DAFO
Ameaza - Administración educativa - ONSIDERAR QUE O TRABALLO DEDICADO A TICS POLO PROFESORADO DEBE SER VOLUNTARIO E A MAIORES DO SEU TRABALLO DOCENTE E DO SEU HORARIO. C- LENTITUDE NA TRAMITACIÓN E SOLUCIÓN DE AVARIAS, EQUIPAMENTO, ¿ A- FALTA DE COHERENCIA ENTRE O QUE SE NOS ESTÁ A PEDIR E OS MEDIOS QUE A ADMINISTRACIÓN NOS FACILITA. C- FALTA DE ORZAMENTO PARA PODER ACOMETER AS MELLORAS NECESARIAS.
Ameaza - ANPA - H- MAL USO DAS TICS. H- CONFUSIÓN DO USO DE MÓBILES COA COMPETENCIA DIXITAL.H- FALTA DE AXUDA NO FOGAR PARA RESOLVER DÚBIDAS DE SUO DE TICS. H- DISTRACCIÓNS AO USAR AS TICS. C- MAL ACCESO A TICS FÓRA DO CENTRO.
C- MALA CONEXIÓN A INTERNET NAS ZONAS RURAIS DA COMARCA. DIVERSIDADE NA SITUACIÓN SOCIOECONÓMICA DO ALUMNADO.
Ameaza - Lexislación - A- OS CAMBIOS CONTINUOS NA LEXISLACIÓN DIFICULTAN PLANIFICAR O NOSO TRABALLO E ORGANIZALO A M/P OU L/P. INCOHERENCIA, EN MOITOS CASOS ENTRE O QUE SE NOS PIDE EN TEMA DE PROTECCIÓN DE DATOS E O QUE SE LLES PIDE AO ALUMNADO Á HORA DE USAR PLATAFORMAS, ...
Debilidade - Alumnado - C- DISPARIDADE DE ACCESO AOS EQUIPOS DO CENTRO ( O ALUMNADO DE FP TEN UNHA RATIO DE CASE UN COMPUTADOR POR ESTUDANTE, PERO NON É ASÍ NA ESO E EN BAC). H- ALUMNADO QUE FINALIZA OS ESTUDOS NO CENTRO SEN TER LOGRADA UNHA AXEITADA COMPETENCIA DIXITAL:DIMENSIÓN OPERATICA, XESTIÓN DA INFORMACIÓN, COMUNICACIÓN, ACTITUDES RESPONSABLES, ETC.
Debilidade - Familias - BAIXA COMPETENCIA DIXITAL.
Debilidade - Infraestruturas - EQUIPAMENTO DIXITAL INSUFICIENTE. CONEXIÓN A INTERNET POUCO FIABLE E/OU MELLORABLE. LIMITACIÓN NO ESPAZO ESCOLAR. APOIO TÉCNICO LIMITADO E INSUFICIENTE.
Debilidade - Oferta - D- CURSOS DE ACTUALIZACIÓN DIXITAL PARA OS DOCENTES. B- EQUIPOS DE TRABALLO SOBRE CONTIDOS DIDÁCTICOS DIXITAIS. B- FALTA DE REDE DE COLABORACIÓN ENTRE IGUAIS.
Debilidade - Organización de centro - B- CENTRO CON PROBLEMAS PARA COLABORAR EN MATERIA DE TICS. A- FALTA DUNHA ESTRATEXIA DIXITAL. B- COMUNICACIÓN MELLORABLE E MELLOR ORGANIZADA. B- FALTA DE PROXECTOS INTERDISCIPLINARES. B- MOITO PROFESORADO TEMPORAL QUE FAI MOI DIFÍCIL TER A TODO O MUNDO IMPLICADO NA ESTRATEXIA DIXITAL.
Debilidade - Persoal docente - B3 - COLABORACIÓN CON OUTROS ORGANISMOS OU ENTRE IGUAIS NO USO DAS TICS. G3 - Pouco uso da RETROALIMENTACIÓN no proceso de AVALIACIÓN. G5 - AUTORREFLEXIÓN SOBRE A APRENDIZAXE.FALTA DE TEMPO PARA DESENROLAR MATERIAL.D- DIFERENZAS ENTRE A COMPETENCIA DIXITAL DO CLAUSTRO DE DOCENTES: COÑECEMENTO SOBRE A EDUCACIÓN MIXTA E O USO E MANEXO DAS TICS/TAC.
Fortaleza - Alumnado - E1 - BO ACCESO A RECURSOS EDUCATIVOS EN LIÑA. E- BO USO DA AULA VIRTUAL PARA A REALIZACIÓN DE TAREFAS. H - ACCESO A DISPOSITIVOS FÓRA DO CENTRO E A TICS NA CASA PARA ESTUDAR E PARA O OCIO. H- BO USO DE SOFTWARE-APLICACIÓNS. B- ACCESO A APOIO PARA RESOLVER DÚBIDAS E/OU PROBLEMAS
Fortaleza - Familias - A- CONCIENCIACIÓN DA IMPORTACIA DAS TICS NA NOSA VIDA, AÍNDA QUE DEBE ORIENTARSE AO SEU USO NA APRENDIZAXE.
Fortaleza - Infraestruturas - C2 - BOA DOTACIÓN DE EQUIPOS NO CENTRO, AÍNDA QUE É MOI MELLORABLE, ESPECIALMENTE NA ESO E EN BAC.
Fortaleza - Oferta - F- BOA OFERTA DE MATERIAS RELACIONADAS COAS TICS NA ESO, BAC E ALGÚNS CICLOS.
Fortaleza - Organización de centro - C2 - BOA DOTACIÓN DE EQUIPOS. A- CENTRO PROMOVE A APRENDIZAXE CONXUNTA MEDIANTE PFPP. E- BO USO DE ABALAR PARA COMUNICARNOS COAS FAMILIAS. E- BOA DIFUSIÓN DE INFORMACIÓN. A- CONCIENCIACIÓN COAS VANTAXES DO SOFTWARE LIBRE. D- PROMOCIÓN DA PARTICIPACIÓN EN ACTIVIDADES FORMATIVAS.
Fortaleza - Persoal docente - A3 - PROPENSIÓN AO DESENROLO DE NOVAS MODALIDADES DE ENSINO. E1 - O PROFESORADO COÑECE E ACCEDE A RECURSOS EN LIÑA, A INSTRUMENTOS INSTITUCIONAIS: LMS - AULA VIRTUAL (REALIZACIÓN DE TAREFAS EN LIÑA E A PARTICIPACIÓN EN ACTIVIDADES FORMATIVAS) E ABALAR (COMUNICACIÓN COAS FAMILIAS) . F- USO DAS TICS/TAC NA AULA, NA PREPARACIÓN DAS CLASES E NA COMUNICACIÓN CO ALUMNADO.
Oportunidade - Administración educativa - C- A XUNTA ESTÁ A PROMOVER O USO DE TICS, ¿ POSIBILIDADE DE ACCESO A RECURSOS PARA DESENROLAR AS TICS. B- POSIBILIDADE DE QUE A XENTE MELLORE A COLABORACIÓN COS CENTROS RECOLLENDO AS NOSAS NECESIDADES E DANDOLLES UNHA CORRECTA RESPOSTA. C- POSIBLE CESIÓN DE APARELLOS ELECTRÓNICOS DENDE O CENTRO AO ALUMNADO QUE O PRECISE.
C- PROGRAMAS FINANCIADOS POLA UE (FSE) E POLA CONSELLERÍA QUE PODEN SER UNHA VÍA DE MELLORA DAS INSFRAESTRUTURAS.
Oportunidade - Contorna - B- MELLORA DA COMPETENCIA DIXITAL AO USAR COMUNICACIÓN MEDIANTE MEDIOS TECNOLÓXICOS, ¿
Oportunidade - Contorna - A- RECOÑECEMENTO DA IMPORTANCIA DAS TICS NAS NOSAS VIDAS. C- ALUMNADO CON ACCESO A DISPOSITIVOS ELECTRÓNICOS E CONEXIÓN A INTERNET (EN XERAL) FÓRA DO CENTRO.
Oportunidade - Lexislación - F- COA IMPLANTACIÓN DA LOMLOE APARECEN AS MATERIAS DE TECNOLOXÍA E DIXITALIZACIÓN (1º - 3º ESO) E DIXITALIZACIÓN (4º ESO).
Oportunidade - Outras - B- POSIBLES COLABORACIÓNS CON OUTRAS ORGANIZACIÓNS COMA O CONCELLO.