Plan do centro
Vixencia
Introdución
Contexto DAFO
Obxectivos
Seguimento
De xeito mensual, mantense reunions coa mentora do Plan Dixital para facer un seguemento e titorización do Plan.
Do mesmo xeito, mantense reunions internas cos membros do equipo de dinamización, para infromalos e que promovan o coumplimento dos obxetivos entre a comunidade educativa. Para facilitar a comunicación interna do equipo, crease un grupo de whatsap que nos facilita a comuniación entre todos.
Neste primerio trimestre o avance no desenrolo do Plan Dixital, foi lento, motivado por unha serie de cambios que se produxeron na organizacion tanto a nivel de xerencia como cambios de roles no equipo de dinamización. Este retraso é subsanable no seguinte trimestre xa que a labor de coordinación pasou a outro membro do equipo. En todo caso, estanse a facer avances en canto ao cumplimento dos obxetivos do Plan.
Establecese un calendario de reunions mensuais do equipo de dinamización do plan dixital.
Recollese infromación das aplicacións que estan a usar os profesores ou estan valorando usar, nalguns casos estanse a facer probas das mesmas co fin de valorar a sua conveniencia ou non de ser utilizadas.
Fomentase a comunicación a través de grupos de whatsapp do equipo e do profesorado.
Fomentase a relización de cursos para o profesorado para aumentar as conpetencias dixitais.
Hai unha gran implicación polo profesorado, xa que estan a realizar cursos a traves de CFR e sindicatos para adquirir un maior nivel de competencia dixital. Adxuntase anexo Formacion Continua 22 23.
Rematase o seminario de formación, adxuntase memoria e acta de participantes como anexo. (seminario_memoria, seminario_rexistro)
Estase a facer seguemento do plan dixital, valoracion accions e seguemento das mesmas.
Mantense as reunións do equipo de dinamización do plan dixital (anexo Acta Equipo Dinamizacion Plan Dixital.pdf)
Mantense igualmente as reunions coa persoa mentora do Plan Dixital (anexo Actas)
Avaliación
O Plan Dixital é un documento vivo que se irá adaptando a medida que xurdan novos aspectos a ter en conta no centro,como a través da realimentación de todo o plan de acción que se vai a comezar a desenrolar en materia dixital.
Constará de dous procesos diferenciados: un de seguimento do plan de acción e outro de integración das propostas de mellora que vaian xurdindo
Seguimento do plan de acción
A responsabilidade do seguimento do plan de acción cae sobre o grupo de dinamización do Plan Dixital. Eles serán os encargados de transmitir a cada responsable as súas funcións dentro da acción a levar a cabo para acadar os obxectivos. A súa vez irán documentando as accións que pasan de pendentes a realizadas ou aprazadas. A forma de facelo será periódica tendo en conta cada un dos prazos marcados na planificación dos obxectivos de mellora, distinguindo as seguintes avaliacións
- No contexto da avaliación procesual a frecuencia da súa realización será como mínimo unha vez ao trimestre. Os aspectos a valorar incluirán o estado da execución das accións, a análise e valoración dos resultados e, de ser o caso, as posibles modificacións das accións e as propostas de mellora.
- No contexto da avaliación final a frecuencia da súa realización será como mínimo unha vez ao ano. Os aspectos a considerar incluirán, entre outros, a valoración do logro dos
obxectivos e as propostas de mellora.
Tras levar a cabo a implementación do plan, damonos conta de que se marcaron demasiados obxtivos, que a priori poderian parecer facilmente implementables pero en alguns casos non foi asi. Hai que sumarlle a dificultade añadida do cambio de directiva con novos obxetivos e prioridades.
Por otro lado destacar que o persoal esta implicado sobre todo na aceptación de formación e que se realizaron cursos ou se estan a facer.
Destacar o seguemento e apoio prestado pola mentora do plan que nos apoiou e guiou en todo momento.
Dos obxetivos marcados, descartamos:
A03.2:Construír un rexistro a onde os alumnos poidan acceder para que vexan opcións, así como unha difusión periódica das ofertas que van xurdindo entre os alumnos matriculados e antigos alumnos
Debido a que consideramos que non teria a repercusion necesaria, a parte de que existen portais con este fin,
O noso centro ten os procesos integrados dentro dun Sistema de Xestión da Calidade. Ao longo do curso, dentro do mapa de procesos de Calidade, avalíanse diversos aspectos de satisfacción da comunidade educativa. As propostas de mellora sairán de todas as aportacións en materia dixital que vaia facendo a comunidade educativa nesas diagnoses.
Será o responsable de calidade o encargado de transmitir esas propostas de mellora ao equipo de dinamización do plan dixital. A súa vez, o equipo decidirá a viabilidade desas melloras e de ser o caso,como integralas nembargantes como obxetivos establecidos a curto plazo marcamonos os seguintes.
Area de mellora: LIDERADO (A)
- Fomentar a comunicación coas familias a traves de Abalar
Area de mellora: INFRAESTRUCTURAS E EQUIPOS (C) centraremonos fundamentalmente nos seguintes obxectivos:
- Formar parte do catalogo de ofertas da web como empleafp.com ou feuga.es/talento
- Ser centro Microsoft Showcase Schools
- Mellorar as infraestructuras tanto a nivel de equipos como a nivel de conectividade e velocidade de rede do centro.
Area de mellora: DESENVOLVEMENTO PROFESIONAL CONTINUO DPC (D):
- Continuar co plan de formación a fin de que todo o persoal adquira un nivel de competencia B1
- Manter un calendario de reunions trimestrais para o seguemento da implantación do PD
Area de mellora: COMPETENCIAS DIXITAIS DO ALUMNADO (H)
- Cambio da metodoloxia empregada especialmente nos cursos de segundo de CGM co fin de aplicar o software e recursos necearios para desenrolar proxectos colaborativos.
Comunicación e difusión
O responsable da difusión do plan será o responsable de calidade, seguindo o Plan de Comunicación Interna do Centro, como está marcado no noso sistema de xestión.
O plan estará a disposición do profesorado e do equipo directivo a través dun cartafol no servidor dedicado ao mesmo, sempre vixiando que sexa a versión en vigor do mesmo, como se fai en todo o proceso de Tratamento de Documentación Interna. As versións derrogadas pasan a un cartafol de documentos obsoletos.
A difusión ao resto da comunidade educativa farase a través da páxina web do colexio: https://colexiovalleinclan.com/plan-dixital/