Plan do centro
Vixencia
Introdución
Contexto DAFO
Obxectivos
Seguimento
Para cada un destes obxectivos cumprimentase unha táboa que recolle toda esta información e que serve para facer o seguimento de cada obxectivo na fase de avaliación no Plan de Acción onde aparecen tanto os obxectivos, coma os responsables, os
indicadores, valores , recursos datas e seguimento dos mesmos.
1.Crear una estratexia dixital do noso centro (A1):
Informar e valorar co profesorado a estratexia dixital de centro e analizar os recursos existentes e o noso potencial: Ainda que ditas accións foron realizadas ao inicio de curso, vemos interesante desenvolvelas en cada un dos vindeiros debido ao cambio entre o alumnado e o claustro.
Realizar a estratexia a seguir durante todo o curso académico e fomentar as actividades a levar acabo para o desenvolvemento dunha acción dixital: Queda pendente elaborar un plan de acción concreto no vindeiro curso.
2. Fomentar o uso de ferramentas dixitais no centro (B1)
Informar do uso de ferramentas dixitais: Informouse ao claustro das ferramentas dixitais existentes no centro e achegáronse diferentes cadros de rexistro de préstamo.
3. Fomentar o uso da aula virtual do centro como medio de traballo (B2)
Formar o uso destas ferramentas como promoción e información do centro: Debido a multitude de frontes abertos no presente curso académico determinouse aprazar dita acción.
Crear un curso de formación do profesorado na AV con diferentes contidos: Debido a multitude de frontes abertos no presente curso académico determinouse aprazar dita acción.
4. Crear e implementar un espazo – maker no noso centro – (polos creativos) - (C1-A3)
Deseñar e crear dende 0 un espazo de innovación educativa no noso centro: Por causas alleas ao centro a obra non foi realizada e non se habilitou dito espazo ainda que sí se fixo partícipe ao alumnado no seu deseño a través dunha actividade proposta dende o equipo de Polos Creativos.
Promover a adquisición de competencias dixitais a través deste espazo apostado pola análise competencial doprofesorado e do alumnado: Dende o equipo de Polos Creativos desenvolvéronse diversas acción para a adquisición de competencias dixitais no alumnado e o profesorado.
Iniciar na formación o equipo responsable do espazo maker e implementar as actividades o longo do curso: Estableceuse una liña de formación na que participou un nutrido grupo de profesorado.
5. Fomentar a participación no desenvolvemento profesional continuo de toda a comunidade educativa do centro (D2)
Realizar unha enquisa sobre os posibles itinerarios de formación docente o claustro: Realizouse unnha consulta ao profesorado sobre as necesidades de formación ao inicio de curso.
Seleccionar os equipos de traballo e as persoas responsables delas: Os equipos foron organizados de xeito equilibrado.
7. Usar a AULA VIRTUAL do centro mediante moodle e fomentar as súas ferramentas. (E2)
Crear os cursos e materias da aula virtual no centro: Realizouse parcialmente.
8. Adaptar as tecnoloxías dixitais de entornos de innovación de ensino- aprendizaxe cos proxectos interdisciplinares (F6)
Crear entornos virtuais de aprendizaxe nos diversos proxectos interdisciplinares do centro: A aula virtual continúa a non ter moito éxito entre as familias.
Empregar diferentes recursos educativos en línea o longo do trimestre: Dende os niveis realizáronse diversas actividades en liña.
9. Crear unha avaliación dixital do noso centro (G1)
Crear unha avaliación dos recursos dixitais de centro: Avaliouse ao inicio de curso.
10. Coñecer as competencias dixitais reais do alumnado do centro (H7)
Crear e deseñar un cuestionario para as competencias dixitais do alumnado: aprazada.
2. Fomentar o uso de ferramentas dixitais no centro (B1)
Formar e crear actividades con diferentes ferramentas dixitais: A través do PFPP de Polos Creativos creouse un banco de recursos para o emprego do profesorado.
Fomentar e implantar estas actividades: Ainda que se levaron a cabo varias actividades consideramos que este ebxectivo debe figurar no plan de xeito permanente.
6. Crear un banco de recurs s en liña con diversa documentación, material e/ou enlaces para o centro. (E1)
Realizar unha chuvia de ideas sobre o material mais necesario así coma das materias na que se precise un maiorbanco de recursos: Decidiuse crear bancos de recursos sobre Educación emocional e Polos Creativos.
Crear una liña de acceso a os diferentes bancos de recursos adaptados as neceisdades: O material atópase accesible a través da aula virtual do centro.
Deseñar e visualizar os recursos e liña por parte de todo o centro: Pretendemos seguir enriquecendo ditos bancos de recursos.
7. Usar a AULA VIRTUAL do centro mediante moodle e fomentar as súas ferramentas. (E2)
Crear actividades e subir material na plataforma moodle: Realizouse parcialmente.
8. Adaptar as tecnoloxías dixitais de entornos de innovación de ensino- aprendizaxe cos proxectos interdisciplinares (F6)
Empregar diferentes recursos educativos en línea o longo do trimestre: Dende os niveis realizáronse diversas actividades en liña.
Interactuar coa comunidade educativa a través dos recursos de innovación: Esta liña foi aprazada.
9. Crear unha avaliación dixital do noso centro (G1)
Analizar e formar nos recursos existentes e o proceso que se segue: Ainda que se realizou unha liña de formación para dito fin considerámola insuficiente.
10. Coñecer as competencias dixitais reais do alumnado do centro (H7)
Analizar os resultados acadados nas cuestionarios de CD: aprazada
3. Fomentar o uso da aula virtual do centro como medio de traballo (B2)
Dinamizar a participación da comunidade Educativa na AV: Debido a multitude de frontes abertos no presente curso académico determinouse aprazar dita acción.
7. Usar a AULA VIRTUAL do centro mediante moodle e fomentar as súas ferramentas. (E2)
Implementar e utilizar estas actividades: Realizouse parcialmente.
9. Crear unha avaliación dixital do noso centro (G1)
Realizar a avaliación da acción dixital durante o ano académico: Non se realizou por falta de tempo.
10. Coñecer as competencias dixitais reais do alumnado do centro (H7)
Elaborar unha estratexia de mellora da CD do alumnado de cara o próximo curso académico: aprazada
Avaliación
A avaliación procesual será como mínimo unha vez o trimestre na cal o centro por parte dun cuestionario ou rubrica dependendo do aspecto a analizar valorará os resultados acadados ata ese momento; modificando as accións e os recursos necesarios para seguir os obxectivos previstos nun principio. Unha vez acadados os resultados dos items estableceranse as propostas de mellora en función da área, obxectivo e valor previsto.
En canto a avaliación final teranse en conta o análises dos resultados acadados en cada trimestre en función dos aspectos xa conseguidos e estableceranse un análise final sobre os obxectivos conseguido así coma das propostas de mellora tendo en conta todos os aspectos tanto os positivos coma os negativos para abordar un análise real da situación do centro nese momento.
Acadar os obxectivos plantexados resultou complicado no presente curso académico, entre outras cousas pola enorme carga de traballo pero en termos xerais estamos satisfeitos.
Contiuar a implementar o plan e pouco a pouco facer partícipe á totalidade do claustro.
Comunicación e difusión
En primeiro lugar información o claustro sobre os pasos que se van a seguir así coma a organización do Plan dixital e comunicación o resto da comunidade educativa a través do Consello. Para isto especificarase en qué consiste, quenes son os responsables do mesmo e que pasos se seguirán o longo do curso para a súa realización e execución durante o curso escolar.
A continuación terase en conta no Plan de comunicación de centro e por último publicitaráse a través da paxina web do centro, aula virtual e redes sociais para a completa difusión do mesmo.
https://www.edu.xunta.gal/centros/ceipcalvosotelo/node/653