Plan do centro
Vixencia
Introdución
Contexto DAFO
Obxectivos
Seguimento
Temos visitas mensuais no centro do mentor Adix e do Centro de Formación e Recursos para asesorarnos e así ter un seguimento actualizado .
Avaliación
O procedemento de seguimento do desenvolvemento do plan e da consecución de obxectivos, indicando:
- No contexto da avaliación procesual a frecuencia da súa realización foi unha vez ao trimestre. Valoramos a execución das accións, e a análise dos resultados moi positivos. Plans de mellora: Unha maior formación dixital do profesorado, en clases presenciais.
- No contexto da avaliación final. Os obxectivos foron acadados en certa medida polo profesorado e alumnado, non así polas familias. Son familias que non dispoñen de boa conexión, ademais que son persoas de certa idade. Porén, as familias foron actualizándose e mostraron boa disposición na implementación progresiva e uso mais frecuente de Abalar Mobil e da aula virtual
As familias colaboran nas propostas que lles fixemos no curso 22/23 , mais algunhas amosan aínda dificultades e reticencias ao uso das tecnoloxías, pola mala conexión a Internet que dispoñen nas casas e polas dificultades que lles presentan as ferramentas tecnolóxicas.
Seguir profundizando e formando ás familias ás familias,alumnado e profesorado, no tocante á alfabetización dixital.
Expoñer os riscos de Internet a toda a Comunidade Educativa para unha navegación segura no centro e na casa..
Actualizar a páxina web do centro, como proposta prioritaria para o próximo curso 23/24.
Comunicación e difusión
A estratexia ou protocolo a seguir no centro para a publicidade do plan dixital e a través da páxina web do centro educativo, e mais o uso do E-Dixgal nos curso 5º e 6º de Educación Primaria