Plan do centro
Vixencia
Introdución
Contexto DAFO
Obxectivos
Seguimento
O procedemento para o seguimento do Plan Dixital basearase nas reunións periódicas coa Coordinadora ADIX, así como as reunións do propio equipo do Plan Dixital.
A realización de cada Plan de acción revisarase como mínimo, unha vez ao trimestre. Os aspectos a valorar incluirán o estado da execución das accións, a análise e valoración dos resultados e, de ser o caso, as posibles modificacións das accións e as propostas de mellora.
Neste primeiro trimestre, o Equipo do Plan Dixital reuniuse para determinar o plan de acción a levar a cabo co fin de acadar os obxectivos propostos para este curso escolar.
Con respecto a estes obxectivos, creamos dous PFPP para contribuír á súa consecución. Por unha parte continuamos co PFPP de Polos creativos como proxecto interdisciplinar de centro; e por outro, un PFPP do Plan Dixital que inclúe formación para a creación de contidos dixitais.
Neste segundo trimestre, recibimos formación dentro do PFPP de Polos Creativos e planificamos a formación de creación de contidos dixitais para levala a cabo a comezos do terceiro trimestre.
Durante este último trimestre recibimos formación relativa a creación de contidos dixitais en Canva e creamos o repositorio na aula virtual do centro para compartir materiais didácticos entre todo o profesorado.
Avaliación
O procedemento de seguimento do desenvolvemento do plan e da consecución de obxectivos será o seguinte:
- Avaliación procesual: a realización de cada plan de acción revisarase, como mínimo, unha vez ao trimestre. Os aspectos a valorar incluirán o estado da execución das accións, a análise e valoración dos resultados e, de ser o caso, as posibles modificacións das accións e as propostas de mellora.
- Avaliación final: realizarase ao final de curso. Os aspectos a considerar incluirán, entre outros, a valoración do logro dos obxectivos e as propostas de mellora, así como os plans de acción para o vindeiro curso. De xeito que este plan sexa un elemento vivo en constante actualización.
En xeral podemos concluir que durante o curso actual se traballou para a consecución dos obxectivos establecidos, acadando a creación do repositorio de materiais.
Ben é certo que non puidemos levar a cabo moitas actividades relacionadas con Polos creativos por divresas circunstancias, polo que continuaremos o curso que vén intentando lograr finalmente o produto final do porxecto.
De cara ao curso próximo trataremos de fomentar a participación e implicación do profesorado no proxecto de Polos creativos, así como continuar coas formacións que nos permitan ampliar os nosos coñecementos para diversificar as actividades a realizar a nivel de centro.
Comunicación e difusión
O protocolo para a publicidade e difusión do plan entre toda a comunidade educativa incluirá o seguinte proceso:
Comunicación aos órganos colexiados:
- CCP (aportación de ideas para a elaboración do plan e información do mesmo).
- Claustro (presentación, aportación de ideas e valoración).
- Consello Escolar (presentación, valoración e aprobación).
Publicidade na web do centro no apartado de documentos.
AbalarMobil: comunicación do enlace ao documento.