Plan do centro
Vixencia
Introdución
Contexto DAFO
Obxectivos
Seguimento
O equipo de dinamización do Plan Dixital realizará, alomenos, unha xuntanza por trimestre para valorar as evolucións das accións deste plan.
A persoa mentora ADIX realizará visitas ao centro para analizar, xunto coa persoa coordinadora do Plan Dixital, o desenvolvemento do proxecto.
A persoa coordinadora do Plan Dixital terá acceso á ferramenta Educalidade para rexistrar os avances e avaliacións deste plan baixo a supervisión da persoa directora.
AO1.1 Análise das destrezas ofimáticas previas: o 75% do alumnado emprega ferramentas ofimáticas, sobre todo, a partir de 3º de ESO e nos ciclos de FP.
AO2.1 Análise das destrezas previas: esta acción foi adiada para o 2º trimestre.
AO2.2 Automatrícula no curso correspondente: esta acción foi adiada ao 2º trimestre para facela na formación que vai recibir o alumnado de 1º e 2º de ESO.
AO3.1 Comprobación do estado dos ordenadores das aulas: foi adiada ao 2º trimestre por falta de tempo.
AO4.1 Solicitar formación específica de programación mixta: a formación foi solicitada ao coordinador do CFR e realizarase entre o 1º e 2º trimestre.
AO4.2 Dar a coñecer o repositorio de APP precargadas na aula virtual: esta formación realizarase no 2º trimestre.
AO4.3 Empregar o foro ou outras ferramentas da aula virtual com retroalimentación/comunicación co alumnado: realizarase na formación do 2º trimestre do profesorado do PFPP e na formación do alumnado de 1º e 2º de ESO.
AO4.4 Debater sobre o uso da tecnoloxía dixital: adiada para o 2º trimestre.
En xeral, o Equipo de Dinamización do Plan Dixital e a mentora ADIX, consideran que é preciso levar a cabo as acción do Plan de Acción adiadas no 2º trimestre.
Ao longo do segundo trimestre do presente curso leváronse a cabo as accións do Plan de Acción adiadas do primeiro trimestre e as planificadas para o trimestre actual.
AO1.2 Formación ofimática básica: esta formación foi realizada co alumnado de 1º e 2º de ESO, xa que o resto en xeral xa emprega ferramentas ofimáticas básicas.
AO1.3 Creación de táboa Excel: esta formación foi realizada co alumnado de 1º e 2º de ESO, xa que o resto en xeral xa emprega ferramentas ofimáticas básicas.
AO1.4 Exportació nde diferentes documentos: esta acción foi adiantada e realizouse no 2º trimestre dentro da formación que foi impartida ao alumnado de 1º e 2º de ESO, xa que o resto en xeral xa sabe exportar diferentes documentos a formato PDF.
AO2.1 Análise das destrezas previas: analizáronse as destrezas no emprego da Aula Virtual do centro do alumnado de 1º e 2º de ESO.
AO2.1 Análise das destrezas previas: realizada dentro da formación que foi impartida ao alumnado de 1º e 2º de ESO.
AO2.2 Automatrícula no curso correspondente: realizada dentro da formación que foi impartida ao alumnado de 1º e 2º de ESO.
AO2.3 Creación de foro na aula virtual de cada curso: realizada dentro da formación que foi impartida ao alumnado de 1º e 2º de ESO.
AO2.4 Desenvolvemento de actividades que impliquen o uso do foro: realizada dentro da formación que foi impartida ao alumnado de 1º e 2º de ESO.
AO3.1 Comprobación do estado dos ordenadores das aulas: os equipos están actualizados.
AO3.2 Creación dun plan de acción: incluirase unha acción no Plan de Acción do próximo curso 23/24 para manter os equipos informáticos actualizados.
AO4.1 Solicitar formación específica de programación mixta: a formación foi solicitada ao coordinador do CFR e realizarase entre o 1º e 2º trimestre.
AO4.2 Dar a coñecer o repositorio de APP precargadas na aula virtual: realizouse dentro da formación que se levou a cabo no 2º trimestre.
AO4.3 Empregar o foro ou outras ferramentas da aula virtual com retroalimentación/comunicación co alumnado: realizouse na formación do 2º trimestre do profesorado do PFPP e na formación do alumnado de 1º e 2º de ESO.
AO4.4 Debater sobre o uso da tecnoloxía dixital: realizouse unha enquisa sobre o emprego de ferramentas dixitais no ensino: adiada para o 3º trimestre.
En xeral, o Equipo de Dinamización do Plan Dixital e a mentora ADIX, consideran que o proceso vai por bo camiño.
AO4.4 Debater sobre o uso da tecnoloxía dixital: realizouse unha enquisa sobre o emprego de ferramentas dixitais no ensino: fíxose a enquisa para debater no centro sobre o uso de ferramentas TIC.
AO3.3 Actualización de quipos: esta acción fíxose no 3º trimestre e os equipos están actualizados.
Todas as accións recollidas no Plan Dixital foron realizadas durante o curso 2022/2023.
Avaliación
Para avaliar o plan, farase un seguimento do desenvolvemento do plan e da consecución de obxectivos por parte do/a coordinador/a TIC e/ou do equipo directivo, da seguinte maneira:
- Unha avaliación procesual, cunha frecuencia dunha vez ao trimestre. Os aspectos a valorar incluirán o estado da execución das accións de cada obxectivo, a análise e valoración dos resultados e, de ser o caso, as posibles modificacións das accións e as propostas de mellora.
- Unha avaliación final, cunha frecuencia dunha vez ao ano (final do curso). Os aspectos a considerar incluirán a valoración do logro dos obxectivos e as propostas de mellora.
En xeral podemos falar dunha valoración positiva na realización e consecucións das accións previstas dentro do Plan Dixital para este curso, acadando os obxectivos previos plantexados.
Propostas para a realización do Plan de Acción para o curso 2023/2024.
Incluirase un obxectivo para coñecer a situación dixital do centro e da súa comunidade.
Seguiremos ca formación do alumnado de 1º ESO en destrezas ofimáticas básicas e funcionamento de aula virtual (Moodle).
Seguiremos co obxectivo de manter os equipos informáticos actualizados.
Seguiremos cun obxectivo referido á formación en funcionamento de aula virtual para o profesorado.
Incluiremos obxectivos referidos á plataforma de lectura dixital E-LBE2 e á Alfabetización Mediática Informacional (AMI).
Comunicación e difusión
Para a difusión do plan dixital entre toda a comunidade educativa publicarase na páxina web do centro e estará a disposición de todos/as os/as traballadores/as do mesmo en formato dixital ou mesmo en papel, se fose necesario.