Plan do centro
Vixencia
Introdución
Contexto DAFO
Obxectivos
Seguimento
Realizarase unha avaliación procesual ao final de cada trimestre para ir modificando os aspectos que sexan pertinentes e ir adaptándonos ás necesidades xurdidas.
Realizaremos unha avaliación final ao remate do curso escolar, nos derradeiros días do mes de xuño, que se orienta principalmente a coñecer que resultados se obtiveron, cales foron as causas do maior ou menor éxito e que efectos se produciron na cultura do centro.
A vista dos resultados destas avaliación realizaremos propostas de mellora do plan.
Cumprindo prazos en todos os obxectivos establecidos.
Estanse a cumprir os prazos cos obxectivos 001PD e 002PD. Os obxectivos 003PD e 004PD atópanse en proceso. No referido ó 003 estamos avalorar posibles opción para reorganizar a Aula de Informática do centro para albergar a futura aula de Polos Creativos.
Obxectivo2. Realización das actividades do noso itinerario dixital pertencentes ó ámbito de programación e robótica organizando talleres con diversas actividades adaptadas a idade do alumnado (desde Infantil ata 6º de primaria). Colaboración de todo o claustro na organización da mesma. O alumnado de 6º exerce de acompañantes e mestres do alumnado de Infantil e 1º ciclo. A valoración pola maior parte do claustro é positiva.
Avaliación
Realizarase unha avaliación procesual ao final de cada trimestre para ir modificando os aspectos que sexan pertinentes e ir adaptándonos ás necesidades xurdidas.
Realizaremos unha avaliación final ao remate do curso escolar, nos derradeiros días do mes de xuño, que se orienta principalmente a coñecer que resultados se obtiveron, cales foron as causas do maior ou menor éxito e que efectos se produciron na cultura do centro.
A vista dos resultados destas avaliación realizaremos propostas de mellora do plan.
Consecución desigual dos obxectivos marcados para este curso. Avnazouse de xeito importante na elaboración do itinerario dixital do Anxo e na implatación do mesmo conseguindo que aproximadamente un 50% do alumando traballase nestes contidos. A implatación foi maioritaria entre 3º e 6º de Primaria e non se conseguiu nos cursos inferiores. Ademais faltaría establecer actividades tipo para os ámbitos referidos á busca segura de información na rede e navegación e uso de redes sosciais.
No obxectivo referido á conversión da aula de informática nun aual depolos creativos temos diversas propostas que intentaremos levar á práctica no vindeiro curso.
A creación de recuros dixitais para a avaliación do alumnado foi acadado nos cursos superiores de Primaria creando recursos que foron subidos no curso de Recursos dixitais da AV do centro ó cal ten acceso todo o claustro e alumnado.
- Obxectivo 2. Continuar coa implantación do itinerario dixital realizando un seguemento da mesma especialmente en Infantil e 1º ciclo.
- Obxectivo 3. Iniciar a reconversión da Auña de Informática nun Aula de Polos Creativos.
Comunicación e difusión
Trala aprobación do Plan Dixital por parte de claustro e Consello Escolar informouse ás familias deste feito a través de Abalarmóbil e creouse un acceso permanente a este documento na páxina web do centro para que así poida ser consultado en calquera momento por tódolos membros da comunidade educativa.