Plan do centro
Vixencia
Introdución
Contexto DAFO
Obxectivos
Seguimento
Cunha frecuencia trimestral revisarase o estado da execución das accións. Tamén se analizarán os resultados acadados por se fose preciso introducir modificacións nalgunhas delas.
Ao longo do 1º trimestre realizáronse as accións previstas no Plan Dixital para este periodo en cada un dos obxectivos. Non houbo retrasos significativos e deuse comezo a algunhas accións que terán continuidade no 2º e 3º trimestre, en especial as relativas á formación do alumnado e profesorado. Impartiuse formación sobre o uso de E-Dixgal ao profesorado interesado. Alumnado de 1º ESO participou na III edición de Ciberseguridade no cole. Creouse unha páxina en Agueiro sobre Seguridade dixital, enlazada na web do centro. Deuse de alta ao novo profesorado e alumnado na aula virtual do centro.
Realizáronse algunhas actividades formativas con alumnado (charla sobre ciberseguridade no Día da Internet Segura) e profesorado (seminario Polos + dentro do PFPP do centro). O centro participou no programa Cibermanagers para a Igualdade, de Pantallas Amigas e Ministerio de Igualdade. Resolvéronse incidencias co equipamento informático do centro, cos equipos E-DIXGAL e coa aula virtual.
Completouse a formación do seminario Polos+. Celebrouse un concurso sobre ciberseguridade para o alumnado de 1º ESO. Continuouse coa organización do almacén de equipamento informático. Resolvéronse incidencias relacionadas co equipamento do centro, cos equipos E-DIXGAL e coa aula virtual.
O equipo TIC colaborou na realización das probas de acreditación da competencia dixital docente do alumnado, en 4º ESO e 2º Bacharelato
Avaliación
Ao final do curso, realizarase unha avaliación integral do plan, na que se valorará o grao de consecución dos obxectivos marcados e se poderán realizar propostas de mellorar para o seguinte curso.
Obxectivo 1: A xestión do equipamento informático do centro permitiu mellorar o aproveitamento dos recursos e reducir tanto o número de sesións afectadas por incidencias como as intervencións do soporte externo.
Obxectivo 2: O profesorado emprega as plataformas virtuais ao seu dispor (Moodle, E-Dixgal). O profesorado participante na liña sobre Polos Creativos do PFPP traballou con ferramentas de edición audiovisual para a creación de contidos.
Obxectivo 3: Leváronse a cabo actividades para fomentar o uso seguro e responsable das TIC. O alumnado de 1º ESO participou na III edición de Ciberseguridade no cole. O alumnado de Educación Dixital de 3º ESO participou nunha videoconferencia con motivo do Día da Internet Segura. O alumnado de 4º ESO participou no programa de Pantallas Amigas e do Ministerio de Igualdade, Cibermanagers para a Igualdade. Trátase dun programa no que o alumnado de 4º da ESO se forma sobre aspectos de ciberseguridade e igualdade para logo formar ao alumnado de 1º ESO. Creouse unha páxina sobre Seguridade Dixital enlazada coa web do centro.
Obxectivo 2. Non foi adiante a liña de formación E-Dixgal prevista no PFPP por falta de docentes interesados. Tan só se impartiu algunha sesión puntual para coñecer aspectos desta plataforma.
En relación co obxectivo 3, sería interesante estender a formación en seguridade dixital a todo o alumnado do centro, por exemplo a través de actividades en titoría.
Comunicación e difusión
O Plan Dixital actualizado darase a coñecer á comunidade educativa a través dos órganos de representación como o Claustro e o Consello Escolar. Ademais, tamén se lle dará difusión na páxina web do centro, a través dun enlace ao buscador de plans da aplicación Educalidade.