No contexto da avaliación procesual a frecuencia da súa realización será como mínimo unha vez ao trimestre. Os aspectos a valorar incluirán o estado da execución das accións, a análise e valoración dos resultados e, de ser o caso, as posibles modificacións das accións e as propostas de mellora.
Avaliación
Cada unha das accións propostas neste plan ten uns indicadores que axudaran a determinar se o obxectivo proposto foi alcanzado. Ou se pola contra é necesario facer algunha variación.
Ca posterior análise destos indicadores, tomaránse decisións en relación as actividades deseñadas, e as propostas de mellora para o curso 24/25.
O procedemento de seguimento do desenvolvemento do plan e da consecución de obxectivos, indicando:
No contexto da avaliación final a frecuencia da súa realización será como mínimo unha vez ao ano. Os aspectos a considerar incluirán, entre outros, a valoración do logro dos obxectivos e as propostas de mellora.
Comunicación e difusión
Para a difusión do plan dixital establecemos tres fases:
a) 1ª Fase: Análise. Despois da realización do análise DAFO detectando as necesidades e debilidades que se concretan no centro. Esta fase estará en constante evolución.
b) 2ª Fase de Desenrolo. Posta en práctica de todas as actividades que se poidan realizar. Toda a comunidade educativa levará a cabo a súa función, seguindo as pautas establecidas neste documento.
c) 3ª Fase: Avaliación. Como base para unha mellora continúa deste proxecto, recopilaranse os datos na memoria do mesmo. Avaliaranse así mesmo as accións e procesos que se mediron a través da ferramenta SELFIE.
d) Unha vez aprobado no consello, publicarase no Plan TIC do centro.