Plan do centro

Datos do plan

Vixencia

 
 
 

Introdución

Introdución
  • O fin de este plan Dixital é mellorar as competencias dixitais do alumnado, e permitir realizar tarefas innovadoras e axustada a realidade na que vive a actual sociedade, cada vez máis conectada e dixital.

  • A contribución do plan dixital a memoria anual do centro é de potenciar e mellorar a competencia dixital da comunidade educativa.

  • Art. 111 bis, Art. 121 e Art. 132 da LO 2/2006, de 3 de maio, de Educación

  • Disposición adicional quinta da Resolución do 17 de xuño de 2021, da Secretaría Xeral de Educación e Formación Profesional, pola que se ditan instrucións para o desenvolvemento das ensinanzas de EI, EP, ESO e bacharelato no curso académico 2021-2022

  • Resolución do 3 de setembro de 2021, da Secretaría xeral de Educación e Formación Profesional, pola que se ditan instrucións para o deseño, elaboración e implementación do Plan Dixital nos centros docentes sostidos con fondos públicos da Comunidade Autónoma de Galicia para o curso 2021-2022

  • O plan Dixital nace a partir da nencesidade de dotar dixitálmente os centros educativos, para afrontar as novas correntes sociais.

    Nace da elaboración de varios documentos, encuentas, DAFO, informe SELFIE, o unilos todos da lugar a este documento.

Contexto DAFO

Instrumentos de recollida de información previa
Interno
23 elementos atopados, amosando todos os elementos.
Resultados da busca
DAFO Descrición Categoria Obxectivos
Debilidade Participación do alumnado na autoavaliación e coavaliación empregando ferramentas dixitais. Alumnado Non
Debilidade Competencia por parte do alumnado para codificar, programar en relación ás tecnoloxías dixitais. Alumnado Non
Debilidade Competencia por parte do alumnado para a resolución de problemas. Alumnado Si
Debilidade Dispositivos para o alumno Infraestruturas Si
Debilidade Traer o propio dispositivo Infraestruturas Non
Debilidade Estratexia dixital. Organización de centro Si
Debilidade Dinámicas para reflexionar sobre o uso da tecnoloxía. Organización de centro Si
Debilidade Transformación da práctica docente co uso da ferramentas dixitais. Persoal docente Si
Debilidade Incorporación por parte do profesorado de tecnoloxías dixitais para a avaliación. Persoal docente Si
Debilidade Utilización de recursos dixitais para observar e documentar os progresos. Persoal docente Si
Debilidade Incorporación nas diferentes materias de conceptos como a verificación da calidade da información, comportamento seguro e responsable do alumnado na Internet etc. Persoal docente Si
Debilidade Utilización de plataformas dixitais promovidas pola administración educativa. Persoal docente Si
Fortaleza Alumnado con fortes vinculos de pertenza o centro. Alumnado Non
Fortaleza Diversidade da competencia dixital. Familias Non
Fortaleza Características do software instalado nos equipos. Infraestruturas Non
Fortaleza Proxecto de Robótica. Oferta Non
Fortaleza Características das plataformas e aplicativos online utilizados. Oferta Non
Fortaleza Dinámicas para reflexionar sobre o uso de recursos dixitais (tratamento da imaxe, protección de dereitos, licenzas, software libre, plaxio etc) Organización de centro Non
Fortaleza Normas sobre derechos de autor y licencias de uso Organización de centro Non
Fortaleza Comunicación coa comunidade educativa. Organización de centro Non
Fortaleza Uso activo e creativo de aulas virtuais Persoal docente Non
Fortaleza Persoal estable laboralemente. Persoal non docente Non
Fortaleza Auxiliar de conversa. Persoal non docente Non
23 elementos atopados, amosando todos os elementos.
Externo 16 elementos atopados, amosando todos os elementos.
Resultados da busca
DAFO Descrición Categoria Obxectivos
Ameaza Achegas económicas que recibe o centro. Administración educativa Non
Ameaza Actuacións da administración educativa. Administración educativa Non
Ameaza Dotación de equipamento tecnolóxico. Administración educativa Non
Ameaza Lexislación educativa. Lexislación Non
Ameaza Lexislación non educativa que afecta ao sistema educativo. Lexislación Non
Oportunidade Oferta de actividades formativas e as condicións para a participación. Administración educativa Non
Oportunidade Recursos educativos abertos. Administración educativa Non
Oportunidade Condicións socioeconómicas da contorna. ANPA Non
Oportunidade Acceso do alumnado a dispositivos dixitais fóra do centro educativo. ANPA Non
Oportunidade Relación coa/a ANPA/s. Contorna Non
Oportunidade Participación das familias. Contorna Non
Oportunidade Estabilidade laboral do persoal docente. Lexislación Non
Oportunidade Estabilidade laboral do persoal non docente. Lexislación Non
Oportunidade Existencia de proxectos externos. Outras Non
Oportunidade Relación con persoas que non forman parte da comunidade educativa. Outras Non
Oportunidade Colaboración con institucións alleas ao centro educativo. Outras Non
16 elementos atopados, amosando todos os elementos.
Análise

Obxectivos

Datos obxectivo
Listaxe de obxectivos
Código Obxectivo Opcións
O01PD Adquirir dispositivos para o alumnado.
O02PD Transformación da práctica docente co uso ferramentas dixitais
O03PD Dar a coñecer os perigos TIC e como evitalos

Seguimento

Procedemento

No contexto da avaliación procesual a frecuencia da súa realización será como mínimo unha vez ao trimestre. Os aspectos a valorar incluirán o estado da execución das accións, a análise e valoración dos resultados e, de ser o caso, as posibles modificacións das accións e as propostas de mellora.

1º Trimestre
2º Trimestre
3º Trimestre

Avaliación

Procedemento para a avaliación

- No contexto da avaliación procesual a frecuencia da súa realización será como mínimo unha vez ao trimestre. Os aspectos a valorar incluirán o estado da execución das accións, a análise e valoración dos resultados e, de ser o caso, as posibles modificacións das accións e as propostas de mellora.

- No contexto da avaliación final a frecuencia da súa realización será como mínimo unha vez ao ano. Os aspectos a considerar incluirán, entre outros, a valoración do logro dos obxectivos e as propostas de mellora.

Valoración xeral

A valoración final é positiva xa que se acadaron a maioría dos obxectivos do plan, o que nos fai avanzar a obxectivos máis ambicionsos para o futuro.

Proposta de mellora

Debemos seguir mellorando a dotación informática e ampliando equipos, así como seguir mellorando a utilización destes por parte do profesorado nas suas clases.

Comunicación e difusión

Comunicacion e difusión

No último trimestre do curso 2021-2022, o Plan Dixital será presentado o claustro e unha vez oído este, debe ser aprobado polo consello escolar.

Feito isto, publicarase na web do centro e nas redes sociais.