Plan do centro
Vixencia
Introdución
Contexto DAFO
Obxectivos
Seguimento
Cada unha das accións propostas neste PD ten uns indicadores específicos que axudarán a determinar se o obxectivo proposto foi acadado e se é necesario realizar variacións na formulación destas accións. Este seguimento levarase a cabo no prazo idicado en cada obxectivo para saber se está acadado ou non.
Realizarase unha avaliación mediante a recollida continua e sistemática de datos para avaliar o funcionamento do proxecto de forma trimestral. Os aspectos a valorar incluirán o estado da execución e a análise dos resultados.
O equipo de dinamización do PD realizará a lo menos unha xuntanza por trimestre para a valoración da evolución deste plan.
A persoa mentora ADIX realizará a lo menos dúas visitas ao centro por trimestre, pero procurarase que sexa unha cada mes, para reunirse coa coordinadora do PD e analizar o desenvolvemento do proxecto. En caso de circunstancias adversas, estas reunións realizaranse de xeito telemático.
A persona coordinadora do PD terá acceso á plataforma Educalidade para rexistrar os avances e avaliacións do PD, baixo a supervisión da persoa directora.
Ao longo do primeiro trimestre do presente curso centrámonos en acadar o obxectivo O03PD que consiste en definir unha canle de comunicación interna dixital que permita o intercambio de mensaxes entre todo o persoal docente.
Quedaron pendentes as accións do O05PD e insistiuse na AO6.2 xa que non se acadaron os resultados esperados.
Neste trimestre, completouse o obxectivo O04PD, Promover o uso da canle de comunicación do profesorado do centro cuxa data prevista era o final do curso 2022-2023
Levouse a cabo outro testeo da AO6.2 con resultados positivos. Seguiuse a aprazar o O05PD.
Neste terceiro trimestre, centrámonos no obxectivo O01PD que consiste en Realizar cursos DPC por parte do profesorado. Este obxectivo queda aprazado por falta de dispoñibilidade para horas de formación por parte do profesorado. Unicamente se puido realizar unha das tres formacións previstas.
Acadouse o obxectivo O02PD Dispoñer de asistencia técnica que resolva incidencias informáticas e tamén o obxectivo O06PD que consiste en promover a comunicación coas familias mediante o uso de medios dixitais.
O obxectivo O05PD non se puido acadar, quedando aprazado para o vindeiro curso.
Avaliación
Cada unha das accións propostas neste plan ten uns indicadores específicos que axudarán a determinar se o obxectivo proposto foi alcanzado e se é necesario realizar variacións na formulación destas accións. Este seguimento levarase a cabo no plazo indicado en cada obxectivo para saber se está acadado ou non.
O tipo de avaliación consiste na avaliación mediante a recollida continua e sistemática de datos para avaliar o funcionamento do proxecto que farase de forma trimestral. Os aspectos a valorar incluirán o estado da execución e a analise dos resultados.
Coa análise destes indicadores, elaborarase un informe evaluativo final no que se recollerán os resultados, os aspectos negativos, os positivos e as propostas de mellora para cursos posteriores
Dos seis obxectivos iniciais previstos neste PD, dous deles quedan aprazados para o seguinte curso. En xeral o desenvolvemento dos outros catro realizouse dentro dos prazos previstos. Con todo isto, puidemos ver as deficiencias coas que contaba o noso centro e valorar a posibilidade de mellorar no campo dixital, tarefa que continuaremos nos vindeiros cursos co fin de sacar o máximo partido aos recursos educativos dixitais e ás tecnoloxías da información e comunicación.
A nosa prioridade era contar cunha conexión a internet estable coa capacidade necesaria para poder conectarse desde tódalas aulas sen interrupcións, algo que se foi solventando ao longo do curso coa instalación da fibra.
A falta de horas dispoñibles por parte do equipo do PD, sen dúbida foi un dos principais problemas no desenvolvemento do mesmo. Para finalizar a carga e a publicación do PD, necesitaríamos máis horas dispoñibles de traballo. É importante, ademais recibir a formación adecuada para manexar as aplicacións relacionadas co PD.
A falta de recursos dixitais dificulta a consecución dalgúns dos obxectivos do PD, por iso nos vindeiros cursos se intentará avanzar neste eido; ademais, entre as propostas de mellora, dende o inicio do vindeiro curso promoverase o uso de recursos educativos abertos por parte do profesorado así como as actividades formativas no ámbito da competencia dixital e das metodoloxías de aprendizaxe a distancia.
En canto á comunicación coas familias proporase o uso do Espazo Abalar como canle oficial para que estas teñan un seguemento máis exhaustivo dos seus fillos e fillas.
Comunicación e difusión
O Plan Dixital formará parte do PEC do centro. Será explicado ao claustro de profesores en reunións específicas con especial atención ás persoas titoras e aos xefes e xefas de departamento. O alumnado será informado polo equipo e polas persoas titoras, previa formación das mesmas.
Ademais, a través do email atenderanse todas as dúbidas que se presenten e tentaranse solucionar posibles problemas relacionados co mesmo.
Este documento, unha validado e aprobado polos órganos colexiados competentes, difundirase mediante a súa publicación entre toda a comunidade a través do medios dos que dispon o centro, principalmente a páxina web.
A persoa coordinadora do Plan Dixital terá acceso á plataforma EduCalidade para poder rexistrar os avances e avaliacións deste Plan, baixo a supervisión da persoa directora.
https://www.cprmalvedo.es/el-colegio/plan-dixital