Plan do centro

Datos do plan

Vixencia

 
 
 

Introdución

Introdución

C.E.I.P O Bolo. Rúa Cesar Conti s/n 32373 O Bolo. Mail: ceip.dobolo@edu.xunta.gal, https://www.edu.xunta.gal/centros/ceipdobolo/ . Educación Infantil y Educación Primaria, 12 alumnos y duas mestras

1.1.  Contextualización do Plan Dixital no centro. Contribución ao Proxecto Educativo do Centro

 

¿       Poboación que atende o centro é de estracción social media e media-baixa.A maioría das familias teñen estudos primarios mentras que as que posuen estudos secundarios e universitarios son minoría.

¿       Participamos no programa de centros plurilingües e no E-dixgal.

¿    A Programación Xeral Anual do curso 22/23 seguirá a mesma liña de traballo de este ano.

1.2.  Breve xustificación do mesmo

 Contextualización normativa en ralación co Plan Dixital do noso centro:

¿    Art. 111 bis, Art. 121 e Art. 132  da LO 2/2006, de 3 de maio, de Educación

¿       Disposición adicional quinta da Resolución do 17 de xuño de 2021, da Secretaría Xeral de Educación e Formación Profesional, pola que se ditan instrucións para o desenvolvemento das ensinanzas de EI, EP, ESO e bacharelato no curso académico 2021-2022

¿       Disposición adicional terceira da Resolución do 18 de xuño de 2021, da Secretaría Xeral de Educación e Formación Profesional, pola que se ditan instrucións para o desenvolvemento dos ciclos formativos de FP do sistema educativo no curso 2021- 2022

¿       Resolución do 3 de setembro de 2021, da Secretaría xeral de Educación e Formación Profesional, pola que se ditan instrucións para o deseño, elaboración e implementación do Plan Dixital nos centros docentes sostidos con fondos públicos da Comunidade Autónoma de Galicia para o curso 2021-2022

1.3.  Proceso de elaboración

As dúas mestras  son as participantes na elaboración do plan dixital do centro e os que o levan acabo.

 

 

 

 

 

 

 

1.1.  Contextualización do Plan Dixital no centro. Contribución ao Proxecto Educativo do Centro

 

¿       Poboación que atende o centro é de estracción social media e media-baixa.A maioría das familias teñen estudos primarios mentras que as que posuen estudos secundarios e universitarios son minoría.

¿       Participamos no programa de centros plurilingües e no E-dixgal.

¿    A Programación Xeral Anual do curso 22/23 seguirá a mesma liña de traballo de este ano.

1.2.  Breve xustificación do mesmo

 Contextualización normativa en ralación co Plan Dixital do noso centro:

¿    Art. 111 bis, Art. 121 e Art. 132  da LO 2/2006, de 3 de maio, de Educación

¿       Disposición adicional quinta da Resolución do 17 de xuño de 2021, da Secretaría Xeral de Educación e Formación Profesional, pola que se ditan instrucións para o desenvolvemento das ensinanzas de EI, EP, ESO e bacharelato no curso académico 2021-2022

¿       Disposición adicional terceira da Resolución do 18 de xuño de 2021, da Secretaría Xeral de Educación e Formación Profesional, pola que se ditan instrucións para o desenvolvemento dos ciclos formativos de FP do sistema educativo no curso 2021- 2022

¿       Resolución do 3 de setembro de 2021, da Secretaría xeral de Educación e Formación Profesional, pola que se ditan instrucións para o deseño, elaboración e implementación do Plan Dixital nos centros docentes sostidos con fondos públicos da Comunidade Autónoma de Galicia para o curso 2021-2022

1.3.  Proceso de elaboración

Os tres mestres son os participantes na elaboración do plan dixital do centro e os que o levan acabo.

 

 

 

 

 

 

 

 

Contexto DAFO

Instrumentos de recollida de información previa
Interno
12 elementos atopados, amosando todos os elementos.
Resultados da busca
DAFO Descrición Categoria Obxectivos
Debilidade falta de formacion básica e de recursos a nivel familiar Alumnado Non
Debilidade infraestructuras avellentadas Infraestruturas Non
Debilidade disminución de la formación académica Oferta Non
Debilidade infraestructura avellentadas Organización de centro Non
Debilidade necesidade de formacion continua inestabilidade de postos de traballo Persoal docente Non
Debilidade necesidade de formacion continua Persoal non docente Non
Fortaleza motivacion e predisposición cara as novas tecnoloxias Alumnado Non
Fortaleza Elevado número de equipos e moi boa conectividade. Infraestruturas Non
Fortaleza importantes recursos financieros Oferta Non
Fortaleza centro de antiga implantacion pero con infraesttructuras adecuadas Organización de centro Non
Fortaleza Grupo moi homoxéneo, motivado e comprometido. Persoal docente Non
Fortaleza Traballo en equipo. Persoal non docente Non
12 elementos atopados, amosando todos os elementos.
Externo 10 elementos atopados, amosando todos os elementos.
Resultados da busca
DAFO Descrición Categoria Obxectivos
Ameaza limitacións tecnicas para encarar os problemas diarios con axilidade Administración educativa Non
Ameaza lonxe de grandes nucleos de poboación que disminue as posibilidades do centro educativo Contorna Non
Ameaza efectos negativos polos cambios lexislativos Lexislación Non
Ameaza perdida de persoal docente e imposición de criterios meramente políticos Outras Non
Oportunidade Nova dotación de paneis interactivos táctiles para as aulas Administración educativa Non
Oportunidade moi boa ratio profesor alumno. Entorno dinámico e traballador Administración educativa Non
Oportunidade financiamento e implicación nas actividades do centro ANPA Non
Oportunidade contorna natural que favorece e enriquece ao alumnado Contorna Non
Oportunidade cambios lexislativos continuos Lexislación Non
Oportunidade apoios institucionais Outras Non
10 elementos atopados, amosando todos os elementos.
Análise

Obxectivos

Datos obxectivo
Listaxe de obxectivos
Código Obxectivo Opcións
Mellorar o uso das familias da contorna dixital Abalar
Clarificar que ferramentas dixitais ten que coñecer e utilizar o persoal non docente
Mellorar a capacidade de avaliación da fiabilidade da información buscada en internet
Informar sobre o desenvolvemento do Plan Dixital do Centro
Mellorar a utilización por parte dos docentes das plataformas virtuais (Aula Virtual e EDIXGAL) para que o alumnado poda realizar observacións, valoracións do traballo dos seus compañeiros e retroalimentación.

Seguimento

Procedemento

Temos visitas mensuais no centro do mentor Adix e do Centro de Formación e Recursos para asesorarnos e así ter un seguimento actualizado .

1º Trimestre
2º Trimestre
3º Trimestre

Avaliación

Procedemento para a avaliación

O procedemento de seguimento do desenvolvemento do plan e da consecución de obxectivos, indicando:

- No contexto da avaliación procesual a frecuencia da súa realización foi unha vez ao trimestre. Valoramos a execución das accións, e a análise dos resultados moi positivos. Plans de mellora: Unha maior formación dixital do profesorado, en clases presenciais.

- No contexto da avaliación final. Os obxectivos foron acadados en certa medida polo profesorado e alumnado, non así polas familias. Son familias que non dispoñen de boa conexión, ademais que son persoas de certa idade. Porén, as familias foron actualizándose e mostraron boa disposición na implementación progresiva e uso mais frecuente de Abalar Mobil e da aula virtual

Valoración xeral

As familias colaboran nas propostas que lles fixemos no curso 22/23 , mais algunhas amosan aínda dificultades e reticencias ao uso das tecnoloxías, pola mala conexión a Internet que dispoñen nas casas e polas dificultades que lles presentan as ferramentas tecnolóxicas.

Proposta de mellora

Seguir profundizando e formando ás familias ás familias,alumnado e profesorado, no tocante á alfabetización dixital.

Expoñer os riscos de Internet a toda a Comunidade Educativa para unha navegación segura no centro e na casa..

Actualizar a páxina web do centro, como proposta prioritaria para o próximo curso 23/24.

Comunicación e difusión

Comunicacion e difusión

A estratexia ou protocolo a seguir no centro para a publicidade do plan dixital e a través da páxina web do centro educativo, e mais o uso do E-Dixgal nos curso 5º e 6º de Educación Primaria