Plan do centro
Vixencia
Introdución
Contexto DAFO
Obxectivos
Seguimento
Trimestralmente se realizará unha valoración do cumprimento e seguimento do plan dixital, propoñendo modificacións ou propostas de mellora se fosen necesarias.
1. En educación primaria e infantil integráronse os monitores táctiles dixitais na práctica docente, tal como establecía o obxectivo O01PD. Aparte de unha breve formación externa que acudiu ao centro, a maioría de dúbidas solventáronas os propios docentes intercambiando as súas experiencias, con un grao de satisfacción moi alto.
2. Realizáronse todas as programacións didácticas na aplicación PROENS, tal e como establecía o obxectivo O02PD. Primeiro fixéronse as dos cursos 1º e 3º ESO e despois as de 2º e 4º ESO e, despois das rectificacións solicitadas pola Inspección Educativa, todas foron admitidas.
3. Completouse o obxectivo O03PD, coa participación do curso de 6º de educación primaria no programa Digitalweek. O curso próximo (ou neste se é posible) solicitarase novamente.
4. Respecto ao obxectivo O04PD, o Programa de Polos Creativos, recibimos a información sobre Polos Creativos, un programa que debemos axustar ao desenvolvemento do curso e que aínda non estando programado tivo unha boa acollida inicial por parte de profesorado de EP e ESO como liña do PFPP. Porén, ao longo da avaliación a información que recibe a coordinadora e que nos transmite é pouco concreta e mesmo confusa, sobre todo respecto do material, polo que consideramos que isto dificulta e desmotiva o compromiso dos docentes.
5. Prosíguese coa dixitalización dos procesos administrativos marcados como obxectivo O05PD. Creouse unha aplicación de uso compartido onde os decentes teñen dispoñibles aulas virtuais de reunións, información variada, as contas de correos dos docentes, as reservas de aulas (informatica, laboratorio e biblioteca de secundaria), así como un calendario onde coordinar as actividades extraescolares e os exames.
1. Respecto ao obxectivo O01PD, comunicouse ao centro que no terceiro trimestre chegarían paneles para as titorías de secundaria.
2. Respecto ao obxectivo O04PD, do Programa de Polos Creativos, aínda que puidemos ter acceso ao material audiovisual de formación e experiencia doutros centros, así como aos kits singulares distribuídos polo CAFI, seguimos sen ter constancia de que material imos recibir no centro, nin cando vai chegar; os kits non espertaron ningún interese nin nos pareceron efectivos. Escollemos aproveitar a formación externa ofertada dende o CAFI en edición de vídeo con croma.
3. Prosíguese coa dixitalización dos procesos administrativos marcados como obxectivo O05PD. Neste caso, realízanse labores de mantemento e mellora, como por exemplo: unificar nun único calendario os exames e actividades extraescolares de secundaria para facilitar que non coincidan no mesmo día para o mesmo curso; súbese documentación sobre como configurar os dispositivos para a conexión á rede wifi edu.xunta.gal; créase un calendario específico para a reserva da aula de informática de primaria; ...
1. Respecto ao obxectivo O01PD, Chegaron ordenadores de aula e estamos pendentes da chegada dos paneis, que finalmente se instalarán nas titorías de secundaria de cara ao próximo curso 2024/25.
2. Respecto ao obxectivo O04PD, do Programa de Polos Creativos, recibimos a formación en edición de vídeo con croma, de interese e cunha boa acollida. Porén non a sentimos como a concreción dun programa que agardabamos máis ambicioso, por presentársenos como tal. Rematamos o curso sen recibir o material de Polos Creativos e a información que temos segue sen concretar nada.
3. Prosíguese coa dixitalización dos procesos administrativos marcados como obxectivo O05PD, como a actualización do calendario específico para a reserva da aula de informática de primaria.
Avaliación
Todos os obxectivos contribuiron a reforzar o programa educativo do centro, excepto o de polos creativos. En particular, as pizarras dixitais tiveron unha moi boa acollida en primaria e pensamos que contribuirán a mellorar a docencia.
Respecto aos polos, a chegada dun programa aparentemente tan ambicioso ao inicio dun curso educativo no que non tivemos tempo de decidir que nin como integralo nas materias, nin nas súas concrecións, supuxo unha carga para un profesorado inicialmente interesado pero que viu como o arranque inicial se diluíu en informacións e prazos confusos. Se ben a formación individualizada dos novos coordinadores de Polos Creativos amosou materiais atractivos e aproveitables, estes recursos nunca chegaron ao noso centro e isto supón que abordemos o novo curso sen intereses e propostas para este programa.
Sinalar tamén que varias incidencias do serfvizo premimu de mantemento, relacionadas con carros de carga edixgal, non foron resoltas dende xaneiro.
Respecto aos Polos Creativos, de ter que incorporalos ao centro, gustaríanos poder contar co material para poder facer efectiva a formación, así como poder programar e organizar o curso, tanto no que se refire a aproveitamento de espazos como en facer que o programa poida concretarse no que establecen os nosos currículos e sexa de aproveitamento do noso alumnado.
Comunicación e difusión
Unha vez que o Claustro de profesores foi informado do Plan Dixital e que foi aprobado polo Consello Escolar, procederase a publicalo na páxina web do centro. O equipo directivo será o encargado de dalo a coñecer ao profesorado novo no centro.