Plan do centro
Vixencia
Introdución
Contexto DAFO
Obxectivos
Seguimento
As catro unitarias da zona estamos en contacto continuo para levar a cabo un Plan Dixital paralelo.
Dende o CEIP de Torres e o CEIP de Bemantes, seguíronse as mesmas liñas de traballo facendo actividades en conxunto. Os dous CEIP son escolas unitarias do rural, onde temos as mesmas características e as mesas deficiencias. Coordinámonos para seguir unha metodoloxía e actividades iguais.
Polo tanto, utilizamos os mesmos materiais.
Os obxectivos non se acadaron xa que moitos son alleos ao Centro.
Comezamos a traballar en conxunto co CEIP de Bemantes, debido a ter a mesma liña de traballo e as mismas características.
Empezamos a actualizar con máis asiduidade o Instagram do cole.
https://www.instagram.com/p/CsRIgN0tVUN/?next=%2Fceip_de_torres%2F&hl=es
Os obxectivos non se acadaron xa que moitos son alleos ao Centro.
Traballamos en conxunto co CEIP de Bemantes.
- Para traballar o INVERNO, utilizamos a aplicación informática Genially.
- Co alumnado de EDUCACIÓN INFANTIL utilizamos os seguintes enlaces:
https://view.genial.ly/5ffb20a53351a80d8b6a00f9/presentation-juegos-de-invierno-aprendemoseninfantil
https://view.genial.ly/5ffe0f589680a90d0132a482/presentation-invierno-3-anos
- No caso de EDUCACIÓN PRIMARIA, traballamos con este enlace:
https://view.genial.ly/6186eff5a7e99d0dea4a8bf2/interactive-content-invierno-alentraralaula
Deixando reflexado no INSTAGRAM o uso das tablets da aula e os enlaces anteriores:
https://www.instagram.com/p/Cnj7RC7MPTM/?next=%2Fceip_de_torres%2F&hl=es
- Para traballar a LECTOESCRITURA, nun soporte informático, utilizamos as seguintes APP: EL BUHO BOO, APRENDE A LEER1 E 2 CON GRIN
Deixando unha vez máis, reflexado no INSTAGRAM:
https://www.instagram.com/p/CnPPwHltUGS/?next=%2Fceip_de_torres%2F&hl=es
- A través do fío conductor da PAZ , creamos o proxecto #APAZCOMEZAENMIN, facendo un folleto informativo onde aparecen diferentes lugares que ao alumnado lles da paz. Enlazamos a foto, ca ubicación creando así un QR.
Fixemos o folleto, vídeos informativos e fotografías, axudándonos de diferentes APP e soportes, entre eles:
- Canva: para realizar o folleto e facer carteis informativos.
- Google maps: para poñer a ubicación e poder crear o QR.
- Blackground Eraser, Picsart, Desesnfocar rostro: APPs para modificar fotografías e imaxes.
- Slow Motion FX e YOUCUT: APPs para traballar e editar os vídeos que publicamos
- Dropbox e Wetransfer: para compartir o material entre o profesorado das dúas escolas.
https://www.instagram.com/p/CsJEBbisLVW/?next=%2Fceip_de_torres%2F&hl=es
https://www.instagram.com/p/CsRIgN0tVUN/?next=%2Fceip_de_torres%2F&hl=es
https://www.instagram.com/p/CsRIgN0tVUN/?next=%2Fceip_de_torres%2F&hl=es
- Co motivo do día de Rosalía, o día da poesía e as letras Galegas, fixemos un LIBRO VIAXEIRO con poemas inventados polo noso alumnado e as nosas familias. O poemario tiña como finalidade, recorrer mundo. Creamos o hashtag #chegamoslonxe en INSTRAGRAM.
https://www.instagram.com/p/CpVSzUzIwJd/?next=%2Fceip_de_torres%2F&hl=es
https://www.instagram.com/p/CpVLA1JIgNX/?next=%2Fceip_de_torres%2F&hl=es
Algúns obxectivos non se acadaron xa que moitos son alleos ao Centro e quedan pendentes para o vindeiro curso.
Avaliación
Para avaliar o seguimento do desenvolvemento do plan será necesario medir o grao da consecución de obxectivos que nos marcamos. Tamén será necesario comprobar a efectividade das actuacións levadas a cabo de xeito específico e concreto.
Todos estes aspectos deben ser medibles, alcanzables, realistas e definidos no tempo.
- No contexto da avaliación procesual a frecuencia da súa realización será como mínimo unha vez ao trimestre. Os aspectos a valorar incluirán o estado da execución das accións, a análise e valoración dos resultados e, de ser o caso, as posibles modificacións das accións e as propostas de mellora.
- No contexto da avaliación final a frecuencia da súa realización será como mínimo unha vez ao ano. Os aspectos a considerar incluirán, entre outros, a valoración do logro dos obxectivos e prazos e as propostas de mellora. O informe de progreso formará parte da Memoria anual do Centro.
Para levar a cabo a avaliación, teremos en conta os seguintes instrumentos e ferramentas:
¿ Os indicadores de avaliación asociados a cada un dos obxectivos e accións.
- Darlle uso axeitado aos ordenadores e paneis interactivos proporcionados pola Xunta.
- Estamos a espera da colocación dos paneis dixitais e o curso que ven darlles uso.
- Que todo o profesorado sexa quen de utilizalos.
- Tentar acadar todos os obxectivos e marcarnos novos
- Quedan pendentes obxectivos a realizar, os faremos en conxunto co CEIP de Bemantes xa que seguimos a mesma liña de actuación.