Plan do centro
Vixencia
Introdución
Contexto DAFO
Obxectivos
Seguimento
Mensualmente, a persoa coordinadora do equipo de dinamización do Plan Dixital, Alejandra Pereria e o profesor Antón Fente, reuníronse coa persoa mentora ADIX asignada ao noso centro educativo, José Antonio Rodríguez, que asesorou e prestou o apoio necesario para o desenvolvemento deste proceso.
Reunións realizadas no primeiro trimestre:
Venres, 7 de outubro de 2022 ás 11:20
Acordos adoptados con accións recomendadas:
- A01.1 Realizada.
- A02.1 Realizada.
- A03.1 Utilizar portátiles "Educa en Dixital"
- A04.1 Realizada.
- A05.1 Pendente.
- A06.1 e 406.2 Pendentes.
Recollida de boas prácticas innovadoras: Centro de referencia do CEIP Escultor Acuña que é centro de primaria para alumnado con discapacidade auditiva.
Planificación de formación especifica sobre competencia dixital:
LINA PLAN DIXITAL Actualización da web
LIÑA AVALIACIÓN: Non se realizará.
Outros acordos: Concedido Polos Creativos. No centro creáronse cinco clubs: Ciencias, Lego, Manga, Igualdade, Cine.
Venres, 3 de novembro de 2022 ás 11:20
Acordos adoptados con accións recomendadas:
- A03.1 Realizada. A03.2 Aprazada.
- OBX 5 Non acadado.
- A06.3 Pendente.
Reunións realizadas no segundo trimestre:
Venres, 13 de xaneiro de 2023 ás 11:20
Acordos adoptados con accións recomendadas:
A04.2 Realizada.
A05.2 Pendente.
Outros acordos: Explicada a plataforma EDUCALIDADE.
Venres, 3 de marzo de 2023 ás 11:20
Outros acordos: O asesor ADIX explica a organización e montaxe do espazo polos creativos e aporta información relevante sobre a acreditación en competencia dixital.
Reunións realizadas no terceiro trimestre:
Venres, 28 de abril de 2023 ás 11:20
Acordos adoptados con accións recomendadas:
- A02.2 Realizada.
- OBX 2 Acadado.
- A04.3 Realizada.
Outros acordos: Acabar de introducir os datos do Plan Dixital en EDUCALIDADE.
Venres, 16 de xuño de 2023 ás 11:20
Revisión do Plan dixital, apartado seguimento.
Avaliación
O Plan Dixital, igual ca o resto de documentos do centro, é un documento vivo é dinámico que evoluciona coas circunstancias do momento e os cambios asociados ao curso. Como tal, trátase dun documento que debe estar suxeito a unha revisión constante e da que será responsable o equipo de dinamización das TIC.
A avaliación realizarase en partes diferenciadas, unha avaliación procesual que terá lugar ao longo do curso e outra final ao remate da actividade académica.
• Avaliación procesual. Ademais de posibles consideracións que se fagan durante o curso, realizarase unha reunión ordinaria do equipo do Plan Dixital ao remate de cada avaliación co obxectivo de valorar o estado de execución do PD e de cada unha das accións que se estean levan do a cabo. De ser o caso realizaranse modificacións pertinentes para contribuír ao correcto desenvolvemento do plan.
• Avaliación final. Unha vez rematado o curso académico, realizarase unha avaliación final do plan, revisando o estado do plan e do centro, a consecución de obxectivos, incluíndo propostas de mellora, e fixando novos obxectivos para o seguinte curso académico.
O Obxetivo 1: Acadado.
O Obxetivo 2: Acadado.
O Obxetivo 3: Acadado.
O Obxetivo 4: Parcialmente acadado.
O Obxetivo 5: Non se acadou por non atopar a formación axeitada. As propostas sobre interdisciplinaridade están máis orientadas a primaria. Tampouco a organizacón horaria do cantro facilia o traballo deste xeito.
O Obxetivo 6:
Eliminar obxetivo 1 e obxetivo 5.
Engadir Obxetivo 1 : Dinamización de Polos Creativos.
Accións:
- Grupo de traballo para formación en Polos Creativos.
- Uso dos Polos Creativos, para mellorar a innovación na práctica docente.
Comunicación e difusión
O plan dixital estará a disposición de toda a comunidade educativa na páxina web do centro, xunto ao resto de documentos que conforman o proxecto educativo.
No caso do profesorado, será o equipo directivo o que facilite esta información ao profesorado recen chegado ao centro (no caso de que sexa unha vez iniciado o curso, serán ás distintas xefaturas de departamento as que fagan esta función).
A principio de curso, o profesorado titor porá en coñecemento das familias a localización destes documentos na web do centro.
Finalmente, aquelas actividades que estean directamente relacionadas co plan dixital, como os polos creativos, serán publicadas na páxina web do centro como novidades.