Plan do centro
Vixencia
Introdución
Contexto DAFO
Obxectivos
Seguimento
Revisión das actuacións levadas a cabo coa axuda da Asesora Adix.
Obxectivos 2 e 3: En xaneiro comezamos os PFPP e robótica e xeración de recursos.
Obxectivo 4: Resolvéronse algúns problemas de conectividade, pero observamos que a conexión non é tan boa como antes. Pendentes de instalación dos puntos wifi que temos concedidos.
Actualizamos 4 ordenadores e seguimos agora cos da biblioteca. Solicitado o carro de carga para a biblioteca.
Obxectivo 5: Está ligado ao PFPP que aprobou o CFR. Comezo das formacións en xaneiro. Na biblio xa se está traballando cos ratos programables (robótica). Mercamos unha unidade de “lego boost” e unha tablet para actividades de robótica.
Obxectivo 6 (agueiro): Está en estudo. Está previsto ter formación para comezar en xaneiro co alumnado de 6B. Traballo en equipo: portafolios e traballo colaborativo.
Obxectivo 4: Segue pendente a instalación dos puntos wifi que temos concedidos o cal sigue dificultando o uso de tablets en Educación Infantil e na aula específica.
Concedéronos 13 paneis dixitais para as aulas de titoría de EI e de 1º a 4º de EP. Fíxose a distribución dos mesmos e decidiuse onde colocalos. Agora estamos á espera de que os coloquen.
Seguimos actualizando equipos, agora estamos cos da biblioteca. Xa recibimos o carro de carga e temos os 8 ordenadores de educa en dixital nese espazo. Está en estudo unha maior integración das TIC na biblioteca.
Obxectivo 5: Comezamos coa primeira sesión de formación en robótica. O alumnado de 5º EP xa montou os robots e comezou a facer algunha práctica.
Obxectivo 6: Creouse a comunidade en Agueiro. Pero tivemos problemas coa matrícula dalgún alumno/a. Estamos pendente dunha formación coa asesora do CFR para ver como comezar.
Obxectivo 2: Comezouse coa creación dun espazo na aula virtual para compartir recursos en H5P. E temos creado cada un na súa aula virtual un modelo básico de cuaderno de calificación que hai que mellorar cara o próximo curso para poder implementalo alomenos nalgunha materia.
Obxectivo 4: Rematada a organización dos espazos na biblioteca. Queda pendente en a creación do espazo TIC. Neste trimestre percibiuse unha maior afluencia de alumnado para realizar traballos de equipo na hora do recreo, en caso de cursos baixos empregaron os ordenadores para xogar a xogos eductivos de Tux que lles gustaron moito.
Recibíronse 14 equipos de educa en dixital que se suman aos 8 cos que xa contaba o centro. Todos eles ubicados na biblioteca dentro do carro de carga. A idea é convertelos nunha aula de informática móbil para o próximo curso, ademais de empregalos na biblioteca para actividades de robótica nos recreos ou sesesións que teñen as aulas para acceder á biblioteca.
Chegaron ao centro 13 paneis dixitais que se instalarán nas aulas de Educación Infantil e de 1º a 4º de primaria. A instalación realizarase o 28 de xuño.
Obxectivo 5: O alumnado de 5º EP montou o robot de LEGO e están facendo actividades de programación. Realizouse unha sesión de robótica en Educación Infantil, 5º e 6º de primaria.
Dende a bibliteca mercárons, atendendo á solicitude do equipo dinamizador do Plan Dixital, libros de programación en Scratch para apoiar a actividade de robótica, e polo de agora contamos tamén con dúas Microbits e dúas Makey Makey para probar como é o seu funcionamento coa finalidade de introducilas no traballo de aula.
Obxectivo 6 (agueiro): Quedará pendente para o seguinte cursode comezar o traballo con agueiro nun grupo de 5º.
Avaliación
Cabe destacar que foi un curso complexo e as metas que tiñamos establecidas eran moi ambiciosas. O feito de que o profesorado estivese inscrito en dous itinerarios enfocados á implantación do Plan Dixital e que resultaron ser complexos, fixo que houbese agobio e non se puidese adicar o tempo que requería cada unha delas.
Non obstante consideramos que os obxectivos propostos, nos axudaron a repensar as actuacións levadas a cabo en prol da mellora da competencia dixital do alumnado, pero que é un proceso maís lento do esperado. Para poder levar a cabo certas actividades era preciso unha formación previa do profesorado, polo que o feito de poñer unha temporalización a curto prazo levou a que só se acadaran parcialmente a maioría dos obxetivos.
- Establecer os indicadores de logro menos ambicioso e contando co profesorado que se implicará en cada unha das actuacións. . Non se pode chegar a todos nun único curso.
- Preparar material para o traballo de robótica, accesible para o profesorado que queira poñelo en práctica.
- Que o profesorado se inscriba nun único itinerario TIC, para converterse en experto desa actuación e así poder crear materiais e apoiar a outros compañeiros e compañeiras para que todo o alumnado poida participar nas actividades presentadas
- Revisar aos encargados/as de desenvolver cada unha das accións relacionadas coa consecución dos obxectivos.
- para o próximo curso está proporase continuar cos obxectivos deste curso e mellorar as accións a levar a cabo.
Comunicación e difusión
O Plan Dixital está publicado na páxina web do centro para o coñecemento de toda a comunidade educativa. Informouse da súa elaboración e posta en marcha ao claustro e ao consello escolar ao inicio do curso.
http://www.edu.xunta.gal/centros/ceipalbinonunez/?q=node/1802