do claustro e do consello escolar. Debe valorarse o grao de consecución dos obxectivos en función dos seus indicadores de logro e, de ser o caso, o establecemento de propostas de mellora.
O desenvolvemento do Plan Dixital precisa o enfoque dun proceso continuo e evolutivo. Representou un desafío para a comunidade educativa e, nalgún obxectivo concreto, require máis tempo para optimizar o seu resultado.
Varios factores condicionaron o desenvolvemento do Plan Dixital, a infraestrutura tecnolóxica dispoñible, a formación e capacitación dos docentes, a dispoñibilidade de recursos dixitais adecuados e as metodoloxías de ensino.
A posta en práctica do Plan Dixital no presente curso foi basante favorable xa soamente un dos obxectivos propostos non foi acadado e adiouse.
A avaliación do actual Plan Dixital debe ter en conta os resultados e o impacto na aprendizaxe dos estudantes, así como a experiencia e a retroalimentación dos docentes, pais e outros actores chave.
- Realizar unha avaliación actualizada das necesidades tecnolóxicas e os recursos dispoñibles no centro educativo coa finalidade de determinar que recursos adicionais son necesarios.
- Afondar na formación e no desenvolvemento profesional continuo do corpo docente.
- Integración curricular: Promover a integración da tecnoloxía no currículo escolar de maneira transversal. Isto implica identificar oportunidades para utilizar ferramentas dixitais en diversas materias e actividades, fomentando a creatividade, a colaboración e o pensamento crítico dos estudantes.
- Fomentar a participación activa da comunidade educativa no plan dixital, involucrando aos pais, estudantes e outros membros da comunidade na toma de decisións e na implementación de estratexias dixitais.
Comunicación e difusión
Expoñeremos o Plan Dixital ao profesorado no claustro, a os representantes da comunidade educativa no consello escolar e tamén o faremos público na web do centro.
Como cada unha das accións propostas neste plan ten uns indicadores específicos, que axudarán a determinar se o obxectivo proposto foi alcanzado ou se é necesario realizar variacións na formulación destas accións, cada curso escolar actualizarase e adecuarase o Plan Dixital de Centro ás necesidades concretas dese curso. Dita modificacións serán feitas públicas a través das canles antes sinaladas.